Nasze suplementy dla mężczyzn

0
Rate this post

Mężczyźni również mogą znaleźć odpowiednie wsparcie w kompletnej multiwitaminie dla mężczyzn i suplemencie dla mężczyzn w wieku 45+, aby zniechęcić do wszelkiego rodzaju niedoborów żywieniowych i znaleźć odpowiednią energię do codziennych czynności.

Młodsi mężczyźni mogą znaleźć w dedykowanym im suplemencie takie składniki jak magnez i żelazo zmniejszające uczucie zmęczenia i znużenia oraz witaminę B6, która pomaga regulować normalną aktywność hormonalną i poprawiać nastrój.

Z kolei mężczyźni bardziej dojrzali znajdują odpowiednie wsparcie żywieniowe i psychiczne w składnikach odżywczych, takich jak witamina C, przydatna we wzmacnianiu układu odpornościowego i wspieraniu chrząstki, dzięki tworzeniu kolagenu i regeneracji energii. Tak jak cynk wspomaga utrzymanie prawidłowego poziomu testosteronu i przyczynia się do poprawy zdolności widzenia.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Pojęcie zdrowego żywienia jest często powiązane z pochodzeniem surowców, z kontrolami, które zostały przeprowadzone w łańcuchach dostaw, z informacjami dotyczącymi żywności oraz z tym, co znajduje się na etykiecie suplementu diety, czego nauczyliśmy się teraz czytać i interpretować.

Często jednak nie zdajemy sobie sprawy, że to w domu mogą wystąpić poważne zagrożenia dla naszego zdrowia, takie jak zatrucie pokarmowe.

Przechowywanie żywności w nieodpowiednich temperaturach, niewłaściwe gotowanie niektórych produktów spożywczych, zanieczyszczenie gotowanej i surowej żywności lub zła higiena to czynniki, które szkodzą samopoczuciu i zdrowiu człowieka, a jedzenie jest dla niego nośnikiem.

Dlatego chcielibyśmy udzielić porad dotyczących zdrowego odżywiania, odnosząc się również do niektórych zachowań, które należy wziąć pod uwagę, aby skorygować każdy styl życia:

  • myjemy owoce i warzywa, aby wyeliminować wszystkie możliwe pestycydy i inne chemikalia, a najlepiej wybieramy te sezonowe, które są bezpieczniejsze i zawierają mniej dodatków;
  • dbamy o higienę rąk przed przygotowywaniem potraw, a także przyborów kuchennych, aby nie dopuścić do opadania brudu na żywność. Kolejny środek ostrożności:
  • eliminujemy porysowane patelnie i zastępujemy je nowymi modelami, dzięki czemu nie wprowadzamy do ciała nieprzyjemnych materiałów;
  • stawiamy na proste metody gotowania. Na przykład gotowanie na parze jest bardziej odpowiednie w przypadku warzyw i innych produktów bogatych w białko, ponieważ w porównaniu z gotowaniem zachowuje właściwości odżywcze żywności, które zamiast tego można rozproszyć inną metodą. Pamiętajmy bowiem, że niektóre witaminy, np. z grupy B i witamina C, są witaminami rozpuszczalnymi w wodzie, które w związku z tym mogą rozpuszczać się w zbyt gorącej wodzie.

Pobierz eBook, aby odnowić saldo!

Sylwia

Wiele porad na temat odżywiania i pomysłów na dobre samopoczucie autorstwa Silvii Soligon, biologa i dziennikarki medycznej.Klikając „Pobierz ebooka” oświadczasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych.

Wpływ żywności na planetę

Dobre odżywianie jest dobre nie tylko dla naszego zdrowia, ale także dla środowiska. Jak sugeruje dr Silvia Soligon, w rzeczywistości:

„Ty też jesteś powołany, by wnieść swój wkład, wybierając dietę o niskim wpływie na środowisko, która może pomóc zapewnić bezpieczną i pożywną żywność dla wszystkich oraz chronić zdrowie obecnych i przyszłych pokoleń”.

pobierz-ebook-aby-odnowic-saldoDr Silvia Soligon, dietetyk, biolog i naukowy dziennikarz medyczny

Ale co jeść, aby prawidłowo odżywiać się i jednocześnie chronić środowisko, w którym żyjemy? Porada żywieniowa i środowiskowa to wybór pokarmów pochodzenia roślinnego, a nie zwierzęcego. Przyczyna leży w tym, że w rolnictwie eksploatowana jest mniejsza część ziemi, zmniejsza się emisja gazów cieplarnianych, zużywa się mniej wody i istnieje mniejsze ryzyko zatrucia niż produkcja zwierzęca.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj