Zdrowa i zbilansowana dieta dla zdrowego odżywiania na co dzień

0
Rate this post

Żadnych ciastek ani ciastek – rogaliki, pączki, ciasteczka itp. to produkty, których należy unikać, ponieważ są to węglowodany białe, bogate w cukier i pozbawione wartości odżywczych. Mianowicie: jesz tylko kalorie, bo nie ma w nich witamin ani składników odżywczych, które nasz organizm wykorzysta.

Więc im dalej jesteś od tych pokarmów, tym lepiej dla twojego zdrowia

Niższy poziom cukru A: W OneHowTo zalecamy, aby jeśli nie możesz żyć bez cukru, wybierz brązową lub naturalną alternatywę, taką jak Stevia. Dokładnie to samo dzieje się z cukrem białym i ciastem: nie zawiera składników odżywczych, a z drugiej strony zawiera dużo kalorii.

Jak jeść zdrowo każdego dnia – podstawowe wskazówki dotyczące zdrowego odżywiania

Teraz, gdy znasz już najlepsze produkty, które możesz włączyć do swojej diety, zalecamy przejście do następnego kroku, aby stworzyć cotygodniowe menu, w którym będziesz zawierał zdrowe przepisy odpowiednie na każdą porę dnia. Aby jednak Twoje menu było dobrze przygotowane, musisz wziąć pod uwagę następujące wskazówki:

Podziel swój dzień na 5 codziennych posiłków: aby utrzymać organizm w ciągłym ruchu i uniknąć „objadania się” podczas obiadu lub kolacji, zaleca się spożywanie 5 porcji dziennie. Oczywiście: w porze przekąski należy odłożyć kanapki na bok i wybrać zdrowe przekąski, takie jak owoce lub niskotłuszczowy jogurt.

  • lekkie kolacje: już powiedzieliśmy, że pora obiadowa powinna zasadniczo służyć zaspokojeniu głodu, ale nie możemy przesadzać.
  • Dlatego najlepszą możliwą kombinacją jest niskotłuszczowe białko z warzywami gotowanymi lub gotowanymi na parze; Będziesz mógł się najeść, ale bez spożywania bardzo małej ilości kalorii.
  • W tym artykule odkrywamy najlepsze potrawy na obiad.

Kolacja na 3 godziny przed pójściem spać: aby nasz organizm dobrze strawił pokarm, warto zjeść kolację z marginesem 3 godzin przed snem.Węglowodany z samego rana: zdrowa i zbilansowana dieta zawiera również węglowodany, ale zaleca się spożywanie ich na śniadanie lub lunch, ponieważ na zużycie energii pozostał jeszcze dzień.

Postępując zgodnie z tymi prostymi wskazówkami, będziesz w stanie ustalić swoje tygodniowe menu, dzięki któremu możesz zdrowo się odżywiać każdego dnia tygodnia.Jak jeść zdrowo na co dzień – Zdrowa i zbilansowana dieta dla zdrowego odżywiania na co dzień

Wskazówki, jak dobrze się odżywiać w weekend

co myślisz o weekendzie? Wiemy, że przestrzeganie zdrowej diety od poniedziałku do piątku jest mniej lub bardziej proste, ale weekendy są zazwyczaj bardziej skomplikowane, bo spotykamy się ze znajomymi, idziemy do restauracji i pijemy trochę więcej alkoholu. Biorąc jednak pod uwagę szereg wskazówek, będziesz w stanie prowadzić zdrowe życie każdego dnia tygodnia:

wskazowki-jak-dobrze-sie-odzywiac-w-weekendJeśli pójdziesz do restauracji, lepiej zostać na obiad niż na kolację: w ten sposób będziesz miał całe popołudnie, aby móc spalić jedzenie i nie iść spać z ciężkim żołądkiem.
W restauracji szukaj w menu dań, które zawierają chude mięso lub białą rybę, dzięki czemu unikniesz pokusy np. o pizzę czy amerykański hamburger.

Jeśli spędzasz dzień, przejdź na dietę oczyszczającą: nawet jeśli nie jest to zalecane, aby robić to co do joty, to jest w porządku, że jeśli jednego dnia pójdziesz na wesele (na przykład), następnego zdecydujesz się zjeść np. sałatka i obiad z warzywami z omletem. Kompensacja równowagi to dobra opcja na określone chwile.

  • uprawiać sport: w weekendy mamy więcej wolnego czasu, więc możesz poświęcić 1 godzinę na ćwiczenia, a tym samym spalić nadmiar kalorii. To dobry sposób na zadbanie o kondycję i zadbanie o siebie.
  • spójrz na alkohol: pamiętaj, że napoje alkoholowe zawierają tylko kalorie, nie zawierają składników odżywczych ani witamin, a także szkodzą naszemu organizmowi. Dlatego sprawdź, co pijesz i staraj się nie przesadzać.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj