Uniseks piękna

0
Rate this post

Mężczyźni mają pełne prawo do bycia równie próżnymi jak kobiety. A dlaczego nie udostępniać tych samych produktów? Ideą produktów unisex jest odłożenie na bok kwestii związanych z płcią, aby celebrować życie w szerszy sposób.

Obecnie istnieje już kilka perfum, którymi można się dzielić z markami, które sprawiają, że makijaż myśli o mężczyznach i kobietach, takich jak korektor, który zakryje pryszcz lub siniak zarostu.

Przejście włosów

Nie tak dawno wiele kobiet z afro lub kręconymi włosami przeszło prostowanie i progresywne włosy, aby obnosić się z prostymi – i standardowymi – włosami. Wraz z ponownym oznaczaniem samoakceptacji bycie tak naturalnym, jak to tylko możliwe, stało się nowym standardem.

Od tego czasu wiele z tych kobiet jest w okresie przejściowym, czyli w okresie, w którym włosy tracą swoją chemię i wracają do swojego pierwotnego stanu. Na tym etapie należy zainwestować w nawodnienie, cięcia i produkty do modelowania drutów. Ponieważ ruch przejściowy zyskał wielu zwolenników, skorzystał również rynek kosmetyczny.

Rozszerzona rzeczywistość

Pójście do sklepu i przymierzenie różnych szminek lub cieni do powiek to staromodny sposób testowania makijażu. Dla tych, którzy kupują online, a nawet chcą iść do fizycznego sklepu z większą pewnością, możesz pobrać aplikację, która pomoże w podjęciu decyzji lub zrobić to na totemach w samym sklepie, ponieważ Sephora oferuje aplikację Visual Artist.

Ekrany interaktywne

  1. Wiele sklepów postawiło na wrażenia klientów dzięki interaktywnym ekranom, na których można dowiedzieć się więcej o produkcie bez konieczności zadowalania obsługi.
  2. Ten trend w 2020 roku po prostu eksplodował! Kilka marek wypuściło swoje wersje i jest to spore udogodnienie dla konsumentów, prawda?
  3. Sieć sklepów Macy’s opracowała ekspozytor, w którym klient wącha perfumy, a na ekranie wyświetlają się już informacje o produkcie.

Spersonalizowane kosmetyki

Na przykład powodem, dla którego masz trądzik, jest coś osobistego, co nie powtarza się u większej liczby osób, niezależnie od tego, czy są to problemy hormonalne, dieta czy stres. W tym sensie korzystniej byłoby użyć spersonalizowanego kosmetyku, prawda?

Ideą jest dostosowywanie unikalnych produktów, często bardziej naturalnych niż te uprzemysłowione, do rzeczywistych potrzeb klienta.

Weganizm

Podobnie jak w przypadku żywności, coraz częściej pojawiają się kosmetyki wykonane z naturalnych składników, w których skład nie ma nic pochodzenia zwierzęcego i oczywiście bez testów przeprowadzanych na zwierzętach. Trendem jest tutaj zawsze ostrzeganie ludności o nadużyciach popełnianych wobec zwierząt, skupiając się na bardziej świadomym handlu.

spersonalizowane-kosmetykiA co z nietypowymi produktami?

Z pewnością wspomniane trendy są już częścią Twojej rzeczywistości, a przynajmniej trochę je znasz. Ale wciąż są bardzo nietypowe nowości, które obiecują rozwiązanie problemów, z których wiele osób nie zdaje sobie sprawy.

  1. To rynek kosmetyczny odkrywający się na nowo. Kasy!
  2. krem anty-wifi
  3. Nasza skóra może stać się bardziej wrażliwa z powodu fal Wi-Fi, znanych jako zanieczyszczenie elektromagnetyczne. Dlatego krem ​​anty-wifi do ochrony skóry już istnieje.
  4. Perfumy nawilżające i zapobiegające zanieczyszczeniom

Opracowywane są już perfumy w piance, które nawilżają i chronią skórę przed zanieczyszczeniami – kosmetyki wielofunkcyjne, które poświęcają mniej czasu na codzienną pielęgnację.

Spray na dobry sen

Każdy wie, że sen jest regenerujący i wymaga dobrego wstawania się następnego dnia. W ten sposób opracowano spray (do prześcieradła lub do otoczenia), który ułatwia relaks i spokojny sen.

Odpryski włosów

Problemy z włosami nie zawsze są łatwe do rozwiązania. Dlatego opracowano chip do badań genetycznych, który przynosi dokładne wyniki w zakresie wypadania włosów, łupieżu, łysienia itp.

  1. Dzięki inwestycjom w innowacje i reklamę rynek kosmetyczny wciąż odkrywa się na nowo i przynosi wiadomości, które rozwiązują problemy, które stopniowo poznajemy. Jeśli pracujesz w tym sektorze, ważne jest, aby zrozumieć, co nadchodzi, i wprowadzać niektóre wiadomości do codziennego życia swoich klientów.
  2. Czy chciałeś wiedzieć o tym niesamowitym rynku? Kontynuuj na naszym blogu i dowiedz się więcej o głównych tematach z dziedziny urody!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj