Płatki zbożowe

0
Rate this post

W przeciwieństwie do makaronu, po ugotowaniu mogą pozostać w lodówce i zawsze będą przyjemne przez około trzy dni. Wystarczy obrać je widelcem lub wrzucić na patelnię z duszonymi lub smażonymi warzywami.

Co więcej, są gotowane przez wchłanianie wody, ze stałą proporcją woda/zboża: po ugotowaniu możesz z łatwością zrobić coś innego, nie musisz myśleć o obniżaniu ich, gdy woda się zagotuje, a następnie odsączeniu. Trzeba tylko pamiętać o wyłączeniu po 10-20 minutach, w zależności od płatków.

Jeśli czas jest naprawdę krótki, uciekaj się do cus cus. Nie jest to zboże, ale preparat na bazie pszenicy durum, tego samego zboża, z którego robi się makaron. Kup w całości i baw się, zmieniając wersje na bazie innych zbóż, np. orkiszu.

Suszone owoce oleiste

  1. Orzechy włoskie, migdały, orzeszki pinii, pistacje, orzechy brazylijskie itp. są doskonałym źródłem zdrowych tłuszczów, błonnika, minerałów i niewielkiej ilości białka.
  2. Doskonałe zamienniki serów, które są bardziej psujące się i mniej zdrowe.
    i jego substytuty
  3. Zbilansowane śniadanie to niezbędny filar zdrowego odżywiania. Zawsze trzeba mieć w domu coś, z czym można zrobić dobre śniadanie.
  4. Jeśli pijesz krowie, kup je długowieczne. Jeśli wolisz napoje roślinne, zawsze mają bardzo długi czas ważności.

Upewnij się, że zawsze masz dostępne pakiety płatków owsianych. W połączeniu z napojami mlecznymi lub warzywnymi, bakaliami i wspomnianymi wyżej owocami oleistymi, pozwolą Ci skomponować doskonałe śniadanie.

Ostatnia rada

  • Zrób spis tego, co masz w spiżarni. Zaznaczaj wszystko, co się kończy lub ma się skończyć, lub oceń sytuację w każdą niedzielę.
  • Zrób listę potrzebnych rzeczy na swoim smartfonie. W ten sposób zawsze będziesz wiedzieć, co kupić idąc na zakupy i nie będziesz ryzykować, że zabraknie Ci zdrowej żywności.

Gdzie zjeść zdrowo w Mediolanie, aby wyjść, nawet jeśli jesteś na diecie.

Jedzenie poza domem, jeśli jesteś na diecie, jest naprawdę trudne. Pomiędzy porcjami innymi niż te przepisane, niekontrolowane przyprawy, sosy, których składu nie rozumiesz i produkty, których po prostu nie uwzględnimy w naszej diecie, konieczne jest gotowanie w domu i ograniczanie wychodzenia z przyjaciółmi.

  • Więc spróbowałem zebrać wszystkie wypróbowane przeze mnie miejsca, w których można zdrowo się odżywiać w Mediolanie, aby móc zjeść obiad nawet na diecie!
  • Stwierdzam, że miejsc jest tak wiele, a w kategorii zdrowe można już znaleźć kilka.

gdzie-zdrowe-jesc-w-mediolanTutaj znajdziesz listę tych, które wypróbowałem i polecam, również w odniesieniu do stosunku jakości do ceny (zauważyłeś też, że kiedy używasz słów zdrowy, roślinny i detoksykujący, ceny rosną nierozsądnie?) I możliwość posiadania obiad lub obiad nawet z tymi, którzy nie są na diecie – także dlatego, że nie jesz zdrowo tylko w miejscach, które otwarcie pokazują zdrową kuchnię, ale także w wielu „normalnych” restauracjach, w których jedzenie nie jest zepsute ani przesadnie przyprawione.

Oczywiste jest również, że każdy ma inną dietę i być może nie wszystkie miejsca są odpowiednie dla każdej osoby: dlatego zawsze zalecam, abyś spróbował zapoznać się z menu i zrozumieć najlepszą dla siebie w oparciu o dietę.

GDZIE ZDROWE JEŚĆ W MEDIOLAN?

Na obiad zazwyczaj jem brązowy ryż bez przypraw, razem z białkiem (mięso, ryby lub rośliny strączkowe) i warzywami doprawionymi w prosty sposób. Pokè (tutaj, gdzie je zjeść w Mediolanie) jest ogólnie jedną z tych potraw, które dobrze się sprawdzają, gdy chcę jeść zdrowo w Mediolanie, nawet jeśli wychodzę na lunch lub kolację.

Musisz jednak wiedzieć, jak przygotować miski: I Love Poke to między innymi ta, która pozwala ci zrobić poké tak, jak chcesz, a tym samym możesz umieścić najbardziej odpowiednie składniki. Brązowy ryż (być może połączony z sałatkami), biała ryba jest lepsza, unikaj sosów i dodaj warzywa. Średnia miska kosztuje około 10 €. Mówiłem o tym tutaj.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj