Ćwiczenia fizyczne

0
Rate this post

Położnik Elisabete Dobao mówi o leczeniu żylaków: „Ponownie unikaj nadmiernego przybierania na wadze, nie stój ani nie siedź przez dłuższy czas, postaraj się mieć co najmniej 8 godzinny nocny odpoczynek i wykonuj ćwiczenia fizyczne, takie jak pływanie i aerobik w wodzie. Unikaj niektórych ćwiczeń siłowych, które zwiększają nacisk na brzuch i kończyny dolne, i noś pończochy uciskowe, jeśli tak zaleci .

Wizyta medyczna jest wskazana dla kobiet w ciąży, które już mają żylaki

„Utrzymuj rutynę ćwiczeń fizycznych, zbilansowaną dietę bez nadmiernego przybierania na wadze (idealnie od 9 do 12 kg w jednej ciąży płodu), unikaj smażonych potraw, napojów bezalkoholowych i tłustych potraw.

Staraj się spożywać błonnik, aby utrzymać prawidłowe funkcjonowanie jelit i pij dużo płynów, aby mocz był zawsze bardzo przejrzysty. Jeśli to możliwe, raz w tygodniu wykonuj drenaż limfatyczny u wyspecjalizowanego specjalisty i pozostaw skórę zawsze nawilżoną.

  • Istnieją dobre produkty do stosowania miejscowego, które mogą stosować kobiety w ciąży.
  • Osobom, które już mają cellulit, zaleca się drenaż limfatyczny dwa razy w tygodniu”, uczy dr. Elżbieta.

Fabrizio Di Masi, magister nauk o motoryce człowieka i profesor w Espaço Stella Torreão, poleca ćwiczenia aerobowe (chodzenie i pływanie), rozciąganie, jogę (kierowaną), trening siłowy i aerobik w wodzie.

„Rodzaj ćwiczeń, intensywność i objętość mogą się bardzo różnić, ponieważ zależy to m.in. od: miesiąca ciąży, historii aktywności fizycznej kobiety w ciąży, zaleceń ch, wieku kobiety w ciąży, rodzaju ciąży.”

Dietetyk Luciana Carneiro mówi, że w czasie ciąży istnieje zapotrzebowanie na dodatkowe białko do syntezy tkanek matki i płodu. „Wszystkie witaminy i minerały są ważne. W ciąży należy zwracać większą uwagę na kwas foliowy, kwas askorbinowy, wapń, fosfor, żelazo, cynk, miedź, sód, magnez, fluorek, jod oraz witaminy B6, A, D, E i K.

Zróżnicowana dieta zawierająca zboża, produkty pełnoziarniste, nasiona oleiste, owoce, warzywa, nabiał i mięso w zalecanych ilościach. Minerały i witaminy pełnią określone funkcje, które gwarantują zdrowie matki i doskonały rozwój płodu – wyjaśnia.

Podzielmy pielęgnację urody na trzy części: włosy, skórę i żywność, aby Twój wygląd był zawsze aktualny, potrzebna jest pewna pielęgnacja.

Poznaj wskazówki dotyczące urody, które możesz zastosować w swojej rutynie! To prosta pielęgnacja, która wykonana we właściwy sposób będzie promować piękno i dobre samopoczucie Twojego ciała.

Pielęgnacja włosów

Piękne, puszyste i zdrowe włosy zawsze przyciągają uwagę, ale takie włosy wymagają szczególnej uwagi, naucz się to robić:

  • Stosuj zdrową i urozmaiconą dietę, intensyfikując ilość witaminy A
  • Pij dużo wody, aby były nawodnione
  • Stosować kremy termoochronne przed wykonaniem pędzla lub prostownicy;
  • Podczas mycia włosów unikaj gorącej wody, która otwiera łuski włosa i wysusza
  • Aby uniknąć łamania pasm, unikaj spania z mokrymi włosami
  • Korzystaj z masek nawilżających i odżywczych, aby przewody były zdrowe

pielegnacja-wlosowOchrona skóry

Skóra jest największym organem ludzkiego ciała i wymaga odpowiedniego leczenia, aby zawsze była piękna i zdrowa, gdy coś jest nie tak z naszym ciałem, naszą zewnętrzną skórą, dlatego konieczna jest większa gorliwość w pracy z tym ważnym organem, zacznijmy od podstawowej pielęgnacji, którą można włączyć do naszej codziennej rutyny.

  1. Rano nakładaj krem ​​z filtrem przeciwsłonecznym
  2. Noś bardzo podstawowy makijaż, żeby nie wyglądać zbyt ciężko
  3. Po kąpieli nałóż krem ​​nawilżający
  4. Nałóż krem ​​nawilżający na dłonie;
  5. Nawilżający krem ​​przeciwstarzeniowy na noc
  6. Używaj peelingu pod prysznicem
  7. Unikaj spania z makijażem
  8. Jedz dobrze i jedz zbilansowane posiłki, spożywaj pokarmy bogate w witaminy A, E, C oraz minerały takie jak selen i cynk

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj