Przygotuj schiscettę poprzedniego dnia

0
Rate this post

Jeśli chcesz jeść zdrowo poza domem, ale nie chodzisz do restauracji, Twoja schiscetta może stać się krzyżem lub rozkoszą. Porada dotycząca pysznego zdrowego talerza to zbilansowanie składników odżywczych jak miska Buddy: 2/4 warzyw sezonowych, 1/4 białka i 1/4 węglowodanów. Pomyśl o tym i przygotuj noc wcześniej, aby nie poddać się porannemu plądrowaniu spiżarni, często będącego źródłem nieuporządkowanych, kalorycznych i niezdrowych obiadów.

Tygodniowe menu

Wczesna gra jest jedną z podstawowych zasad, których należy przestrzegać, aby jeść zdrowo bez przybierania na wadze. Przydatne jest przygotowanie posiłku, ponieważ pozwala na organizację posiłków na kolejny tydzień w czasie weekendu. Przestudiuj przepisy (zbilansowane!), zrób zakupy i przygotuj podstawowe preparaty do przechowywania w lodówce w hermetycznych pojemnikach.

Nie pomijaj śniadania

Brzmi jak klasyczne ostrzeżenie babci, ale nie wyszło z mody, wręcz przeciwnie, to wiecznie zielone zdrowe odżywianie. Cieszenie się wolnym (jeśli możesz, daj sobie co najmniej 15 minut), zbilansowanym, domowym śniadaniem, stawia Cię na właściwej drodze do zdrowego odżywiania przez cały dzień. Przykład? Miska açai. Ale także pełnoziarnisty chleb i dżem bez dodatku cukru lub pełnoziarnistych, bakalie i .

Policz kalorie sosów, sosów i nadzień

Celem zdrowego odżywiania nie jest utrata wagi, ale prawdą jest, że zdrowe odżywianie pozwala łatwo kontrolować wagę. Ponieważ? Ponieważ oprócz składników odżywczych liczą się również kalorie. Liczba kalorii, ale tylko w połączeniu z odpowiednią równowagą makroskładników, pomaga nam zrozumieć, co jemy i nie przesadzać z sosami, sosami i nadzieniami, które zwiększają liczbę kalorii.

Na przykład, jeśli makaron pełnoziarnisty z sosem pomidorowym jest zdrowy i lekki, ta sama ilość makaronu jajecznego z sosem mięsnym grozi atakiem na linię. Dotyczy to również pizzy: czerwona dostarcza 240 kcal na 100 gram, a 4-serowa to blisko 350.

Nie eliminuj makaronu, chleba i pizzy

Makaron, chleb i pizza uszczęśliwiają. Ale nie tylko: jeśli są w całości, dostarczają składników odżywczych i witamin, a także przygotowują tych, którzy ich używają do cnotliwych kombinacji, jeśli wysoko przetworzona żywność jest eliminowana z listy.

Zasadniczo: tak na makaron z sosem pomidorowym, chleb z hummusem i warzywami sezonowymi, czerwoną pizzę i margheritę. Nie dla gotowej lasagne, kanapek typu fast food i super-przyprawionej, bogatej w cukier mrożonej pizzy.

nie-eliminuj-makaronu-chleba-i-pizzyZawsze miej przy sobie przekąskę

Wśród trików na zdrowe odżywianie się nawet poza domem jest zawsze noszenie przekąski z torebki, aby nie zabrakło energii i aby uniknąć ryzyka przybycia na obiad lub kolację, grzechotania przysłowiowego „Ja też zjadłbym swoje nogi od stołu ”. Preferuj energetyzujące i bogate w składniki odżywcze przekąski, takie jak owoce, jogurt, batony proteinowe i orzechy,

Przyjmij świadome jedzenie

„Automatyczny pilot” często prowadzi nas również po kuchni, prowadząc nas do wyboru, z przyzwyczajenia lub z nudów, potraw, które nie są dla nas dobre. Powoduje to niekontrolowaną, niezdrową dietę, która może prowadzić do nagłych ataków głodu, a w najpoważniejszych przypadkach do zaburzeń odżywiania.

  • Radą, aby zawsze dobrze się odżywiać, jest świadomość tego, co jesz, zarówno w domu, jak i w restauracji, i akceptacja swoich wad fizycznych, gdy są one czysto estetyczne i nie odpowiadają dyskomfortowi psychicznemu lub żywieniowemu.
  • Czy jesz zdrowo i czujesz się dobrze, ale czy ta rolka się utrzymuje? Przyjmij to, to część ciebie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj