Zrozumienie znaków ostrzegawczych

0
Rate this post

Skoro jedzenie mniej i w zdrowszy sposób oraz więcej ruchu to nawyki, które wszyscy powinniśmy nabyć, jaka jest różnica, aby uniknąć popadania w niewłaściwą postawę? „Pułapka, którą musimy być w stanie przechwycić i uniknąć, to obsesyjna kontrola” – odpowiada Erzegovesi.

Szczególnie narażeni są nastolatki, nie tylko ze względu na konkretny etap życia, w którym się znajdują, ale także dlatego, że ciągłe korzystanie z telefonów komórkowych i sieci społecznościowych, a także liczne okresy izolacji, których doświadczyli (nawet niedawno), mogą stanowić zagrożenie.

Dodatkowe czynniki: „Kanały wirtualne oferują łatwy dostęp do wszystkich modeli, które mają związek z nadmierną szczupłością lub„ super dopasowanymi ”ciałami, w których obsesja staje się zbiorowa – wyjaśnia specjalista -.

Największym zagrożeniem jest jednak izolacja społeczna

Samotne czynności z definicji są znacznie bardziej narażone na wchłonięcie przez obsesyjny mechanizm. W rzeczywistości fizycznej grupy przyjaciół obsesja jest mniej prawdopodobna i łatwiej ją zdemaskować: dzielenie się wśród rówieśników równoważy ekscesy dzięki porównaniu, które pomaga oceniać siebie”.

Jedzenie może oddziaływać zarówno pozytywnie, jak i negatywnie na nasze zdrowie. Jest to obecnie naukowo niepodważalne. W rzeczywistości Hipokrates z Kos wyznawał to już w V wieku, mówiąc: „Jesteśmy tym, co jemy”.

Otto Heinrich Warburg Nagroda Nobla w dziedzinie medycyny w 1923 r. odkrył, że „pozbawiając komórkę 35% tlenu przez 48 godzin, można przekształcić ją w raka. Wszystkie normalne komórki potrzebują tlenu do życia, w przeciwieństwie do komórek rakowych, które preferują słabo natlenione środowisko.

  • Zdaniem naukowca „tkanki nowotworowe są więc kwaśne, podczas gdy zdrowe mają odczyn zasadowy”.
  • W skrócie: Zdrowe komórki żyją w natlenionym i zasadowym środowisku. Komórki rakowe do życia potrzebują kwaśnego środowiska o niskiej zawartości tlenu.

Można zatem powiedzieć, że zdrowa dieta bogata w żywność naturalną i zasadową w połączeniu z aktywnością fizyczną, która pomaga wydalać toksyny (kwaśne), poprawia nasze zdrowie i jakość życia.

Większość produktów rafinowanych przemysłowo (np. mąki 00 i 0, pakowane słodycze i czekoladki, płatki kukurydziane, białe pieczywo…) zwiększa poziom insuliny, a tym samym poziom cukru we krwi, co prowadzi do zwiększonego ryzyka zarażenia się chorobami. Nawet pokarmy bogate w tłuszcze nasycone, takie jak kiełbaski, czerwone mięso i sery, utrudniają prawidłowe funkcjonowanie insuliny. Sacharoza (cukier) lub bezpośrednio wpływają na insulinę, ale nie prowadzą do wzrostu poziomu cukru we krwi.

Jak również stwierdzono w artykule fundacji Veronesi

„Dziś wiemy z całą pewnością, dzięki licznym badaniom naukowym opublikowanym na ten temat, że istnieje ścisły związek między dietą a rakiem… wykazano, że większy lub mniejsze rozprzestrzenianie się tej choroby zależy w dużej mierze także od tego, jak żyjesz, co jesz, a nawet ile jesz”.

jak-rowniez-stwierdzono-w-artykule-fundacji-veronesiW szczególności Veronesi Foundation wyjaśnia, że: „Owoce i warzywa są w rzeczywistości bardzo bogate w drogocenne substancje, takie jak witaminy, błonnik i inhibitory kancerogenezy (flawonoidy i izoflawony).

  • Spożywanie tych pokarmów w dużych ilościach utrudnia pojawienie się większości nowotworów: jamy ustnej, krtani, przełyku, żołądka, jelit.
  • Nie stawianie tych pokarmów na co dzień oznacza pozbawienie organizmu ważnych naturalnych tarcz, które z jednej strony neutralizują czynniki rakotwórcze, a z drugiej zmniejszają zdolność komórek rakowych do proliferacji”.

Próbując podsumować w sposób zrozumiały dla wszystkich badania naukowe, spostrzeżenia i analizy przeprowadzone w ostatnich dziesięcioleciach na temat żywności i żywienia, nie powinniśmy się mylić stwierdzając, że aby mieć zdrową i zbilansowaną dietę, która przynosi korzyści naszym organizmu i zapobiega wystąpieniu chorób (choroby serca, nowotwory, cukrzyca, otyłość, nadciśnienie..) muszą być:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj