Powiedz tak zupie z soczewicy i nie lodom bez cholesterolu

0
Rate this post

Ale trzeba będzie ciężej pracować i za wszelką cenę unikać gotowych produktów, nie dać się zwieść mylącemu „bez masła” na zielono, bo jeśli zamiast masła znajdziemy inne tłuszcze o wiele bardziej szkodliwe dla zdrowia, jesteśmy w sedno. !

Jeśli przeszukasz sieć, znajdziesz wiele artykułów o tym, jak w zdrowy i rozsądny sposób zorganizować dietę wege, dobrze się z nimi zapoznaj, a nie będziesz miał problemów.

Powiedz tak zupie z soczewicy i nie lodom bez cholesterolu, ale bogatym w cukier i dodatki!

Ale nawet nie wegańskie / wegetariańskie = bzdury. DOŚWIADCZENIE Powiedziawszy pierwszy punkt, staraj się być mentalnie otwartymi wszystkożercami. Jem wszystko, ale uwielbiam gotować dania wegetariańskie i wegańskie, bo potrafią być naprawdę pyszne!

Co więcej, wprowadzenie do diety białek roślinnych pozwala nam znacznie urozmaicić naszą dietę, a zróżnicowanie jest niezbędne dla zdrowej diety. Wyrwanie się z mentalnych wzorców, w których jesteśmy zaszufladkowani, jest bardzo przydatnym ćwiczeniem na mentalną elastyczność.

Jeśli nie jesteś przyzwyczajony do jedzenia pewnych pokarmów (przede wszystkim roślin strączkowych), spróbuj dodać je do jakiegoś konkretnego przepisu, używając przypraw itp., a następnie zdecyduj, czy umieścić to danie na liście „przetestowanych do przerobienia” obiadów, czy spróbować czegoś w przeciwnym razie!

I z tym powiedziałbym, że skończyłem

Co powiesz na? Przecenione wskazówki? Czy masz jakieś dodatkowe rady dla osób, które po raz pierwszy zbliżają się do świata zdrowego odżywiania? Trener personalny Kayla Itsines uczy nas, jak jeść zdrowo, nie rezygnując ze smaku

Codziennie smaczne dania, przyjaciele dobrego samopoczucia i nigdy nudni (tak, można)

„Zdrowe jedzenie NIE musi być nudne!”, napisała na swoim profilu na Instagramie influencerka fitness, Kayla Itsines. We wpisie zebrało się morze lajków: zdjęcie pysznego drugiego dania na bazie krewetek i zielonych warzyw liściastych, z zaproszeniem „zawsze urozmaicaj swoją dietę, otwierając się na nowe smaki”.

Czy jest lepszym ambasadorem zdrowej diety niż Kaila Itsines, twarda 29-letnia trenerka, niewiele ponad roczna dziewczynka i program treningowy „Sweat with Kayla” – który stał się sławny w każdym zakątku globu? Urodzona i wychowana w Australii Kayla ma greckie pochodzenie.

I właśnie z tych korzeni rodzi się pasja do słynnej diety śródziemnomorskiej, z preferencją do niebieskich ryb, białego mięsa i obfitości sezonowych warzyw i roślin strączkowych. Tak bardzo lubimy jej nauczanie, że poprosiliśmy eksperta o wszelkie rady, aby odżywiać się w zdrowy i zrównoważony sposób, NIGDY nie rezygnując z przyjemności dobrego jedzenia. Przeciwnie! Gotowy na miłe niespodzianki?

Jak się zdrowo odżywiać? Oto filary naprawdę zdrowej diety

jak-sie-zdrowo-odzywiac-oto-filary-naprawde-zdrowej-dietySpójrzmy prawdzie w oczy: zdrowy może oznaczać wszystko i nic. Do tej pory wiele marek zawłaszcza etykietę „zdrowa żywność” i nie zawsze robi to w spójny i uczciwy sposób. „Jeśli dążysz do zdrowej diety, pierwszą rzeczą do zrobienia jest zbilansowanie makroskładników: węglowodanów, białek i tłuszczów”, wspomina Federica Grasso, dyrektor generalna restauracji SOULGREEN (dostarczanej w Mediolanie z Deliveroo).

„Ideałem byłoby zawsze utrzymywanie dobrych proporcji między wszystkimi trzema makroskładnikami w twoim planie żywieniowym, wybierając dobrej jakości surowce.

Podziel swój posiłek z 20% kalorii z dobrych tłuszczów, 40% z węglowodanów i pozostałych 40% z białek Naucz się słuchać, w jaki sposób Twój organizm reaguje na poszczególne pokarmy, a kiedy jesz posiłek, oceń również poziom aktywności fizycznej, którą będziesz wykonywać w ciągu dnia. ważna rola: nabierz nawyku picia dużej ilości wody i spożywania pokarmów, które jej dużo zawierają, przede wszystkim owoców i warzyw”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj