Maria Amélia i Luceli zapraszają wszystkich do odwiedzenia

0
Rate this post

Salony kosmetyczne i fryzjerskie wróciły do ​​obsługi twarzą w twarz, ale musiały dostosować się do „nowej normalności”, aby bezpiecznie przyjmować swoich klientów. Środki uzależnione od otwarcia sektorów handlu i usług sięgają od wprowadzenia przepisów pozwalających na zachowanie minimalnej odległości 1,5 metra między ludźmi w miejscach, a skończywszy na sprzątaniu otoczenia.

Niektóre zakłady wykorzystały okres zamkniętych drzwi i w nowych środkach wykroczyły poza podstawy.

Tak jest w przypadku Namaste Cia

Piękna. Zamknięty od 16 marca salon został ponownie otwarty 15 września, wyposażony w szereg nowych protokołów.

Alameda Yayá, 1396 – Aida Garden

„Na początku pandemii nie mieliśmy zbyt wielu informacji o zarażeniu io jego wpływie na nasze codzienne życie. Naszym pierwszym krokiem było zamknięcie drzwi i zbadanie, w jaki sposób moglibyśmy ponownie otworzyć bezpiecznie i odpowiedzialnie, po uzyskaniu upoważnienia od władz.

  • Dalsze badania wykazały, że środowiska zamknięte, bez cyrkulacji powietrza, znacznie zwiększają ryzyko infekcji.
  • Postanowiliśmy więc zainstalować wentylatory wyciągowe w całej hali, aby promować cyrkulację powietrza”, wyjaśnia Beth, partner-właściciel tego miejsca.

Ale inwestycje na tym się nie skończyły: salon postawił nawet na światło ultrafioletowe. „Widzieliśmy, że w krajach takich jak Stany Zjednoczone, Chiny, a nawet niektóre w Europie, szpitale, metro i kliniki sterylizowały środowisko światłem ultrafioletowym i uwalnianiem ozonu (światło UVc + ozon), który ma właściwość łamania DNA wirus, zapobiegający jego reprodukcji w naszym organizmie.

Próbowaliśmy go znaleźć w Brazylii. Widzieliśmy, że USP opracowało ściągaczkę do sterylizacji podłóg szpitalnych przy użyciu tej technologii. Ale nie znaleźliśmy go w sprzedaży. Postanowiliśmy więc importować. To światło nie może wejść w bezpośredni kontakt z okiem; wyzwaniem było zainstalowanie go w strategicznych miejscach z pewnego rodzaju ochroną, tak aby nie było w niczyich oczach, oprócz opracowania sterylizatora do rzeczy osobistych naszych klientów”, mówi Beth.

Kolejnym ważnym punktem była zmiana usług związanych z paznokciami. Każdy klient ma teraz swój własny zestaw, z szpatułką, szczypcami i papierem ściernym, z którego korzysta tylko on sam. „Nasz salon zawsze był przedłużeniem salonu naszych klientów, przyjemnym środowiskiem, w którym odbywały się wszelkiego rodzaju rozmowy i interakcje społeczne z kobietami o różnych profilach.

W związku z pandemią rozmowy są teraz ograniczone do jednego klienta na środowisko. Ale jesteśmy przekonani, że ten okres pandemii wkrótce minie i wkrótce wrócimy do normy” – podsumowuje.

Dbać o urodę

Niedawno otwarty salon La Spezia Estética e Beleza łączy najbardziej zróżnicowaną pielęgnację z wyglądem w przestrzeni, która jest znakiem rozpoznawczym wyrafinowania i komfortu

dbac-o-urodeJeszcze przed wejściem do zupełnie nowej La Spezia Estética e Beleza widać, że przestrzeń została starannie zaplanowana. Jak sugeruje nazwa i fasada, bizneswoman Luceli Pires Martins szukała inspiracji we Włoszech, w regionie Toskanii, gdzie znajduje się turystyczne miasto o tej samej nazwie.

Projekt architektoniczny i dekoracja sygnowana przez architekt Adrianę Zein wzmacniają odniesienia. Neutralne odcienie i zróżnicowane meble dopełniają każde wnętrze. Na zewnątrz taras zapewnia La Spezia jeszcze więcej przytulności.

Jak sama nazwa wskazuje, inspiracja nowej przestrzeni pochodziła z Włoch.

Salon oferuje liczne usługi, od manicure, pedicure i podologii, po depilację, zabiegi estetyczne i relaksacyjne. Lokalny zespół skupia również ekspertów ze świata fryzur i makijażu. Wśród nich jest Maria Amélia Busnardo, która stała się już referencją w tej dziedzinie. „Dla mnie to zaszczyt być częścią tego zespołu w tak ważnym momencie mojej kariery”, świętuje.

Oprócz całej infrastruktury, która jest w stanie zagwarantować doskonałą pracę, La Spezia ma wiele różnic.

Wśród nich jest w pełni wyposażony pokój dziecięcy, który stał się hitem wśród towarzyszących klientom najmłodszych, oraz La Boutique, sklep z akcesoriami o najróżniejszych stylach. „Stworzyliśmy nowoczesną, przytulną i ekskluzywną przestrzeń, aby powitać wszystkich” – podkreśla Luceli.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj