Zalecam stosowanie diety przeciwzapalnej w celu poprawy stanu zdrowia.

0
Rate this post

Mój dziennik jedzenia i to, co jem na co dzień, możesz zobaczyć na zdjęciach na moim profilu na Instagramie.

Co jakiś czas (zwłaszcza w święta i święta) pozwalam sobie na takie drobiazgi jak słodycze, czekolada (nawet jeśli ciemną od 85%% w górę uważam za zdrową i mieści się w moich 80%), lody, herbatniki, babeczki lub inne wyroby cukiernicze.

Ponieważ stosuję głównie dietę przeciwzapalną, czyli bezglutenową, sojową, pszeniczną, nabiał z przemysłowego, bez cukrów rafinowanych, bez sztucznych słodzików i innych tak zwanych prozapalnych pokarmów, wyjaśniłem w tym artykule.

Jeśli masz również jakiś dyskomfort wśród tych, które miałem, takie jak

  • spuchnięty brzuszek,
  • problemy trawienne,
  • trądzik,
  • chroniczne zmęczenie,
  • szczery,
  • wiosenna alergia na pyłki,

Bo jeśli chodzi o zdrowie, to, co jesz, staje się równie ważne.

Osobiście nie mam nic przeciwko zasadzie 80/20. Oznacza to, że na każde 10 posiłków tylko 2 zawierają „niezdrową” żywność.Aby częściej jeść smaki, które lubię, takie jak deser, pieczywo, ciastka, pizza, przygotowuję je w domu z pokarmów, które nie powodują stanów zapalnych, a następnie te potrawy są częścią mojej 80% zdrowej żywności.

Generalnie nie ma znaczenia, kiedy jesz.

Tak długo, jak właściwie zarządzasz swoją energią (kalorią) i makroskładnikami odżywczymi i pobierasz większość kalorii z pożywnych pokarmów, pory posiłków i ich częstotliwość nie pomogą ci osiągnąć lepszych wyników.

Możesz jeść 1 lub 6 razy dziennie.

Zwiększanie częstotliwości posiłków NIE JEST właściwą strategią ZWIĘKSZENIA METABOLIZMU.Możesz zjeść duże śniadanie lub pominąć je i zacząć jeść na lunch.Badania nad znaczeniem śniadania sponsorowanego i reklamowanego przez firmy produkujące zamienniki posiłków na śniadanie to tylko jedna strona medalu.

Dr Perlmutter, światowej sławy neurolog i ekspert od chorób zwyrodnieniowych mózgu, autor kilku książek na temat zdrowia mózgu, na przykład pomija śniadanie.

mozesz-jesc-1-lub-6-razy-dziennieIstnieją inne mniej znane, bardziej anonimowe i mniej nagłośnione badania, które pokazują, że jedzenie lub pomijanie śniadania nie ma wpływu na utratę wagi przy takiej samej całkowitej dziennej ilości spożywanych kalorii.

Ponadto wielu doradców, w tym dr Perlmutter i dr Hyman, twierdzi, że lepsze śniadanie to takie, które jest bogate w chude białko, błonnik i dobre tłuszcze (na przykład takie jak to), a nie takie, które jest bogate w cukier lub nawet pełnowartościowe. ziarna, o których mówiono nam od lat.

Chyba że ćwiczysz przed obiadem

W takim przypadku spożywanie węglowodanów złożonych na śniadanie pomaga w jak najlepszym wykonaniu treningu: pomaga w obciążeniu większym obciążeniem, a tym samym pozwala uzyskać lepsze wyniki na treningu.

W każdym razie lepsze śniadanie to zawsze takie zrobione z naturalnych produktów, a nie w postaci proszku wypełnionego tanimi i niezdrowymi składnikami (np. soja) i toksycznymi dodatkami chemicznymi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj