Palenie i spożywanie alkoholu

0
Rate this post

Szkodliwego wpływu papierosów na zdrowie nie trzeba przedstawiać. Jednak oprócz znacznego zwiększenia ryzyka chorób nowotworowych i chorób układu oddechowego, nawyk ten prowadzi również do przedwczesnego starzenia się, będącego jedną z głównych przyczyn powstawania przebarwień i głębokich zmarszczek u palaczy.

Jeśli nadal nie byłeś w stanie porzucić nałogu, wiedz, że regularna aktywność fizyczna i zbilansowana dieta mogą pomóc – i to bardzo – zmniejszyć chęć palenia, poprawiając Twoje zdrowie i samopoczucie.

Spożywanie alkoholu to kolejny szkodliwy nawyk nie tylko dla zdrowia, ale także dla urody

Oprócz przyczyniania się do przybierania na wadze i odwadniania organizmu, ten rodzaj napoju rozszerza naczynia krwionośne i upośledza wchłanianie witamin z grupy B oraz witaminy A, niezbędnych do odnowy komórek.

Efektem jest sucha, opuchnięta skóra z widocznymi pajączkami i zmęczonym wyglądem. Oznacza to, że konieczne jest unikanie spożywania napojów alkoholowych.

Nie uprawianie aktywności fizycznej

Kiedy ciało przyzwyczaja się do braku ćwiczeń, ma bardziej kruche mięśnie i kości, a także słabą dyspozycję fizyczną i psychiczną. Regularne uprawianie aktywności fizycznej przynosi liczne korzyści dla zdrowia, urody i dobrego samopoczucia, przyczyniając się do redukcji stresu i niepokoju.

W ten sposób uzyskasz lepszą jakość snu, zmniejszone ryzyko chorób przewlekłych, a także kontrolę wagi i zwiększoną elastyczność, ruchomość stawów i napięcie mięśniowe. Joga, pływanie, trening siłowy, sztuki walki, pilates, a nawet sztuki cyrkowe: co tylko chcesz! Idealnym rozwiązaniem jest wybranie czegoś, z czego czujesz się szczęśliwy, ćwicząc i spróbuj zrobić to przynajmniej dwa razy w tygodniu.

  • Jeśli nie masz dużo czasu na ćwiczenia, spróbuj włączyć je do swoich codziennych zajęć.
  • Co powiesz na chodzenie do lub z pracy w niektóre dni w tygodniu?
  • Już pół godziny marszu może znacząco wpłynąć na jakość Twojego życia. Rower to kolejna doskonała alternatywa: ćwiczysz, a ponadto przyczyniasz się do ochrony środowiska!

Pielęgnacja skóry: co robić, a czego unikać?

Piękna, zadbana skóra emanuje zdrowiem i dobrym samopoczuciem — a w rzeczywistości odzwierciedla dobre nawyki i zdrowe odżywianie. Ponadto musimy codziennie dbać o jej oczyszczenie, tonizację i nawilżenie, ułatwiając odnowę komórek, zapobiegając zmarszczkom i wypryskom oraz unikając nadmiernego sebumowania i przesuszenia. Sprawdź niektóre z tych pielęgnacji poniżej, a także dowiedz się, czego unikać, aby mieć idealną skórę!

  • pij więcej wody
  • Aby zachować piękną skórę, priorytetem jest dbanie o nawilżenie. Jednak wiele osób pamięta tylko wymianę zewnętrzną za pomocą dermokosmetyków i zapomina o najważniejszym: pobraniu wody.

pielegnacja-skory-co-robic-a-czego-unikacOprócz wspomagania prawidłowego funkcjonowania całego organizmu, zapobiegania chorobom i poprawy wykorzystania witamin i minerałów, zwykła czynność picia większej ilości płynów w ciągu dnia może zdziałać cuda na Twój wygląd.

Spożywanie średnio dwóch litrów wody dziennie redukuje cienie pod oczami, wygładza zmarszczki, zmniejsza obrzęki, kontroluje cellulit i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się, będąc głównym nawilżaczem naszego organizmu – który przecież składa się z ponad 70% tego płynu !

Usuń makijaż przed snem

Spanie z makijażem może być bardzo szkodliwe dla skóry, powodując zatykanie się porów i pojawianie się zaskórników i pryszczy. W przypadku tuszu do rzęs uszkodzenie może być wtedy jeszcze większe, powodując łamliwość rzęs, a także alergie i podrażnienia. Przyjechałeś z klubu i nie możesz się doczekać zdjęcia tego kosmetyku?

Wacik z odrobiną oleju kokosowego rozwiązuje problem. Oprócz tego, że jest naturalnym środkiem nawilżającym i pomaga w walce z trądzikiem, ten olej roślinny jest doskonałym środkiem do demakijażu. Cokolwiek wybierzesz, pamiętaj, że mycie twarzy samym mydłem nie wystarczy do usunięcia makijażu — a nawet może zwiększyć stan zapalny skóry i trądzik.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj