Zdrowe odżywianie: przepisy na Twoje codzienne życie

0
Rate this post

Wspaniały klasyk: jedz dużo owoców i warzyw

Na pewno wiesz, że owoce i warzywa są dobre dla Twojego zdrowia. Wydaje się to oczywista rada, ale to prawda!WHO zaleca spożywanie 5 porcji owoców/warzyw dziennie i należy zwrócić uwagę na zależność między nimi: często jemy za dużo owoców i za mało warzyw. Polecane są 3 porcje warzyw i 2 porcje owoców.

Nawiasem mówiąc, jako porcję liczy się również garść suszonych owoców lub świeżo wyciśnięty sok pomarańczowy. Jeśli zabierzesz do biura marchewki pokrojone w paski, trochę winogron lub suszonych owoców, będziesz gotowy na głód i nie będziesz musiał poświęcać zbyt wiele czasu. Nawet nasze Crunchy Fruits (we wszystkich ich odmianach) są idealne do zaspokojenia codziennego głodu.

Zdrowe gotowanie: wybierz zdrową wersję każdego dania

Lubisz hamburgery, makarony i pizzę? Powiedzmy sobie szczerze, nikt nie chce z tego rezygnować, ale dlaczego zawsze musisz wybierać wariant szkodliwy dla zdrowia? Dzięki naszym przepisom pokażemy Ci, jak szybko i zdrowo wrócić do wspaniałych klasyków.

Dodatkowo możesz łatwo zastąpić niezdrową żywność zdrowszymi wariantami.Zdrowe alternatywy dla produktów przemysłowychSuszone owoce zamiast słodyczyŚwieżo ugotowane dania zamiast produktów pakowanychŚwieżo wyciskane soki owocowe zamiast soków wypełnionych cukrem, które można znaleźć w supermarkecie.

  • Zdrowe przekąski zamiast tych pełnych tłuszczu i cukru
  • Produkty pełnoziarniste zamiast tych zawierających białą mąkę

Zdrowe odżywianie na co dzień: sekret tkwi w przygotowaniu

Po długim dniu pracy wracasz do domu, lodówka jest pusta i nie masz nic do jedzenia. Skoro musisz się spieszyć, weź ostatnią paczkę makaronu lub mrożonej pizzy, które zaspokoją głód, ale nie są do końca zdrowe. Komu się nie zdarzyło? Aby temu zapobiec, zaleca się przestrzeganie planu posiłków. Dzięki ustrukturyzowanemu planowi łatwiej jest zorganizować cotygodniowe zakupy: wiesz, czego potrzebujesz i nie musisz chodzić do supermarketu tysiąc razy.

Jedz jak najwięcej nieprzetworzonej i naturalnej żywności

zdrowe-odzywianie-na-co-dzien-sekret-tkwi-w-przygotowaniuZdrowa dieta powinna składać się z niewielkiej części żywności przetworzonej przemysłowo. Dlatego produkty, które wkładasz do koszyka, muszą być świeże.Ci, którzy gotują własne posiłki ze świeżych, nieprzetworzonych składników, mają kontrolę nad tym, co jedzą. Im więcej naturalnych składników zawierają, tym lepiej dla twojego zdrowia.

Zdrowe przekąski: alternatywa dla batoników

Kiedy dopada nas atak głodu, często nie jesteśmy tak pilni, jak powinniśmy i łapiemy to, co znajdujemy: batoniki czekoladowe inne słodycze. A potem pojawiają się wyrzuty sumienia. Ale nie musi tak być, możesz cieszyć się naszymi batonami Paleo bez poczucia winy, ponieważ są bogate w składniki odżywcze owoców organicznych i nie zawierają żadnych dodatków chemicznych ani cukrów.

Wnieś powiew świeżości do swojej kuchni dzięki naszym zdrowym przepisom! Ciesz się posiłkiem! Wegańska miska Buddy

Nie chcesz rezygnować z makaronu? Alternatywą jest soba. Ten rodzaj makaronu jest zrobiony z kaszy gryczanej i nie zawiera glutenu, idealny do naszej wegańskiej miski Buddy.

Punktem kulminacyjnym są wiórki kokosowe jako dodatek. Spróbuj przygotować ten przepis wieczorem, aby mieć gotowy pyszny lunch na następny dzień. Pamiętaj tylko, aby oddzielić dressing od innych składników i dodawać go tuż przed przerwą obiadową.
Miska Buddy o niskiej zawartości węglowodanów.

A ponieważ uwielbiamy miski Buddy, oto kolejny zdrowy wariant: do tego pięknego dania użyliśmy pikantnego kalafiora zamiast klasycznego ryżu. Dzięki temu nie tylko oszczędzasz kalorie, ale także dostarczasz organizmowi wszystkich potrzebnych mu składników odżywczych. Spróbuj!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj