Pozostań nawodniony

0
Rate this post

Jedz zdrowe i naturalne przepisy oraz oryginalne jedzenie

Zdrowe żywienie organiczneW tej sekcji znajdziesz artykuły, które mówią o zdrowym odżywianiu i wyborze żywności ekologicznej odpowiedniej dla Twojego dobrego samopoczucia.

Aby zachować zdrowie, niezbędne jest zdrowe i prawidłowe odżywianie. Ale kiedy mówimy o zrównoważonej diecie organicznej, mamy na myśli zdrowe nawyki żywieniowe, które wykraczają poza samo jedzenie; Prawidłowe odżywianie musi obejmować codzienne menu bogate w warzywa, zboża i rośliny strączkowe.

Wybór żywności, która jest produkowana z upraw ekologicznych, pozwala osiągnąć świadomość żywieniową.Żywność ekologiczna jest produkowana dzięki zrównoważonym, naturalnym praktykom i poddawana ścisłej kontroli.

10 kroków do zdrowego odżywiania

1. Spożywaj owoce i warzywa codziennie, w
obfitość. Są bogate w minerały, przeciwutleniacze i witaminy, które nas chronią.
2. Zboża takie jak chleb, makaron, ryż i rośliny strączkowe dostarczają składników odżywczych
które dostarczają gotową do użycia energię. Wybór produktów pełnoziarnistych to lepszy wybór, ponieważ są one bogate w błonnik.
3. Urozmaicaj swoją dietę, włączając mięso, ryby, jajka. Wśród białek zwierzęcych o wysokiej wartości biologicznej, takich jak te, należy preferować chude mięso i ryby.
4. i produkty mleczne z gospodarstw ekologicznych dostarczają również wysokiej jakości organicznego białka i niektórych witamin.
5. Wśród preferowanych przypraw wybór pada na oliwę z oliwek z pierwszego tłoczenia.
6. Użyj trochę soli.
7. Nawadniaj się przez cały dzień. Idealne są 2 litry wody dziennie.
8. Śniadanie to posiłek, który dodaje energii na resztę dnia. Rano warto wybierać pożywne i zdrowe potrawy.
9. Nieregularne jedzenie, a nawet pomijanie posiłków to zły nawyk.
10. Unikaj dodawania cukrów, tłuszczów przemysłowych oraz smażonych lub słonych przekąsek.Do przekąsek wybieraj owoce w połączeniu z chudym białkiem i niską zawartością zdrowych tłuszczów. Jogurt ze świeżymi lub suszonymi owocami to świetna zdrowa opcja.

Lato: wskazówki dotyczące zdrowego odżywiania (pomimo upału)

Upał i wysokie temperatury lata odbierają apetyt. 5 wskazówek pomoże Ci jeść w zdrowy i zrównoważony sposób.Lato niesie ze sobą bardzo (często też) wysokie temperatury, które również mogą pozbawić nas części lub całego apetytu.

Kto, ogarnięty upałem, nigdy nie odczuwał potrzeby opuszczenia lunchu? A może nie miałeś ochoty jeść szczególnie wyszukanych, kalorycznych lub po prostu „gorących” potraw? Oto kilka wskazówek, jak jeść w zrównoważony i zdrowy sposób pomimo 30 i więcej stopni Celsjusza.

Pij co najmniej dwa litry płynów dziennie, najlepiej zimne napoje. Woda, soki owocowe i napary są w porządku. Unikaj alkoholu i kawy (chociaż kofeina może pomóc osobom cierpiącym na niskie ciśnienie krwi).

Jedz dużo owoców i warzyw

Warzywa – najlepiej surowe i dobrze umyte – działają orzeźwiająco i pozwalają organizmowi przyswoić witaminę C i sole mineralne. Zalecamy spożywanie co najmniej 4-5 porcji dziennie.

jedz-duzo-owocow-i-warzywUważaj na

Latem należy zwrócić szczególną uwagę na i produkty mleczne: poza „zimnym łańcuchem” są bardzo delikatne i łatwo psują się w wysokich temperaturach. Dlatego spożywaj je tylko wtedy, gdy masz pewność, że nie były długo wyjęte z lodówki!

Lody są w porządku

Na szybki posiłek lody – zwłaszcza ze świeżymi owocami – są świetną letnią alternatywą dla kanapek i przekąsek.

Niska zawartość tłuszczu i dużo ryb

Podczas spożywania mięsa lepiej jest preferować mniej tłuste kawałki lub białe mięso. Jedz ryby co najmniej dwa razy w tygodniu, najlepiej „niebieskie” (sardele, tuńczyk, miecznik) i bogate w kwasy tłuszczowe omega-3.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj