Planować naprzód

0
Rate this post

Często powodem, dla którego odbiegamy od naszego celu, jakim jest lepsze odżywianie, jest nic innego jak szaleństwo codziennego życia. Kiedy nie mamy czasu na gotowanie lub przygotowanie zbilansowanego posiłku, wtedy się poddajemy.

I tu właśnie pojawia się kolejna rada Cristiny Barrous: ułatwianie życia poprzez organizację. „Pozostawienie podstawowych drobiazgów gotowych na tydzień może bardzo pomóc”. Aby to zrobić, specjalista zaleca, abyś zawsze miał pod ręką:

Węglowodany złożone. Niektóre produkty pełnoziarniste, takie jak komosa ryżowa lub brązowy ryż Białka. Zwierzęce lub warzywne. Na przykład z soczewicą, hummusem czy edamame. Warzywa. To jest koniecznością. Wystarczy napełnić patelnię warzywami i warzywami i upiec w piekarniku

Zawsze miej te produkty pod ręką

Zgodnie z powyższym powinniśmy mieć w domu kilka podstawowych produktów spożywczych lub składników, które pomogą nam przygotować zdrowe danie w rekordowym czasie. „Zawsze dobrze jest mieć gotowane warzywa i węglowodany złożone.

Poza tym zamrażarka może być naszym świetnym sprzymierzeńcem z białkami zwierzęcymi, takimi jak kurczak. Słoik ciecierzycy w puszkach może być rozwiązaniem, jeśli masz tylko jedną sałatkę.” – mówi ekspert.

Dostawa też może być zdrowa

  • Kiedy myślimy o zamówieniu dania na wynos, zwykle kojarzy nam się to z tradycyjnie mniej zdrowym jedzeniem – burger, pizza… – i choć nie ma nic złego w jedzeniu ich od czasu do czasu, jeśli w niektóre dni tego nie robimy mieć czas na przygotowanie obiadu lub wrócić do domu na posiłek, może to być również zdrowa opcja.
  • Jedzenie też jest na porządku dziennym

Jeśli piszemy i planujemy wszystko, co jest ważne do zapamiętania lub do zrobienia w ciągu tygodnia, dlaczego nie umieścić również zakupów na liście? „Nie powinieneś być niewolnikiem własnego planu, który często okazuje się zbyt zajęty.

Jeśli ustalimy czas posiłków, będziemy bardziej świadomi, że gdy coś pokrywamy w tym harmonogramie, zaniedbujemy nasze zdrowie” – wyjaśnia trener żywienia.

Słodki ratownik

„Zawsze polecam małe ciastko, takie jak biszkopt lub muffinka, na chwile stresu lub „jedzenie czegokolwiek”, abyśmy mogli zaspokoić głód emocjonalny bez szkody dla naszego zdrowia” – dodaje Cristina Barrous.

Jedz zdrowo

„Mens sana in corpore sano” to mantra dla starożytnych Rzymian, koncepcja, która do dziś zawiera wszystko, co trzeba wiedzieć o dobrym samopoczuciu i zdrowym odżywianiu. Korelacja nie do przecenienia w wyborze jedzenia.

slodki-ratownikProwadzenie zdrowej i zbilansowanej diety poprzez wybieranie pokarmów wolnych od konserwantów, dodatków, barwników i innych szkodliwych dla organizmu substancji musi stać się stylem życia.

W momencie przyjęcia tej myśli następuje całkowita zmiana pozwalająca na uzyskanie znaczących korzyści dla ciała i umysłu.

W Deofoodis bardzo poważnie podchodzimy do odżywiania, rozumianego jako zdrowe i zbilansowane odżywianie, nie chodzi tu o ograniczenia, ale o edukację żywieniową mającą na celu uświadomienie sobie tego, co jemy. Prawidłowe odżywianie oznacza wprowadzanie do organizmu wszystkich niezbędnych składników odżywczych w sposób zrównoważony, nie rezygnując z przyjemności jedzenia dobrej i jakościowej żywności.

  1. Deofoodis nieustannie i niestrudzenie poszukuje dostawców, którzy są zgodni, producentów i hodowców, którzy działają w odległości 0 km.
  2. Tylko tych, którzy nie używają chemikaliów do swoich upraw lub dodatków, barwników i konserwantów dodawanych podczas przetwarzania.
  3. Firmy wybrane przez Deofoodis to te, które zajmują się tworzeniem zdrowej i naturalnej żywności wolnej od szkodliwych substancji, są to produkty, które trafiają na stoły konsumentów, poprawiając równowagę fizyczną, a w konsekwencji także psychiczną.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj