Czy wiesz, czym jest naprawdę naturalny i pożywny koktajl?

0
Rate this post

Ten stworzony przez Ciebie z całych i świeżych składników!

Prawdziwe NATURALNE smoothie to takie, które przyrządza się w domu z pełnej i świeżej żywności. Nie ten kupiony w kolorowym słoiku, w którym często nie ma nic naturalnego poza słowem.

Jakieś przepisy?

  • Popatrz tutaj
  • Węglowodany możesz jeść o każdej porze, a nawet wieczorem.
  • Jeśli utrzymasz prawidłową dzienną liczbę kalorii, nie ma znaczenia, kiedy jesz węglowodany.
  • To powiedziawszy, jeśli poważnie myślisz o treningu siłowym, istnieje kilka zastrzeżeń.

Istnieje wiele dowodów na to, że spożywanie białka przed i po treningu siłowym pomaga budować mięśnie i siłę.

Istnieją również dowody wskazujące na to, że spożywanie węglowodanów po treningu i ogólnie spożycie węglowodanów wspomaga wzrost mięśni i regenerację po treningu, głównie ze względu na antykataboliczne działanie insuliny.

Tak więc, jeśli regularnie trenujesz z ciężarami, sugeruję, abyś spożywał zarówno białko, jak i węglowodany przed i po treningu. Dlatego Twoje odżywianie, jeśli trenujesz regularnie, musi być zgodne z logiką Twoich treningów, a nie z samym dniem.

Nie liczy się śniadanie, obiad czy kolacja, ale to, czy posiłek zostanie zjedzony przed czy po treningu, decyduje o tym, co najlepiej zjeść. Profesor Mark Haub z Kansas University schudł 13 funtów w ciągu dwóch miesięcy od jedzenia słodyczy i niezdrowej żywności.

Sam bilans energetyczny determinuje utratę lub przyrost masy ciała

Rola diety białkowej w utrzymaniu masy mięśniowej dla zdrowia, dobrego samopoczucia i profilaktyki chorób. Ludzie, którzy jedzą więcej owoców i warzyw są zdrowsi i mają większe szanse na dłuższe życie i mniej chorób niż ci, którzy jedzą za mało.

sam-bilans-energetyczny-determinuje-utrate-lub-przyrost-masy-ciala58 badań pokazuje, że jedzenie lub pomijanie śniadania nie ma wpływu na utratę i przyrost masy ciała

  • Ile razy dziennie jesz, nie ma znaczenia
  • Spożywanie węglowodanów wieczorem pomaga schudnąć dzięki diecie niskokalorycznej
  • Spożywanie białka po treningu siłowym pomaga budować mięśnie i siłę
  • Badanie spożycia białka i węglowodanów przed i po treningu siłowym
  • Przyjmowanie węglowodanów po treningu wspomaga wzrost mięśni i regenerację po treningu
  • Dieta bogata w węglowodany kontra dieta niskowęglowodanowa dla utrzymania i wzrostu masy mięśniowej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj