Ale czego tak naprawdę potrzebuje nasz organizm?

0
Rate this post

W diecie nigdy nie może brakować niezbędnych składników odżywczych, takich jak niektóre aminokwasy (EAA), niektóre kwasy tłuszczowe (omega-3 i omega-6), witaminy i minerały.
Wśród produktów zalecanych do zdrowego odżywiania pamiętamy pełne ziarna, które mogą dostarczyć taką samą ilość energii, ale mają znacznie niższy indeks glikemiczny niż produkty rafinowane.

Wśród produktów mlecznych lepiej byłoby preferować jogurt ze względu na korzystne wsparcie dla flory jelitowej.

Mięso i ryby należy spożywać rozsądnie, nie częściej niż 2-3 razy w tygodniu.

Suszone owoce, takie jak orzechy włoskie, są bardzo przydatne ze względu na obecność błonnika i kwasów omega-6, nie może zabraknąć świeżych owoców i warzyw.Przekąski, soki owocowe i napoje gazowane są zawsze zbyt pełne cukrów, konserwantów i barwników.

Jeśli chodzi o kiełbaski, im mniej konsumują, tym lepiej …

Jak suplementy diety są pozycjonowane w tym dyskursie?

Aby zrównoważyć obecność wszystkich składników odżywczych, często konieczne jest włączenie określonych suplementów. Niezbędne aminokwasy to „bijące serce” białek, szlachetna część, której nigdy nie może zabraknąć. Są niezbędne do utrzymania dobrego stanu zdrowia, wytwarzania energii, budowania mięśni, syntezy enzymów, promowania wymiany starszych struktur komórkowych.

Naszemu organizmowi nie może zabraknąć żadnego niezbędnego aminokwasu, gdyby tak się stało, uruchomiłyby się mechanizmy ochronne dla ważnych narządów. Brak aminokwasów egzogennych (EAA) stawia w kryzysie inne układy, przede wszystkim tkankę mięśniową. Integracja niezbędnych aminokwasów z dietą jest niezbędna podczas choroby, w sporcie, w okresie starzenia, kiedy decydujesz się na niewielkie lub żadne spożywanie białek zwierzęcych.

Zdrowie i dobra kondycja. Co to znaczy zdrowo się odżywiać?

Zdrowe odżywianie często wiąże się z bardzo restrykcyjną i niezbyt smaczną dietą, z tych powodów chęć jedzenia czystszego pozostaje po krótkim czasie, kontynuując spożywanie produktów pakowanych, bogatych w substancje, które wcale nie są przydatne dla naszego organizmu

  1. Zdrowe odżywianie oznacza znacznie więcej niż myślisz, ponieważ powinno stać się prawdziwym stylem życia i sposobem bycia, ponieważ przyniosłoby organizmowi niezliczone korzyści, pozwalając ci być na szczycie zarówno zdrowia fizycznego, jak i psychicznego.
  2. Dobre odżywianie pomaga w walce z chorobami, zdrowszym ciele i lepszym samopoczuciu, dzięki unikaniu uszkodzenia wątroby i innych narządów substancjami takimi jak tłuszcze nasycone, sól, niewłaściwe metody gotowania, konserwanty, barwniki i nadmiernie rafinowana żywność.

zdrowie-i-dobra-kondycja-co-to-znaczy-zdrowo-sie-odzywiacW tym miejscu zadajemy sobie pytanie, jakie są więc przyjazne pokarmy naszego organizmu?

Z pewnością wszystkie proste, naturalne, organiczne, 0 km i sezonowe produkty, takie jak owoce i warzywa; mąki pełnoziarniste i nierafinowane, mięso, jaja i produkty mleczne pochodzące z gospodarstw trawiastych; zdrowe tłuszcze, takie jak te zawarte w rybach, oliwie z oliwek lub awokado; obfitują w warzywa czyniąc z nich bohaterów każdej potrawy, preferują niskotłuszczowe metody gotowania takie jak gotowanie na parze czy grillowanie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj