Aktualności

0
Rate this post

Zrób paznokcie w domu

Po co manicure, skoro można zadbać o dłonie i stopy i zaoszczędzić, w niektórych miastach, prawie 40 BRL tygodniowo? Manicure i pedicure stają się coraz droższe, a wraz z treningiem można zadbać o paznokcie i skórki w domu.

Wskazówka jest taka, aby poszukać dobrego kremu nawilżającego do tego obszaru ciała i nakładać go codziennie przed snem, aby skórki były nawilżone i cienkie, często unikając konieczności ich usuwania. Dobry wzmacniacz do paznokci dobrze jest mieć zawsze pod ręką, aby zapobiec ich pękaniu lub odpryskiwaniu przez cały tydzień.

Peelingi i maseczki do twarzy pomagają zachować zdrową skórę

Nie zapomnij zadbać o swoją twarz. Oprócz ochrony przeciwsłonecznej, która jest niezbędna, fajnie jest odnawiać skórę za pomocą peelingów i masek zabiegowych. Zawsze szukaj bardziej naturalnych produktów, takich jak te na bazie gliny i cukru.

  • Pomogą utrzymać nawilżoną, zdrową i równą skórę, ponieważ usuwają martwe komórki z twarzy, pozostawiając ją gładką, zapewniając codzienną ochronę i nawilżenie.
  • Na początku działalność biznesowa pary inżyniera Sérgio Faria i architekta Susany Guimarães rozpoczęła się od architektury i dekoracji wnętrz w firmie Inexistência w 1997 roku.
  • Pięć lat później para uruchomiła sklep internetowy z o tej samej nazwie, będąc jedną z pierwszych w tym segmencie w Portugalii, oferując wybór marek i produktów designerskich.

„Dobra ewolucja” firmy dała im pewność, że będą iść dalej, aw 2008 roku stworzyli SweetCare, również cyfrową, specjalizującą się w marketingu produktów kosmetycznych, zdrowotnych i wellness.

„Projekt SweetCare zrodził się z pięknej historii miłosnej, ponieważ wyłonił się na tej ścieżce, którą wspólnie podróżowaliśmy, ręka w rękę z kreatywnym i innowacyjnym uniwersum estetyki, piękna, komfortu, równowagi między formą a funkcją” , komentuje Susana Guimarães, administrator.

Obecnie istnieje ponad dziesięć tysięcy artykułów

„Ponieważ nasza pierwsza próba wejścia na rynek online przebiegła bardzo dobrze, a ramy zostały w pełni opracowane we własnym zakresie, położono podstawę dla cyfrowej dywersyfikacji” – wyjaśnił.

obecnie-istnieje-ponad-dziesiec-tysiecy-artykulowW tej chwili obie firmy pozostają aktywne, obie z siedzibą w Porto, chociaż druga stała się poważnym przykładem wydajności, ze wzrostem, który odpowiedzialna za marketing, Maria João Nogueira, określa jako „wykładniczą” w ciągu ostatnich dwóch lat. to znaczy, nawet przed przybyciem krukowicza. Bez postępujących liczb gwarantuje, że wzrost był „dwucyfrowy”, a obroty mają wzrosnąć w tym roku do 15 mln euro.

  • Wraz z pandemią Maria João Nogueira zakłada, że ​​firma doświadczyła nowej ekspansji, a niektóre z 437 marek, które sprzedają „potrojenie” sprzedaży, są rozrzucone na różnych rynkach: Portugalii (z wagą 45%), Brazylii, Hiszpanii i Niemcy.
  • „Nastąpiła zmiana w zachowaniu ludzi, którzy zaczęli przywiązywać większą wagę do zdrowia i dobrego samopoczucia, do swojej osobistej troski, i to się utrzymało w 2021 roku” – opisuje.

Oprócz dostępnych 15 tys. produktów firma świadczy również spersonalizowane usługi doradcze. 36 pracowników firmy, zlokalizowanych w Hipercentro Business Park, jest rozmieszczonych w zespołach obsługi klienta, marketingu cyfrowego, zakupów i logistyki, z farmaceutami w obsłudze klienta i zakupach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj