Codzienna pielęgnacja urody, którą musisz przyjąć

0
Rate this post

Codzienna pielęgnacja urody

Podzielmy pielęgnację urody na trzy części: włosy, skórę i żywność, aby Twój wygląd był zawsze aktualny, potrzebna jest pewna pielęgnacja.

Poznaj wskazówki dotyczące urody, które możesz zastosować w swojej rutynie! To prosta pielęgnacja, która wykonana we właściwy sposób będzie promować piękno i dobre samopoczucie Twojego ciała.

Pielęgnacja włosów

Piękne, puszyste i zdrowe włosy zawsze przyciągają uwagę, ale takie włosy wymagają szczególnej uwagi, naucz się to robić:

  1. Stosuj zdrową i urozmaiconą dietę, intensyfikując ilość witaminy A
  2. Pij dużo wody, aby były nawodnione
  3. Stosować kremy termoochronne przed wykonaniem pędzla lub prostownicy;
  4. Podczas mycia włosów unikaj gorącej wody, która otwiera łuski włosa i wysusza
  5. Aby uniknąć łamania pasm, unikaj spania z mokrymi włosami
  6. Korzystaj z masek nawilżających i odżywczych, aby utrzymać przewody w zdrowiu

Ochrona skóry

Skóra jest największym organem ludzkiego ciała i wymaga odpowiedniego leczenia, aby zawsze była piękna i zdrowa, gdy coś jest nie tak z naszym ciałem, naszą zewnętrzną skórą, dlatego konieczna jest większa gorliwość w pracy z tym ważnym organem, zacznijmy od podstawowej pielęgnacji, którą można włączyć do naszej codziennej rutyny.

  • Rano nakładaj krem ​​z filtrem przeciwsłonecznym
  • Noś bardzo podstawowy makijaż, żeby nie wyglądać zbyt ciężko
  • Po kąpieli nałóż krem ​​nawilżający
  • Nałóż krem ​​nawilżający na dłonie;
  • Nawilżający krem ​​przeciwstarzeniowy na noc
  • Używaj peelingu pod prysznicem
  • Unikaj spania z makijażem
  • Jedz dobrze i jedz zbilansowane posiłki, spożywaj pokarmy bogate w witaminy A, E, C oraz minerały takie jak selen i cynk

Zbilansowana dieta

Kiedy mówimy o rytuałach pielęgnacyjnych, nawyki żywieniowe nie zawsze przychodzą na myśl. Ale ostrożny wybór żywności i zbilansowana dieta ma fundamentalne znaczenie dla zdrowia. Zawsze preferuj pełne węglowodany, unikaj nadmiaru cukrów i słodyczy oraz traktuj priorytetowo spożycie owoców, warzyw i warzyw. Efekty odczujesz na ciele: skóra jest gładsza, włosy i paznokcie mocniejsze i chętniej mierzysz się z wyzwaniami dnia codziennego.

  1. zbilansowana-dietaSzalone lub bardzo rygorystyczne diety mogą wpływać na funkcjonowanie organizmu, dlatego zawsze zaleca się, aby diety były przepisywane przez profesjonalistów.
  2. Rozpoczęcie diety na własną rękę może spowodować niedobór składników odżywczych dla organizmu, a to może wpłynąć na wygląd, odbierając blask skórze, włosom i osłabiając je.

Ale przy odpowiedniej żywności, reżim może być nawet korzystny dla skóry, pozostawiając ją bardziej żywą i promienną, a także będąc w stanie lepiej walczyć z uszkodzeniami spowodowanymi agresją zewnętrzną.

Do diety należy włączyć pokarmy bogate w antyoksydanty, które przyspieszają metabolizm: Antyoksydanty działają poprzez niszczenie wolnych rodników, które przyspieszają starzenie się organizmu, a co za tym idzie skóry.

Dlatego dobrą taktyką jest włączenie do diety produktów bogatych w te substancje aktywne – takich jak granaty, winogrona, truskawki, wiśnie, brokuły, szpinak, soja i siemię lniane – aby oprócz picia dużo woda przez cały dzień w ciągu dnia.

Inną strategią jest przyłączenie się do ruchu „detoks” i postawienie na zielone soki – przygotowywane w domu i spożywane na miejscu – w celu przyspieszenia metabolizmu i eliminacji toksyn. Dzięki temu skóra pozostaje czysta i zdrowa, z mniejszą skłonnością do pojawiania się niedoskonałości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj