Inspiracje do dań równie smacznych, co zdrowych

0
Rate this post

Czy nie do końca Cię przekonaliśmy i nadal podejrzewasz, że dokręcasz, nie ma zdrowych i smacznych potraw?

Odmawiamy ci natychmiast! Jak wspomina Grasso, „w tym sezonie możesz przygotować zbilansowaną i pyszną miskę, inspirowaną smakami Azji. Niezbędne składniki: pak choi, czyli kapusta pekińska, tak zdrowa, że ​​uważana jest za super jedzenie; grzyby shiitake, bogate w witamina D, witaminy z grupy B i pula soli mineralnych, orzeszki ziemne, energia i białko (nawet afrodyzjaki, wiedz o tym!) Jeśli jesteś weganinem lub wegetarianinem, dodaj tofu, bogate w potas i ubogie w sód, z bardzo małą ilością kalorii;

Jesz nawet produkty zwierzęce, tuńczyk idealnie komponuje się ze smakami kokardy.Jeśli wolisz kremową, orzeźwiającą i ciepłą zupę, przygotuj sobie zupę z kokosowego z warzywami, imbirem, curry, kefirem z limonką i trawą cytrynową”.

Zmiana pory roku to odpowiedni czas na wegetariański detoks

Gwiazdy robią to od lat, od Gwyneth Paltrow po Jennifer Aniston, i tym razem nie mówimy o dziwnym trendzie dietetycznym: powitanie nowego sezonu (w tym przypadku zimy) trzydniowym detoksem jest doskonałe pomysł na całkowity reset organizmu.

Aby umożliwić mu wydalenie nagromadzonych toksyn, prowadząc nie zawsze bezbłędny tryb życia, zespół ekspertów Babasucco zaprasza na niedrastyczną, ale wysoce oczyszczającą kurację, łączącą ekstrakty owocowe i warzywne z solidnymi recepturami detoksykacji, stricte wegańskiej i wegetariańskiej. 

Co dzieje się w trzy dni na bazie owoców i warzyw, bez dotykania produktów pochodzenia zwierzęcego? Przede wszystkim nasycisz się witaminami, minerałami, przeciwutleniaczami i wodą (gwarantowana promienna skóra). Ale przede wszystkim, jeśli wracasz z okresu, w którym odczuwasz objawy zmęczenia, obrzęki i nerwowy głód, odzyskasz siły witalne i przeciwdziałasz zarówno retencji wody, jak i zbędnym kilogramom.

Po tych nawiasach detoksykacji dzieje się tak, że dotykasz tak wielu korzyści (w i poza), że nieuchronnie stajesz się bardziej uważny na to, co przynosisz do stołu i co wkładasz do koszyka. Nie zaszkodzi spróbować, a nadszedł czas.

Zdrowe odżywianie: jakie są zalecane pokarmy?

  1. Wielu z Was pyta nas o radę, jak zdrowo się odżywiać, oto kilka pomysłów!
  2. Pokarmy, które spożywamy na co dzień, wpływają na nasze zdrowie. Wiadomo, że wiele osób jest niedożywionych z powodu nadmiaru (otyłość), a innych niedożywienia (kacheksja).
  3. Podajmy kilka przykładów tego, co może się stać z naszym ciałem, gdy nie jest odpowiednio odżywiane:

zdrowe-odzywianie-jakie-sa-zalecane-pokarmyNadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych zwiększa ryzyko sercowo-naczyniowe.Nadużywanie alkoholu zmniejsza sprawność wątroby i mózgu.Zbyt duża ilość węglowodanów predysponuje do cukrzycy.

Zmniejszone spożycie owoców i warzyw zmienia bioróżnorodność mikrobioty jelitowej.

Różnorodność pokarmów jest mocną stroną, ponieważ służy zrównoważeniu spożycia węglowodanów, tłuszczów i białek, a nie brakuje witamin i minerałów. Ludzi kusi niezdrowa, bogata w sól, wysokokaloryczna i tania żywność. Innych natomiast pociągają diety wegetariańskie, a nawet wegańskie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj