Daje ci lepszy wygląd

0
Rate this post

Utrzymuje kondycję i poprawia wagę

To, co widzisz na skali, jest dobrym wskaźnikiem, aby poinformować Cię, czy dobrze się odżywiasz, czy nie. Dzieje się tak, ponieważ niedożywienie może przybierać różne formy: osoby niedożywione mogą być szczupłe i mieć niedowagę, nadwagę lub otyłość. W miarę ulepszania diety, ręka na wadze będzie przesuwać się w górę lub w dół, w zależności od tego, gdzie Twoje ciało musi być pod względem masy.

Dobre odżywianie ma również wpływ na wygląd zewnętrzny. Na przykład, jeśli jesz pokarmy bogate w zdrowe tłuszcze, takie jak tłuste ryby, awokado, orzechy i warzywa, będziesz mieć bardziej promienną i mniej podatną na trądzik skórę.

Pomaga spowolnić proces starzenia

Prędzej czy później wszyscy się starzejemy. Ale zdrowa dieta może spowolnić proces starzenia! Nie będziesz musiał wydawać dużo pieniędzy na masaże twarzy i zabiegi poprawiające stan skóry – po prostu zacznij stosować lekką, zdrową dietę, aby zacząć widzieć poprawę.

Pozwala na zdrową ciążę

Bez względu na płeć, jeśli chcesz kiedyś mieć dzieci, musisz być w dobrym zdrowiu. W przeciwnym razie może to wpłynąć na twoją płodność. Ponadto kobiety znacznie częściej przenoszą ciążę do terminu (urodzenie zdrowego, donoszonego dziecka), jeśli same są zdrowe. Popraw zdrowie psychiczne poprzez spożywanie pokarmów bogatych w składniki odżywcze.

Popraw zdrowie psychiczne

Tak, jedzenie, które spożywamy, wpływa na zdrowie psychiczne jako całość. Na przykład, czy wiesz, że kwasy tłuszczowe omega-3 promują zdrowie mózgu? Omega-3 jest bogata w tłuste ryby, więc pamiętaj, aby uwzględnić ją w swojej diecie. Jeśli nie kochasz zbytnio ryb i/lub skorupiaków, dlaczego nie spróbować uzupełnienia o nasz ultraczysty olej rybny z trójglicerydami i Omega 3?

Zmniejsza ryzyko chorób przewlekłych

Życie z przewlekłą chorobą nie jest przyjemne, zwłaszcza gdy jej objawy stają się nie do opanowania. Na szczęście zdrowe odżywianie może zmniejszyć ryzyko rozwoju chorób przewlekłych.

zmniejsza-ryzyko-chorob-przewleklychCo jeśli już na to cierpisz?

Zdrowa dieta może pomóc w radzeniu sobie z objawami. Na przykład, jeśli masz cukrzycę typu 2, jeśli unikasz spożywania pokarmów bogatych w węglowodany, które podnoszą poziom insuliny, możesz być w stanie poradzić sobie z cukrzycą (spróbuj przeczytać osobiste doświadczenia naszego dyrektora generalnego dotyczące diety ketonowej).

Odpowiednie odżywianie zwiększa poziom energii

  • Po prostu jedz we właściwy sposób, aby doświadczyć nowego poczucia siły i energii. Dzieje się tak, ponieważ zdrowa dieta wskazuje, że dostarczasz swojemu organizmowi pełnowartościowych makroelementów, takich jak węglowodany, białka i tłuszcze nienasycone (tj. „dobry” rodzaj tłuszczu).
  • Zapewnij swojemu organizmowi te niezbędne składniki odżywcze z pożywienia lub suplementów
  • Organizm potrzebuje tych niezbędnych składników odżywczych

Do prawidłowego funkcjonowania organizm potrzebuje sześciu niezbędnych składników odżywczych: białek, węglowodanów, tłuszczów, wody, witamin i minerałów. Dzielą się na dwie kategorie: makroelementy i mikroelementy.

Makroelementy

Nasz organizm potrzebuje makroelementów w dużych ilościach (zwykle mierzonych w gramach). Te składniki odżywcze energetyzują organizm. Istnieją cztery rodzaje makroskładników:

  1. Białka
  2. Węglowodany
  3. Gruby
  4. Wodospad

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj