Jak jeść zdrowo, nawet jeśli masz mało czasu

0
Rate this post

Masz wiele dobrych intencji

Chcesz zadbać o swoje zdrowie dbając o jakość swojej diety.
Badałeś, wiesz, co powinieneś jeść.

  • Jaki jest problem?
  • Pogoda!
  • Praca, rodzina, wpadki, które nigdy nie kończą się niepowodzeniem, minimum czasu na hobby i relaks….
  • Znalezienie czasu na zakupy i gotowanie zdrowych potraw staje się tytanicznym przedsięwzięciem.
  • Nie poddawaj się!
  • Dowiedz się, co to jest „zestaw przetrwania”, aby zawsze mieć w domu, aby zdrowo się odżywiać, nie mając dużo wolnego czasu.

Skoncentruj się na zdrowej, nie psującej się żywności i zaopatrz się w nią. Zobaczmy szczegółowo, jakie one są.

Warzywa i warzywa

Można je kupić zamrożone, a także ryby. Uwaga: kupuj tylko surowiec, a nie mrożone ryby i przetwory warzywne! Pozwolę sobie wyjaśnić: tak dla szpinaku i mrożonego dorsza, nie dla kotletów z kurczaka i szpinaku czy słynnych mrożonych panierowanych paluszków z dorsza.

Z jakiego powodu?

Preparaty przemysłowe w zdecydowanej większości oparte są na składnikach złej jakości, które rozpalałyby, przytyły i szkodziły zdrowiu. Ponadto są zbyt bogate w sól, cukry oraz tłuszcze nasycone i trans (nie jesteś pewien, co to jest? Przeczytaj mój Przewodnik po prawidłowym odżywianiu).
Owoc

  • z-jakiego-powoduJeśli trzymasz go w lodówce, kupowanie go w stanie niedojrzałym może utrzymać go przez tydzień.
  • Myślisz, że nie możesz iść do warzywniaka nawet raz w tygodniu?
  • Jagody mrożone są łatwo dostępne i po rozmrożeniu zachowują przyjemną konsystencję.

Inną opcją jest zaopatrzenie się w suszone owoce, takie jak brzoskwinie i morele. W tym przypadku pamiętaj, że jedna porcja to dwa owoce (efekt „jeden prowadzi do drugiego” jest łatwy!). Przeczytaj również uważnie listę składników, aby upewnić się, że nie jest doprawiona syropem glukozowym lub potraktowana dwutlenkiem siarki.

Rośliny strączkowe

Są doskonałym źródłem białka, niskoglikemicznych węglowodanów i błonnika oraz stanowią doskonałą bazę do przygotowania wielu różnych potraw.

Oczywiście czas gotowania jest bardzo długi! Masz dwie opcje:

Raz na jakiś czas np. w niedziele można ugotować całe opakowanie roślin strączkowych, a następnie podzielić je na pojedyncze porcje do zamrożenia. Wystarczy wrzucić je na patelnię z dodatkiem aromatycznych ziół, aby uzyskać zdrowe i smaczne danie.
Możesz je kupić już ugotowane.

Jeśli wybierzesz tę drogę, kup je w szklanym słoiku, unikając zamiast tego aluminium i tektury, i przeczytaj listę składników, aby sprawdzić, czy zawierają tylko rośliny strączkowe, wodę i sól (której nadal może być trochę w nadmiarze: najpierw dobrze spłucz spożywać je).

Mięso

  1. Nie myśl o kupowaniu konserw mięsnych lub zastępowaniu świeżego mięsa wędlinami!
  2. Międzynarodowa Agencja Badań nad Rakiem umieściła konserwy mięsne na liście produktów spożywczych, których zwykłe spożywanie jest z pewnością skorelowane z większym ryzykiem zachorowania na raka.
  3. Raz na jakiś czas idź do sklepu z ekologiczną żywnością lub rzeźnika, który ma wypasane mięso zwierząt i zaopatrz się w jedną porcję i zamroź.
  4. Pamiętaj jednak, aby tygodniowo nie spożywać więcej niż 500 gramów czerwonego mięsa.
  5. Wręcz przeciwnie, można użyć filetów z tuńczyka, jeszcze lepiej z makreli, w oleju iw szklanym słoiku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj