Pause déjeuner saine

0
Rate this post

Więc choć prawdą jest, że trzymanie się kilku pokarmów jest błędem, to jeszcze bardziej prawdą jest, że zmieniając stale to, co jesz, łatwiej jest tworzyć nowe mieszanki witamin i minerałów, które nie mogą wzbogacić naszego organizmu.

Nieustanne próbowanie nowych owoców i warzyw jest ważne, a dodatkowo pozwala odkrywać nowe smaki i aromaty!

Dla zdrowej i zbilansowanej diety ważne jest również unikanie zbędnych kalorii i „ubogich” składników odżywczych: napojów bezalkoholowych, słodkich przekąsek, alkoholu. Nie myśl o pozbawianiu się go zawsze i we wszystkich przypadkach, ale o przyjmowaniu go w ograniczonych ilościach, wiedząc, że od czasu do czasu pojawia się kaprys.

Ostatnie dwie wskazówki nie dotyczą żołądka, ale mózgu: samodyscyplina jest podstawą każdej diety lub zdrowego nawyku. Podstawową zasadą zachowania formy jest jedzenie tylko wtedy, gdy jesteś głodny, nigdy pod wpływem stresu, nerwowości czy znudzenia.

Ostatnią, jeszcze ważniejszą wskazówką jest podjęcie działań.

Aktywność fizyczna uzupełnia zdrową dietę i pomaga utrzymać ciało i umysł w dobrej kondycji. Śmieciowe jedzenie? Nie, dziękuję! Oto nasze wskazówki, jak poprawić jakość posiłków… Nawet w porze lunchu.

W przypadku pracowników przygotowujących lunch poza domem pokusa zjedzenia pizzy, kanapki w drodze lub przekąski zakupionej od dystrybutorów lub restauracji typu fast food może być silna.

Brak czasu i lenistwo potrafią płatać figle i z czasem wpłynąć na naszą kondycję, nie mówiąc już o zdrowiu. Ale jak zdrowo się odżywiać, nawet poza domem?

10 wskazówek dotyczących zdrowego odżywiania podczas przerwy na lunch

Wiesz, jedzenie poza domem zawsze daje ci jeszcze jeden powód, by się leczyć. Od pizzy po obfite lunche w niektórych restauracjach typu fast food, popełniamy wiele błędów żywieniowych, które prędzej czy później pukają do naszych drzwi.

Jednak przestrzeganie zdrowej i zbilansowanej diety nie jest zadaniem niemożliwym, nawet jeśli jesz poza domem. Ważne jest, aby nie rozkoszować się bogatymi i tłustymi potrawami, ale preferować coś bardziej pożywnego i lekkiego, co nie obciąża i zapewnia produktywne popołudnie.

  1. To powiedziawszy, wszystko, co musisz zrobić, to postępować zgodnie z naszymi radami, aby poprawić swoją dietę, poprawić jakość posiłków… i swoje życie.
    Obiad: najważniejszy posiłek dnia
  2. Możesz tego nie wiedzieć, ale lunchu nie należy pomijać ani zastępować dodatkowymi przekąskami. Rzeczywiście, to jeden z najważniejszych posiłków dnia!
  3. Jeśli lubisz przystawki, wolą dobry talerz makaronu z sosem pomidorowym lub warzywami albo zdecyduj się na drugie danie, które jest zawsze lekkie, ewentualnie z sezonowymi warzywami.

Przerywniki, najlepiej na bazie owoców i jogurtu, pozwalają na dotarcie na posiłki bez przesadnego głodu – pamiętajmy, że kaloryczność obiadu musi odpowiadać 40% dziennej sumy (reszta dzielona jest na śniadanie 20%, obiad 30% i dwie przekąski 10%).

Różnorodność na stole: pierwsza zasada do naśladowania

Urozmaicona dieta to podstawowa i niezbędna zasada dbania o zdrowie.

Rzeczywiście, aby organizm mógł prawidłowo funkcjonować, ważne jest codzienne dostarczanie do naszego organizmu wszystkich składników odżywczych, takich jak węglowodany, białka, lipidy, witaminy, minerały i woda.

le-dernier-conseil-encore-plus-important-est-dagirZróżnicowanie diety, oprócz zapobiegania poważnym zaburzeniom żywieniowym, pozwala również zadowolić podniebienie, unikając monotonii potraw i kolorów.

  • Jednak ważne jest, aby wiedzieć, jak dostosować ilości do osoby i stylu życia.
    Owoce i warzywa: niezbędne dla zachowania zdrowia
  • Teraz wiemy, że owoce i warzywa są cennym pokarmem dla zdrowia organizmu i dla
  • ochronnego działania naszego organizmu.
    Znakomity również do oczyszczania organizmu oraz wprowadzania witamin, przeciwutleniaczy i soli mineralnych, niezbędnych dla dobrego samopoczucia psychofizycznego.

Idealna ilość to 5 porcji, które należy podzielić na 3 główne posiłki i 2 przekąski.

Na przykład sałatka mieszana to zdrowy lunch przygotowywany przez wiele barów i lokali samoobsługowych; ważne jest, aby nie przesadzać z przyprawami i zawsze preferować sezonowe składniki.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj