Pomysły na zakupy

0
Rate this post

CO TO JEST ZDROWE – W jaki sposób „zdrowe” odrzucane jest na naszym stole? Każdy z nas buduje własne nawyki żywieniowe, jesteśmy przekonani, że niektóre potrawy mogą być doskonałe, a inne źle, gotowanie „A” jest najlepsze, a garnek „B” sprawia, że ​​składniki są absolutnym suplementówem na wszystko.

Jednak nie zawsze poświęca czas na weryfikację, dociekanie autentycznej słuszności swoich wyborów. Zdrowe odżywianie może naprawdę zwiększa prawdopodobieństwo zdrowia, ale to musi być prawda.

Oznacza to, że dieta musi być naprawdę zdrowa

Przynajmniej w granicach znanych dzisiejszej nauce.

WIEDZIEĆ – Wiemy, jak dużo jedzenia jest kwestią fizycznej potrzeby i towarzyskości. Nie je się tylko po to, by przeżyć, jedzenie ma ogromną wartość symboliczną, a także smak, zapach i konsystencja są jego częścią, ponieważ wzbudzają przyjemność lub wstręt.

WSKAZANIA – Istnieją ogólne, ale cenne wskazania w żywieniu, takie jak zwyczaj spożywania co najmniej pięciu porcji warzyw i owoców dziennie oraz wskazania szczegółowe i szczegółowe. Badania nad długowiecznością skupiły uwagę na aktywności fizycznej, ale także na redukcji kalorii: ci, którzy nie jedzą za dużo, żyją dłużej.

Inne specyficzne wskazania dotyczą nutrigenomiki, czyli nauki badającej wpływ żywności na DNA. Ponieważ DNA może zostać uszkodzone, a nawet chronione lub naprawione przez mądre użycie niektórych pokarmów. Wybieranie żywności posiadającej wiedzę ma zatem bezpośrednie konsekwencje dla stanu DNA, genów i zdrowia.

SPOŻYWANIE ZDROWYCH ŚRODKÓW

  • Zmieniaj dietę przy każdym posiłku
  • Jedz trzy główne posiłki i dwie przekąski w ciągu dnia
  • Spożywaj pokarmy, które dostarczają energii, witamin, składników odżywczych, a w każdym razie zaspokajają również podniebienie
  • Spożywaj codziennie owoce i warzywa
  • Jedz co 4 godziny, aby nigdy nie być głodnym
  • Słuchaj sygnałów emitowanych przez mózg przed jedzeniem
  • Nie przejmuj się tym, co zawiera danie
  • Bądź ze sobą szczery i przyznaj, że stosujesz niewłaściwą dietę
  • Pij co najmniej 1,5 litra wody dziennie
  • Nie spożywaj słodkich napojów

ZDROWE JEDZENIE NIE OZNACZA…

  • Ogranicz się do picia tylko jednej kawy na śniadanie
  • Pomiń śniadanie lub inny posiłek
  • Nigdy więcej nie spożywaj określonej żywności
  • Jedzenie bez przyjemności i bez smaku
  • Przejdź na dietę, schudnij, a potem przestań się kontrolować
  •  Odrzuć zaproszenie na kolację, aby nie łamać diety
  • Mam obsesję na punkcie węglowodanów i produktów mlecznych
  • Udawaj, że nie masz czasu na właściwe odżywianie
  • Jednego dnia pościj, a następnego objadaj się

Jak zdrowo się odżywiać? Wszystko zaczyna się od zakupów
Jak zdrowo się odżywiać? Inteligentna i uporządkowana lista zakupów to pierwszy krok do kontrolowania żywności i ograniczania łez do reguły.
05-07-2018 (Ostatnia aktualizacja 06-09-2018)

Wiele osób uważa, że ​​zdrowe odżywianie wymaga dużego wysiłku i poświęcenia. Często z drugiej strony, aby w drastyczny, ale raczej prosty sposób poprawić swoją dietę, wystarczy zrobić zdrowe cotygodniowe zakupy.

Szukasz supermarketów?

Znajdź w pobliżu

  • supermarkety i dyskonty
  • jedzenie
  • restauracje

szukasz-supermarketowStrategia zdrowych zakupów jest odpowiednia nie tylko dla osób stosujących konkretną dietę (jak w przypadku diety dysocjowanej czy diety ketogenicznej), ale także dla osób, które zdają sobie sprawę, że ze względów zdrowotnych należy poprawić dietę. ściśle związane z nadwagą.

Jak zrobić zdrową listę zakupów

Zasady zdrowej listy zakupów są bardzo nieliczne i proste. Przede wszystkim lista musi zostać podzielona na sektory, aby mieć jasny obraz ilości i rodzaju kupowanych produktów. Jeśli stosujesz dietę odchudzającą, niektóre sektory, takie jak przekąski, będą musiały pozostać praktycznie puste, z wyjątkiem rzadkich wyjątków.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj