Poprawia zdrowie i podnosi odporność

0
Rate this post

Nie każdy, kto jest szczupły, jest zdrowy i nie każdy, kto ma nadwagę, nie jest zdrowy, ale prawidłowe odżywianie może poprawić zdrowie nawet szczupłych osób. Zwłaszcza tych, którzy są „uzależnieni” od tzw. fast foodów lub fast foodów.

Możesz myśleć o fast foodach jako o wszystkim, co jest wysokokaloryczne i ubogie w mikroelementy, takie jak witaminy i minerały. Obejmuje to tłuste potrawy, takie jak frytki, przekąski i napoje gazowane.

Jeśli nie otrzymujesz wystarczającej ilości witamin i minerałów, których potrzebuje Twój organizm, możesz narazić się na większe ryzyko przedwczesnej śmierci. Badanie z 2014 roku opublikowane w British Medical Journal wykazało, że spożywanie co najmniej pięciu porcji owoców i warzyw dziennie wiązało się z niższym ryzykiem śmierci z jakiejkolwiek przyczyny związanej ze zdrowiem.

Żyj dłużej

Jak wynika z badań opublikowanych w NCBI, dieta owocowo-warzywna w połączeniu z ćwiczeniami fizycznymi wiąże się z wydłużeniem oczekiwanej długości życia kobiet powyżej 70 lat.

Inne badania wykazały podobne powiązania między długim życiem a ograniczeniem kalorii lub spożywaniem diety śródziemnomorskiej, która zawiera dużo owoców, warzyw, produktów pełnoziarnistych i tłuszczów omega-3 z ryb, orzechów i prawdopodobnie ekologicznej oliwy z oliwek.

Niezależnie od tego, jak sobie z tym radzisz, zdrowa dieta może odegrać ważną rolę w Twoim życiu.

  • Małe wskazówki dotyczące rozpoczęcia zdrowej diety
  • Zacznij od picia 8 szklanek wody dziennie
  • Unikaj picia napojów gazowanych lub pij je tylko w weekendy, jeśli nadal nie możesz się bez nich obejść
  • Jedz co najmniej 3 porcje sezonowych owoców/warzyw dziennie
  • Pij przynajmniej jedną herbatę ziołową dziennie, teraz są wszystkie rodzaje i smaki: koper włoski, żeń-szeń, wanilia itp.

Podawaj owoce i warzywa zamiast przekąsek.Sens tego, co Hipokrates, ojciec współczesnej medycyny, „Jesteśmy tym, co jemy” i „Niech jedzenie będzie twoim suplementówem, a suplementówo twoim jedzeniem”, powiedział ponad 2000 lat temu: z odrobiną uwagi i zaangażowania, poprzez dbając o naszą dietę, preferując pełnowartościową żywność, warzywa, rośliny strączkowe, suszone owoce, możemy zadbać o dobre samopoczucie nie tylko fizyczne, ale przede wszystkim psychiczne i emocjonalne.

Aby obejrzeć wszystkie FILMY

Jeśli chcesz odtworzyć Pokój i Równowagę w skuteczny i trwały sposób lub jeśli chcesz przyspieszyć swój rozwój, aż dotkniesz Bliss z pierwszej ręki, odwiedź stronę www.parashanti.com i złóż wniosek o bezpłatną 30-minutową sesję strategiczną, aby sprawdzić, czy możemy rozpocząć współpracę.

aby-obejrzec-wszystkie-filmyJeśli przychodzą Ci na myśl słowa takie jak „owoce”, „warzywa” i „pokarmy, których należy zakazać”, to ten artykuł jest stworzony specjalnie dla Ciebie. W przeciwieństwie do tego, co myśli większość ludzi, zdrowe odżywianie to nie tylko utrata wagi i przejście z jednego rozmiaru do mniejszego, ale także dobre samopoczucie.

Co to naprawdę znaczy zdrowo się odżywiać; i czy jest może „chore” jedzenie? Lubię jeść zdrowo. Jest to obecnie bardzo częsta fraza, niemal gwarancja, że ​​dzięki wyborowi zdrowej żywności człowiek jest skazany na utrzymanie dobrego samopoczucia przez długie lata. To prawda, że ​​odżywianie jest użyteczną i niezbędną podstawą do zwiększenia prawdopodobieństwa zdrowia i zmniejszenia prawdopodobieństwa zachorowania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj