Przestrzeń psychiczna, zdrowie psychiczne i cyfrowy detoks

0
Rate this post

Co najbardziej zaskakujące, te urządzenia do noszenia będą komunikować się z czujnikami monitorującymi całe środowisko pracy. Dostosowując zmienne, takie jak temperatura, poziom tlenu i oświetlenia, możliwe jest zapewnienie optymalnego środowiska przez cały czas, aby promować indywidualną koncentrację i wydajność, jednocześnie przeciwdziałając spadkowi wydajności popołudniowej.

Coraz bardziej rozumie się związek między dobrostanem pracowników a wydajnością

Podkreślając ten aspekt, w Wielkiej Brytanii 60% z 26,8 mln dni pracy straconych z powodu chorób zawodowych w latach 2017-18 było związanych ze stresem, depresją lub lękiem.1
Inicjatywy, takie jak szkolenie w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w zakresie zdrowia psychicznego, wypełniają luki w wiedzy o problemie i tworzą bezpieczną i poufną przestrzeń do rozmowy w miejscu pracy.

  • Takie inicjatywy sprawiają, że problemy ze zdrowiem psychicznym są znacznie mniej tabu i stawiają je na równi z chorobami fizycznymi.
  • Najważniejszą rolę odegra otwartość i zrozumienie ludzi, ale ważna będzie również rola technologii.

Oprócz aplikacji medytacyjnych, dedykowane cyfrowe „czarne punkty”, w których Wi-Fi i smartfony są automatycznie dezaktywowane, zapewnią pracownikom odpoczynek od aktywności cyfrowej.

Dodatkowo, gdy oprogramowanie w pełni steruje naszymi kalendarzami, będzie mogło, jak na ironię, inteligentnie planować spotkania i czynności, aby zminimalizować czas spędzany na oglądaniu ekranu, zapewnić odpowiednie zmiany i zaoferować nam przerwę od technologii.

Projektowanie dobrego samopoczucia w miejscu pracy

Większa płynność przestrzeni i lepszy poziom naturalnego światła są coraz bardziej popularne, ale ulepszony projekt ma znacznie więcej do zaoferowania biuru.
Na poziomie specyfikacji pracownicy mogą spodziewać się, że zaczną czerpać korzyści z krzeseł i stołów o zoptymalizowanej postawie, które, jak wykazano, zwiększają koncentrację.

  • Dodając do miksu również środki na odpoczynek i przywracanie równowagi psychofizycznej, pracownicy będą mieli również dostęp do pokoi odpoczynku i medytacji. Usługi i udogodnienia również będą częścią tej zmiany.
  • Spodziewaj się, że obiekty na miejscu, takie jak siłownie, spa i salony gier, staną się znacznie bardziej powszechne w miejscu pracy.

Bodźce naukowe

Poprawa samopoczucia będzie łatwiejsza dzięki naturalnie inspirowanym bodźcom, takim jak oświetlenie dobowe, które podąża za naturalnymi rytmami czuwania, aby zwiększyć energię i pozytywne nastawienie. Nauka będzie również odgrywać rolę, jeśli chodzi o dobrostan.

bodzce-naukoweW miejscach pracy pojawiają się już szeroko rozpowszechnione w uzdrowiskach zbiorniki deprywacji sensorycznej. Unoszenie się w dźwiękoszczelnej komorze ze słoną wodą o temperaturze ciała umożliwia zmysłowe i medytacyjne doznania. Badania sugerują, że poprawia wyobraźnię i intuicję, jednocześnie zmniejszając niepokój. Korzyści dla firm?

Więcej wypoczętych, kreatywnych i produktywnych pracowników.

  • Przyjmij ekologiczny wybór, aby przywrócić bardziej naturalną równowagę
    Biura, tradycyjnie przeznaczone dla firm, a nie dla pracowników, nie są obecnie naturalnym i harmonijnym środowiskiem.
  • Rośliny i inne elementy naturalne, takie jak fontanny i elementy wodne, będą coraz częściej wprowadzane w nadchodzących dziesięcioleciach, pomagając nam łączyć się z naturą i oferując liczne dodatkowe korzyści.
  • Oprócz poprawy jakości powietrza rośliny uspokajają nas, zagęszczając krajobraz, aby zwiększyć nasze reakcje poznawcze. To pozwala nam się twórczo rozwijać.
  • Odchodząc od szarych i amorficznych środowisk, biura coraz częściej będą miały zewnętrzne ściany z zielenią i relaksujące wiszące ogrody, które będą miejscem spotkań, pracy lub wymiany pomysłów.

Przepisanie możliwości obsługi klienta

  • W ciągu następnej dekady programy takie jak Google Start Compose dla Gmaila doprowadzą do perfekcji sztukę generowania automatycznych odpowiedzi na wiadomości e-mail klientów, tworząc szybkie odpowiedzi zgodnie z nowym standardem.
  • Technologia predykcyjna poprawi również procesy obsługi klienta i zarządzania na poziomie B2B i B2C dzięki osobistym akcentom, lepszym doświadczeniom cyfrowym i organizacji opartej na chmurze.
  • Pracownicy będą zatem mniej zestresowani dzięki technologii, która zmniejsza liczbę trudnych sytuacji, z którymi trzeba sobie poradzić.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj