Jak zacząć zdrowo się odżywiać (i robić to dalej)

0
Rate this post

Kiedy zrozumiemy, że zrównoważony i czysty plan żywieniowy, składający się ze składników, które wzajemnie się uzupełniają w celu dostarczenia odpowiedniej ilości składników odżywczych, takich jak węglowodany, białka i tłuszcze, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu, zdrowe odżywianie będzie niezbędne dla nas i nie.

Nigdy nie wrócimy do starych złych nawyków. Plan czystych posiłków zapewnia lepsze zdrowie, a organizm zaczyna pozbywać się toksyn i chemikaliów, które nagromadziły się w naszym systemie.

Istnieje wiele innych korzyści z posiadania odpowiedniej równowagi żywieniowej, takich jak: lepszy cholesterol i ciśnienie krwi, szybszy metabolizm, mocniejsze kości i mięśnie, więcej energii i doskonałe ciśnienie krwi.

Krótko mówiąc

Jest bardzo jasne, jak dobra jest zdrowa dieta i wszyscy powinniśmy zacząć zwracać większą uwagę na wybór produktów, które przynosimy na nasze stoły, aby zapewnić zdrowsze życie.

  • Jak zacząć zdrowo się odżywiać (i robić to dalej)
  • Większość ludzi chciałaby się zdrowo odżywiać. I nawet jeśli już przez większość czasu
  • dobrze się odżywiasz, prawdopodobnie chcesz to robić dalej.
  • Korzyści płynące z dobrego odżywiania są oczywiste: masz więcej energii, korzyści zdrowotne i wzrost wydajności.
  • Jeśli więc chcemy się zdrowo odżywiać i jeśli wiadomo, dlaczego powinniśmy to robić, dlaczego tak trudno jest zdrowo się odżywiać?
  • A co najważniejsze, czy jest coś, co możemy zrobić, aby to ułatwić?

Cel krótkoterminowy a cel długoterminowy

Byłem katastrofą w osiąganiu celów długoterminowych. Podczas gdy byłem całkiem dobry w pracy nad krótkimi terminami, jeśli projekt trwał dłużej niż miesiąc, moje zarządzanie czasem było całkowicie nieodpowiednie. Cierpiałem za to, bo czułem się jedynym, któremu nie udało się osiągnąć wielkich celów.

Potem zacząłem uważnie przyglądać się ludziom, którzy są dobrzy w długoterminowych projektach i mój nastrój się zmienił.Tak naprawdę uważam, że nikt nie jest dobry w osiąganiu celów długoterminowych.

Różnica polega na tym, że niektórzy ludzie są dobrzy w dzieleniu celów długoterminowych na cele krótkoterminowe. Pracują codziennie lub tydzień nad małym aspektem i pod koniec projektu cieszą się z tego dużego, pięknego rezultatu.

cel-krotkoterminowy-a-cel-dlugoterminowyDobre nawyki – na przykład zdrowe odżywianie – działają w bardzo podobny sposób. Niektórzy ludzie są bardzo dobrzy w dzieleniu swoich długoterminowych celów na małe zachowania, na których mogą skupić się każdego dnia. Innymi słowy, są dobrzy w skupianiu się na codziennych działaniach, a nie na wielkich celach, które powinny pozwolić im zmienić swoje życie.

  1. Ostatecznie to właśnie te codzienne działania zamieniają się w potężne nawyki zmieniające życie. A dobry nawyk zaczyna się od podzielenia końcowego celu na bardzo małe kroki.
  2. Nie osiągnąłem jeszcze dobrych celów długoterminowych, ale jestem coraz lepszy. I wiele się na tej ścieżce nauczyłem. Oto sposób na wykorzystanie tej metodologii, aby zacząć zdrowo odżywiać się…

Zmniejsz kroki

Dobre nawyki są mniejsze niż myślisz. Często jesteśmy zaangażowani w ostateczny cel i myślimy, że musimy to wszystko osiągnąć na raz; ale zwykle najlepiej zacząć od małych rzeczy.Oto lista tego, co musisz zrobić, jeśli chcesz się zdrowo odżywiać…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj