Dla każdego z nas są pewne trudności, które uniemożliwiają prawidłowe odżywianie

0
Rate this post

Z pewnością nie jest łatwo rodzinie, na przykład, móc ważyć i sprawdzać codziennie i kilka razy dziennie, co to jest potrzebne. Wskazane jest robienie codziennych zakupów, nawet jeśli może to powodować dyskomfort, aby spróbować urozmaicić spożywane codziennie produkty spożywcze.

Mała rada to pójście do supermarketu „z pełnym żołądkiem”, aby uniknąć robienia zakupów impulsywnych podyktowanych chwilowym uczuciem głodu.

odżywianie-pediatria-żywność-zakupy Wskazane jest, aby zamiast wózka używać klasycznego koszyka na zakupy w taki sposób, aby maksymalnie zwiększyć aktywność fizyczną, a przede wszystkim uniknąć spędzania zbyt dużej ilości czasu między różnymi półkami, zwłaszcza tymi.

Które wywoływać niezupełnie zdrowe pokusy

Ponadto ważną zasadą jest zwiększanie codziennej aktywności fizycznej w jakikolwiek możliwy sposób, preferując transport publiczny od samochodów lub po prostu decydując się na schody zamiast windy.

Na koniec bardzo ważne jest, aby pamiętać o unikaniu pomijania posiłków, nie tylko po to, aby nie przyjść na następny posiłek głodny, ale przede wszystkim dlatego, że nie jest to poprawne z punktu widzenia jedzenia… Odrzućmy mit, który sprawia, że ​​przegrywasz waga!

Różnica między dietą a zdrowym odżywianiem

Przestrzeganie reżimu żywieniowego wymaga zmiany nawyków żywieniowych poprzez wyeliminowanie kalorii i niezdrowych pokarmów. Ale prawdziwym punktem zwrotnym, aby zobaczyć długoterminowe wyniki, jest zmiana relacji z jedzeniem: po prostu ogranicz ilości i bądź stały. Dlatego magiczne formuły nie działają

Bardziej niż dieta i liczenie kalorii, mówimy o nawykach żywieniowych, aby jeść zdrowo, zapobiegać chorobom i lepiej się starzeć. Nie chodzi już tylko o utratę wagi, ale o jakość jedzenia, składniki odżywcze, które przyjmujesz, aby pozostać i czuć się dobrze.

  1. Tak jak istnieje ortoreksja, obsesja na punkcie zdrowej żywności, która może prowadzić do prawdziwej patologii, tak jest dieta przewlekła: są ludzie, którzy byli na diecie przez całe życie.
  2. Nieustanne pozostawanie na diecie oznacza poddawanie się ciągłym jojo na wadze i brak spokojnego związku z jedzeniem.
  3. Zwłaszcza jeśli przeplatasz tygodnie objadania się z tygodniami restrykcyjnej diety, która niszczy masę mięśniową i zwiększa chęć na bardziej satysfakcjonujące, ale też kaloryczne jedzenie.

Różnica między dietą a zdrowym odżywianiem

Odcinek o tym, dlaczego diety nie działają, z serii „W pigułce” Netflixa wyjaśnia, dlaczego dieta intuicyjna, czyli zdrowe odżywianie się według podstawowych zasad, jest najskuteczniejszą rzeczą, jaką można zastosować w praktyce i bez efektu odbicia.

  1. roznica-miedzy-dieta-a-zdrowym-odzywianiemW dokumencie eksperci analizują dietę Atkinsa, paleolityczną, ketogeniczną i wszystkie, w dłuższej perspektywie, okazują się nieskuteczne.
  2. Czy diety nie działają tak samo dla wszystkich? W rzeczywistości nie każdy może za nimi podążać.
  3. Ponadto organizm naturalnie opiera się zmianom wagi i dąży do utrzymania status quo: fizjologia nie lubi, gdy jej przeszkadzają.

A potem musisz poradzić sobie z leptyną, hormonem, który sygnalizuje mózgowi poziom głodu. Leptyna jest niższa u osób, które właśnie schudły, co jest niefortunne, ponieważ organizm spala mniej i chce przyjmować więcej kalorii.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj