Jeśli jesteś zdrowy, czytaj dalej.

0
Rate this post

Baza danych uwzględnia również fakt, że niektóre kraje są bardziej wydajne w produkcji żywności niż inne. Na przykład uprawa pomidorów w Anglii wymaga więcej energii niż uprawa pomidorów w Hiszpanii, cieplejszym regionie sprzyjającym produkcji tego owocu. Podobnie stek z krowy karmionej ziarnem w Anglii ma mniejszy wpływ na środowisko niż stek z krowy karmionej trawą w Australii.

W szczególności przyjrzeliśmy się trzem sposobom

W jakie nasza dieta wpływa na środowisko: emisje gazów cieplarnianych, użytkowanie gruntów i eutrofizacja, czyli dodawanie składników odżywczych do źródeł wody, co może prowadzić do toksycznych zakwitów glonów i braku tlenu w wodzie.

  • Na potrzeby badania w tym samym czasie zebrano również dane dotyczące najbardziej typowych diet z 39 krajów oraz zaleceń żywieniowych wydawanych przez rządy tych krajów.
  • Wyniki uzyskane przez porównanie wszystkich danych były dasuplementye od jednolitości, ale ogólnie stwierdzono, że bogatsze kraje ograniczyłyby swój wpływ na środowisko, gdyby ich obywatele przestrzegali diety zalecanej na szczeblu krajowym.

Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku, gdy wszystkie rządy proponują znaczne ograniczenie ilość spożywanego mięsa.

Z drugiej strony, biedne kraje, takie jak Indie i Indonezja, odczują wzrost swojego wpływu na środowisko głównie dlatego, że zalecane na szczeblu krajowym diety wymagają więcej kalorii niż obywatele tych krajów faktycznie spożywają.

Jeśli chodzi o wpływ różnych diet na środowisko, możesz być również zainteresowany:

DIETA WEGAŃSKA JEST DOBRA DLA ŚRODOWISKA: WPŁYWA O 4,5 MNIEJ NIŻ DIETA Wszystkożerna W PRZYPADKU DIETY WEGETARIAŃSKIEJ LUB WEGAŃSKIEJ EMISJA CO2 SĄ O POŁOWĘ 12 SPOSOBÓW NA ZMNIEJSZENIE EMISJI PRZY STOLE.

Podsumowując, jednak ogólny efekt, gdyby różne kraje stosowały diety zalecane na szczeblu krajowym, to zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych, eutrofizacji i użytkowania gruntów. Pozostaje więc tylko dać nam wszystko do zrobienia!

Jeśli zdrowe odżywianie jest dla.

Ciebie tylko bólem i nie pomoże Ci schudnąć, ten artykuł może pomóc Ci schudnąć w zdrowy i przyjemny sposób.

16 marca 2017 r. Yana Didenko

jesli-zdrowe-odzywianie-jest-dlaJeśli chcesz wiedzieć, jak się zdrowo odżywiać i być w formie bez konieczności rezygnowania ze wszystkich pokarmów, które naprawdę lubisz, przeczytaj ten artykuł.

Zastrzeżenie: Porady żywieniowe publikowane na tej stronie w żaden sposób nie stanowią ani suplementówa ani terapii i mają jedynie charakter informacyjny, nie biorę żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek konsekwencje, które mogą wyniknąć z ich przestrzegania.

Przede wszystkim, jeśli masz zdiagnozowane patologie i recepty e na spożywanie pewnych pokarmów i unikanie innych oraz w przypadku jakichkolwiek wątpliwości w ogóle, zawsze skontaktuj się z zaufanym doradcą.

Oprócz tego, że wciąż brakuje kultury profilaktyki, jest jeszcze jeden powód, dla którego większość ludzi nie podejmuje kroków, aby zdrowo się odżywiać. W zależności od tego, kogo słuchasz, bardzo prawdopodobne jest, że usłyszysz:

  • bez makaronu, chleba, pizzy;
  • brak węglowodanów wieczorem;
  • brak produktów mlecznych z pełnego ;
  • bez czerwonego mięsa;
  • bez żółtka;
  • bez cukrów i słodyczy;
  • bez tłuszczu;
  • brak przekąsek między posiłkami

A jeśli twoja odpowiedź brzmi „Nie, dziękuję”, rozumiem.

Wiele osób uważa również, że zdrowe odżywianie jest bardzo drogie (ile kosztuje leczenie choroby?)Niestety, wszystkie te sposoby myślenia odbierają ludziom ogromne korzyści i radość, jakie niesie ze sobą naprawdę zdrowa i zbilansowana dieta.

Korzyści takie jak utrata wagi, wzrost mięśni, poprawa nastroju, lepszy sen, lepszy poziom energii, lepsza kondycja i wiele, wiele więcej. Żeby było jasne, przez „zdrową i zbilansowaną dietę” rozumiem dietę, która obejmuje wszystkie produkty, które kochasz, w tym pizzę, makarony, , cukier i słodycze.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj