Śniadanie jest ważne

0
Rate this post

Niezbędne jest zdrowe i zdrowe odżywianie się, zwłaszcza śniadanie, które musi być zdrowe i pożywne, abyś mógł rozpocząć dzień jak najlepiej; Pomijając śniadanie istnieje ryzyko, że w środku ranka będziesz miał niski poziom cukru we krwi, z poczuciem braku energii.

Pamiętaj też, że to, co jemy na śniadanie, wyrzucamy w ciągu dnia.

Ciekawie byłoby od czasu do czasu zmienić klasyczne śniadanie na bardziej „naturalne”: jogurt sojowy, migdały lub orzechy, produkty pełnoziarniste i owoce. Przy tej okazji zaraz po wstaniu i przed śniadaniem dobrze jest też wypić szklankę ciepłej wody z wyciśniętą połową cytryny.

Ćwiczenia

Zdrowe i dobre odżywianie, ale codzienna aktywność fizyczna, nawet umiarkowana, jest niezbędna, aby ujędrnić ciało: dobra jazda na rowerze, klasyczny jogging w parku, a nawet siłownia lub basen.Ale nawet pół godziny marszu wystarczy, aby zachować formę.

Dużo owoców i warzyw

W dobrej diecie trzeba go dużo jeść. Aby była bardziej przyswajalna, najlepiej spożywać owoce między posiłkami, na przykład w środku poranka lub w środku popołudnia. To również nie jest po to, by być głodnym na obiad lub kolację.

Jabłko jest idealne, lepsze niż banan czy mandarynka, które zawierają więcej kalorii.
Wśród polecanych „bardziej energetycznych” owoców są awokado, gotowane kasztany, kokos, daktyle i ogólnie suszone owoce.

Warzywa, zwłaszcza surowe, najlepiej spożywać na początku głównych posiłków, jako przekąskę. Karczochy, marchew, koper, sałata, seler itp. są dobre, być może doprawione oliwą z oliwek z pierwszego tłoczenia, solą i sokiem z cytryny.

Na przerwę obiadową

Aby pogodzić sylwetkę i dobre samopoczucie z potrzebami przerwy obiadowej, w pracy czy na wakacjach, możesz jeść zdrowo i dobrze jedząc sałatkę z tuńczykiem i odrobiną mozzarelli, jogurt z owocami, kanapkę razową z surową szynką lub bresaola lub lody.

  • Pij dużo wody
  • To bardzo ważne: zwłaszcza jeśli jemy mało owoców i warzyw, nasz organizm potrzebuje większego spożycia wody.
    Ogólnie zaleca się wypijanie co najmniej półtora litra wody dziennie, dwa litry w okresie letnim.
  • Jedz zdrowo i dobrze – Świeżo wyciśnięte owoce

na-przerwe-obiadowaUmiarkowane napoje gazowane i alkoholowe

Pij je z dużym umiarem, gdyż potrafią ukryć pewną ilość kalorii: warto pamiętać, że kieliszek wina to około 120 kcal, a więc pół kanapki; to samo dotyczy piwa, nawet jeśli jest nieco mniej kaloryczne.

  1. Lepiej jest preferować świeżo wyciskane soki owocowe od soków, które są bardziej słodkie.
  2. Nie eliminuj przypraw

Błędem jest myślenie, że chcesz całkowicie wyeliminować przyprawy, ponieważ promują one regularny cykl jelitowy. Jednak ich spożycie nie powinno być przesadzone, zwłaszcza jeśli chcesz schudnąć lub zachować sylwetkę: 10 gramów oleju (dwie łyżki stołowe) w rzeczywistości odpowiada około 90 kcal.

Masło niezbędne w transporcie witaminy A jest nieco mniej kaloryczne, ale może powodować problemy z cholesterolem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj