Sektor urody i zdrowia

0
Rate this post

W sektorze urody i zdrowia głównym trendem jest ekspansja opcji biznesowych nakierowanych na pielęgnację i pielęgnację okresową, takich jak paznokcie, brwi i depilacja.

  • Wyróżniają się również nowe możliwości rynkowe, takie jak salony fryzjerskie, kliniki urody i odchudzania, z bardziej dostępnymi usługami, które docierają do większego odsetka klientów.
  • Jednak obsługa klienta jest mocną stroną tego typu biznesu i jest niezbędna dla rozwoju sektora. Konsumenci z tego segmentu wysoko cenią sobie doświadczenie obsługi i mają tendencję do budowania lojalności.

Co więcej, zadowolony klient może oznaczać polecanie usługi innym, czyli tzw. reklamę szeptaną, metodę, która nadal działa, jak również inne formy reklamy marki.

Po co inwestować we franczyzy kosmetyczne i zdrowotne

Widzimy w skupieniu oko kobiety. Zajmuje się pielęgnacją rzęs (zdjęcie poglądowe). Tekst: franczyzy kosmetyczne i zdrowotne.Franczyza to system, który umożliwia budowanie dobrze prosperujących firm.

Franczyza ma udogodnienia, których nie ma na wspólnym rynku. Dlatego zawsze rośnie. Według Brazylijskiego Stowarzyszenia Franchisingowego (ABF), sektor franczyzowy wzrósł o 35,3% w latach 2015-2017.

W 2019 r. przychody z usług kosmetycznych i pielęgnacyjnych wyniosły 7,2%, co odpowiada 34,2 mld BRL.

Według Brazylijskiego Stowarzyszenia Przemysłu Higieny Osobistej, Perfumerii i Kosmetyki (Abihpec) Brazylia zajmuje czwarte miejsce w światowym rankingu konsumentów produktów i usług ukierunkowanych na estetykę, piękno i perfumy. Kraj zajmuje drugie miejsce po Stanach Zjednoczonych, Chinach i Japonii.

  • Ogólnie rzecz biorąc, rynek franczyzowy wzrósł o 6,8% w 2019 r. w porównaniu z 2018 r., zarabiając 186 mld BRL.
  • Dlatego franczyzy naprawdę oferują obiecującą opcję inwestycji, oprócz segmentu urody i zdrowia, który sam w sobie niesie duży potencjał komercyjny.

Jednym z głównych punktów do inwestowania we franczyzy kosmetyczne i zdrowotne jest znajomość modelu biznesowego. Ponieważ został przetestowany i zatwierdzony, pozwala franczyzobiorcy na większe bezpieczeństwo.

Podobnie w przypadku segmentu, który do wykonywania pracy potrzebuje specjalistycznego przeszkolenia i wiedzy, posiadanie tego wsparcia jest niezbędne. Będąc we franczyzie masz pomoc i szkolenia, zapewniające jakość usług.

To tylko niektóre z zalet franczyz, które wspierają franczyzobiorcę na wszystkich etapach działalności. Niewątpliwie warunki do sukcesu będą znacznie większe niż biznes rozpoczęty od zera.

Poznaj inne powody, dla których warto inwestować w sektor kosmetyczny i estetyczny z poniższego filmu. Zegarek!

Jak zostać franczyzobiorcą franczyzy zajmującej się urodą i zdrowiem?

Aby zostać franczyzobiorcą, musisz przede wszystkim wybrać branżę, w której chcesz zainwestować i przeanalizować propozycje, które najczęściej dotyczą Twojego profilu. Po wybraniu pola działania czas rozpocząć proces. Zobacz krok po kroku poniżej.

jak-zostac-franczyzobiorca-franczyzy-zajmujacej-sie-uroda-i-zdrowiemNawiąż kontakt z marką

Skontaktuj się z franczyzodawcą, aby okazać zainteresowanie. To bardzo proste, wystarczy wejść na stronę firmy i pozostawić dane w rejestracji. Następnie zostanie nawiązany kontakt telefoniczny, aby dowiedzieć się więcej o Twoich zainteresowaniach i możliwościach inwestycyjnych.

  • Zapoznaj się z okólnikiem ofert franczyzowych (COF)
  • Reklama
  • Okólnik oferty franczyzy (COF) to dokument, który gromadzi wszystkie niezbędne informacje o franczyzie, które kandydat powinien poznać.

Ustawa o franczyzie nr 13.966/19 wymaga, aby dokument został przedstawiony potencjalnemu inwestorowi co najmniej 10 dni przed podpisaniem umowy. Dlatego też w przypadku niedotrzymania tego terminu umowa traci ważność.

Poniżej znajdują się informacje, które należy zawrzeć w Okólniku:

  1. Dane o franczyzodawcy, takie jak CNPJ i adres siedziby;
  2. Historia marki;
  3. Bilans i sprawozdania finansowe;
  4. Nierozstrzygnięte kwestie prawne;
  5. Lista franczyzobiorców;
  6. Aktywni franczyzobiorcy, którzy odeszli w ciągu ostatnich 24 miesięcy;
  7. Zespół franczyzodawcy;
  8. Informacje rynkowe;
  9. Opis działalności;
  10. Minimalny limit zakupu;
  11. Charakterystyka modeli biznesowych marki franczyzowej;
  12. Pożądany profil franczyzobiorcy;
  13. Wycena inwestycji przez franczyzobiorcę wraz z opisem pobieranych opłat;
  14. Oszacowanie zysków finansowych;
  15. Zasady terytorialne (czy franczyzobiorca będzie miał wyłączność na działanie na danym obszarze);
  16. Zasady dziedziczenia lub przeniesienia właściciela;
  17. Lista dostawców do działania w ramach franczyzy;
  18. Lista wsparcia udzielanego przez franczyzodawcę;
  19. Sytuacja franczyzobiorcy po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy franczyzowej.

Dowiedz się wszystkiego o okólniku oferty franczyzowej, oglądając poniższy film!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj