Przeczytaj także

0
Rate this post

„Od poniedziałku zaczynam dietę”, ile razy powtarzaliśmy to zdanie? Jednak ten fatalny początek tygodnia nigdy nie nadszedł. Często obawiając się zaporowych zasad diet, rozpoczęcie zdrowego odżywiania staje się coraz trudniejsze, ze względu na ciągłe naciski i ograniczenia, które sprawiają, że pory posiłków są bardzo stresujące.

Ale jeśli po wakacjach chcesz wrócić do diety i zacząć zdrowo się odżywiać, istnieją pewne sztuczki, które pomogą Ci nie zniechęcić się i zacząć (i kontynuować) zdrowe odżywianie, bez wysiłku i strachu. Bardzo ważne – ale chcielibyśmy to powtórzyć – jest skontaktowanie się z dietetykiem, aby wspólnie ustalić plan żywieniowy odpowiedni dla Twojego stylu życia, a nie działać samodzielnie, te, które Ci oferujemy, to wskazówki, aby odejść z większą energią i silną wolą!

7 mitów na temat zdrowego odżywiania

1) Dostosuj odżywianie do swojego stylu życia Zacznijmy od razu od podstawowej nauki, którą z pewnością zaaprobowałby każdy dietetyk: dostosowanie diety do swojego stylu życia, a nie odwrotnie. Wprowadzanie drastycznych zmian w sposobie odżywiania może w rzeczywistości przynieść efekt przeciwny do zamierzonego, ponieważ może być bardzo stresujące.

Jeśli chcesz zacząć zdrowo się odżywiać, a przede wszystkim kontynuować ten zamiar, bardzo ważne jest, aby zacząć od małych kroków. Na przykład poprzez dobre wyznaczanie pór posiłków, powolne jedzenie i wybieranie potraw, które naprawdę mogą nas wesprzeć w ciągu dnia.

  • Ta treść jest importowana z Instagrama. Możesz znaleźć tę samą treść w innym formacie lub możesz znaleźć więcej informacji na ich stronie internetowej.
  • Zobacz ten post na Instagramie
  • Post udostępniony przez Carlottę | Kuchnia botaniczna (@cucinabotanica)
  • Reklama – Czytaj dalej

2) Zdrowe przekąski, aby pozbyć się głodu śmieci Wszyscy wiemy, że czasami pragnienie fast foodów jest nie do powstrzymania, ale jeśli chcemy jeść zdrowo, musimy dokonywać wyborów, które mogą być bardzo chciwe i smaczne.

Na przykład klasyczne chipsy ziemniaczane w torebce (bardzo dobre, ale bardzo niezdrowe) można zastąpić chrupiącą pieczoną ciecierzycą. Bardzo łatwe do wykonania w domu, dają poczucie „pysznej przekąski”, ale w całkowicie zdrowy sposób.

Albo garść migdałów (nawet solonych) lub oliwek może być rozwiązaniem, zwłaszcza podczas aperitif z przyjaciółmi.
Ta treść jest importowana z Instagrama. Możesz znaleźć tę samą treść w innym formacie lub możesz znaleźć więcej informacji na ich stronie internetowej.

Zobacz ten post na Instagramie

zobacz-ten-post-na-instagramie3) Spróbuj diety wegetariańskiej lub wegańskiejJeśli chcesz wywołać drastyczny szok dla metabolizmu i sposobu odżywiania, dlaczego nie spróbować diety wegetariańskiej lub wegańskiej. Wyeliminowanie białek zwierzęcych, zastąpienie ich roślinnymi to świetny sposób na zdrowe odżywianie i włączenie do diety dużej dawki warzyw.

Zdrowe odżywianie: dlaczego odżywianie jest ważne?

  • Ze scenariuszem Angie Arriesgado
  • Charakterystyczny obrazek do artykułu o tym, dlaczego odżywianie jest ważne

Jedzenie. Wszyscy to kochamy. Dosłownie nie możemy się bez niego obejść. Ale czy wiesz, że nie całe jedzenie, które wkładamy do ust, jest naprawdę pożywne? W rzeczywistości wiele z tego, co nazywamy „żywnością wygodną” (chipsy, lody, słodycze i inne produkty przetworzone przemysłowo) nie oferuje wiele pod względem wartości odżywczych. Jasne, smakują dobrze, ale pod względem składników odżywczych nie są tak wspaniałe!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj