Musisz umyć i umyć naczynia

0
Rate this post

1. Musisz kupić nowe artykuły spożywcze.
2. Musisz przygotować zdrową żywność.
3. Musisz jeść zdrową żywność.

Jeśli jesteś typem osoby, która często je, te cztery kroki oznaczają ogromną zmianę w Twoim codziennym życiu. Jest mało prawdopodobne, że zmienisz wszystkie te rzeczy naraz. Uważam, że większość diet zawodzi z powodu braku siły woli lub motywacji, ale dlatego, że nie stosujemy się do nich wystarczająco długo.

Spójrz jeszcze raz na tę listę. Jeśli chcesz zmienić wszystkie te rzeczy w tym samym czasie, nic dziwnego, że trudno jest trzymać się diety.

Ale wyobraź sobie inny scenariusz…

Minimalistyczne podejście do zdrowego odżywiania Co by było, gdybym wyeliminował wszystkie, poza najbardziej krytyczną częścią nowego nawyku?

Na przykład, co by się stało, gdybyś zrobił te 3 rzeczy ?? …

1. Rozpocznij okresowy post (więcej informacji tutaj). Dzięki temu możesz jeść dwa zdrowe posiłki dziennie raz lub dwa razy w tygodniu zamiast trzech.
2. Przez pierwsze dwa miesiące diety kupuj naczynia jednorazowe, aby skrócić czas czyszczenia.
3. Przez pierwszy miesiąc kupuj gotowe jedzenie 5 razy w tygodniu w jakiejś delikatesowej lub ekologicznej restauracji (jest ich teraz wiele online w atrakcyjnych cenach). Zapewni to zdrowe odżywianie po powrocie z pracy wieczorem bez konieczności gotowania.

Teraz zdaję sobie sprawę, że kupowanie jednorazowych talerzy i zamawianie jedzenia jest drogie, ale nie mówimy o robieniu tego w nieskończoność. Mówimy tylko o tym, by ułatwić ci wyrobienie sobie nawyku zaczynania. Mówimy o zainwestowaniu przez pierwsze dwa miesiące, aby jak najłatwiej zacząć zdrowo się odżywiać.

W powyższym schemacie jedyną rzeczą, którą musisz robić każdego miesiąca, jest spożywanie zdrowych posiłków. W drugim miesiącu zaczniesz kupować zdrowsze artykuły spożywcze i gotować własne posiłki.

W trzecim miesiącu przestaniesz kupować naczynia jednorazowe i wykonasz pełne czyszczenie

Wyobraź sobie, o ile łatwiej będzie Ci się zdrowo odżywiać, gdy usuniesz niektóre początkowe bariery.

Nie rób wszystkiego od razu, ale zacznij coś robić Oczywiście możesz dostosować tę strategię do swoich potrzeb. Jeśli nie stać Cię na kupowanie gotowej, zdrowej żywności na 5 posiłków tygodniowo, co powiesz na 2 posiłki tygodniowo? Rób, co ci odpowiada, ale ogólną ideą jest wyeliminowanie wszystkich zadań poza najważniejszym.

w-trzecim-miesiacu-przestaniesz-kupowac-naczynia-jednorazowe-i-wykonasz-pelne-czyszczeniePodziel cel na mniejsze części, wyeliminuj wymówki i ułatw, jak to tylko możliwe, powiedzenie „tak” nowemu nawykowi. Nie musisz robić wszystkiego, po prostu musisz zacząć.

Może to wymagać inwestycji, ale odpowiedz szczerze: czy wolałbyś uprościć proces, zapłacić trochę więcej i trzymać się zdrowej diety… czy spróbować zrobić to wszystko na raz, wyczerpać siłę woli i odpuścić sobie. po dwóch tygodniach?

  • Jeśli zastanawiasz się nad długoterminową dużą zmianą, wiedz, że mniejsze jest lepsze, zwłaszcza na początku.
  • Podziel swoje długoterminowe pragnienia na krótkoterminowe nawyki, a przekonasz się, że sukces stanie się o wiele łatwiejszy.

PS Jeśli potrzebujesz więcej praktycznych pomysłów na to, jak budować nowe nawyki (i przełamywać złe), zajrzyj do mojego ebooka (POBIERZ TUTAJ), który pokaże Ci kilka naukowych strategii zapoczątkowania zmian.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj