Jedz zdrowo podczas podróży

0
Rate this post

Jak zdrowo się odżywiać w podróży

by Gianluca Tognon / poniedziałek, 22 stycznia 2018 / Opublikowane w Zdrowa żywność w podróży

Podróżowanie jest zabawne, ale decydowanie o tym, co zjeść podczas długo oczekiwanej podróży, może stać się trudnym zadaniem i może sfrustrować wcześniejsze wysiłki, aby schudnąć. Wiele osób woli jeść fast foody podczas podróży i niekoniecznie jest to rozsądna decyzja.

Zbilansowana i pożywna dieta to coś, czego nie można brać za pewnik, zwłaszcza gdy jesteś poza domem i potrzebujesz dodatkowej energii. Chciałbym więc podzielić się kilkoma przydatnymi wskazówkami, którymi kieruję się również podczas podróży.

Po pierwsze, zamiast po prostu jeść w fast foodach i restauracjach, warto kupić zdrowe przekąski przed wyjazdem. Suszone owoce, nasiona, świeże lub suszone owoce, ale także warzywa to tylko niektóre przykłady produktów spożywczych, które możesz zapakować lub kupić w wielu supermarketach, które znajdziesz po drodze (a także na dworcu czy lotnisku).

  • Jeśli musisz zatrzymać się w restauracji, najlepiej zamówić małe porcje lub podzielić się posiłkiem z towarzyszem podróży.
  • Oczywiście unikaj hasła „Wszystko, co możesz zjeść”!

Zamów danie, które zawiera dużo warzyw lub sałatkę (jest to bardzo częste w zagranicznych restauracjach, we Włoszech zamów sałatkę i talerz gotowanych warzyw). Jeśli często podróżujesz za granicę, poproś, aby nie wkładać sosów ani ich nie rozbierać, aby nie spożywać niepotrzebnych kalorii.

Jeśli chcesz wybrać kanapkę, unikaj dodawania sera, bekonu i innych dodatkowych tłuszczów. Zapytaj, czy można zastąpić te składniki liśćmi sałaty, pomidorem lub awokado, które dodają smaku i świeżości Twojej kanapce.

Podobnie nie zamawiaj smażonych potraw (lub co najwyżej zrób to raz, jeśli wiesz, że dana restauracja ma najlepsze smażenie w mieście!).

Zawsze możesz poprosić o pieczone, gotowane, grillowane lub grillowane alternatywy

Wiem, że dla wielu, delektowanie się dobrym deserem podczas podróży jest niemal koniecznością. Jeśli chcesz cieszyć się deserem, poszukaj niskokalorycznych, niskotłuszczowych opcji, takich jak mrożony jogurt, sorbety ze świeżych owoców i tym podobne.

zawsze-mozesz-poprosic-o-pieczone-gotowane-grillowane-lub-grillowane-alternatywyAlternatywnie, wybierz odpowiedni deser tylko raz podczas całej podróży. Wreszcie, pij dużo wody, aby utrzymać nawodnienie organizmu. Nie ma złego czasu, aby zamówić herbatę bez cukru lub herbatę ziołową.

Na koniec, co powiesz na współpracę z profesjonalnym dietetykiem z ponad 15-letnim doświadczeniem badawczym, który może pomóc w opracowaniu planu diety odpowiedniego dla Ciebie? Pomogłem ponad 800 klientom i mam bazę ponad 300 unikalnych i zdrowych przepisów, którymi chciałbym się z wami podzielić.

Skontaktuj się ze mną wypełniając formularz dostępny na tej stronie, aby zarezerwować sesję coachingową, która odmieni Twoje życie. Tagi: dieta i wakacje, dieta i podróże, zdrowo się odżywiaj w podróży, zdrowo się odżywiaj w podróży.

O Gianluca TognonGianluca Tognon jest biologiem specjalizującym się w naukach o żywności. Przez kilka lat pracował jako pracownik naukowy na Uniwersytecie w Göteborgu w Szwecji oraz jest wykładowcą na Uniwersytecie w Skövde w Szwecji. We Włoszech opublikował pięć książek na różne tematy związane z żywnością i żywieniem oraz jest współautorem licznych publikacji naukowych w międzynarodowych czasopismach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj