Usuwanie włosów
Franczyzy woskujące oferują różne metody dla różnych konsumentów. Dzięki technikom podstawowym lub ostatecznym możliwe jest dobranie najlepszej procedury zgodnie z zainteresowaniami klienta.
- Na tym rynku istnieje kilka rodzajów franczyzy o kosztach operacyjnych, niższych lub wyższych, w zależności od struktury, jakiej chce franczyzobiorca.
- Sieć depilacji Pello Menos działa od ponad 20 lat w segmencie depilacji woskiem bez umawiania się na wizytę.
Obok przedsiębiorstwa znajduje się specjalny ośrodek szkoleniowy szkolący profesjonalistów w dziedzinie działalności. Wartość inwestycji franczyzy Pello Menos zaczyna się od 260 tys.
Estetyka
Widzimy kobietę leżącą na łóżku i drugą, w mundurze, w rękawiczkach i masce, wykonującą zabieg na twarzy pierwszej kobiety. W tle widać, że jest to gabinet estetyczny (zdjęcie poglądowe). Tekst: franczyzy kosmetyczne i zdrowotne.
Franczyzy związane z urodą i estetyką należą do najbardziej pożądanych opcji przez konsumentów.
Przy dużym potencjale rynkowym, kliniki estetyczne oferują usługi z zakresu estetyki twarzy i ciała, a także bardziej specyficzne zabiegi, na własnym sprzęcie, do pielęgnacji ciała.
Franczyza Hollywood Aesthetics to sieć klinik, która oferuje ponad 50 rodzajów zabiegów na twarz, ciało i odchudzanie.
Ponadto marka współpracuje z chirurgiem plastycznym dr. Rey, który wniósł swoją wiedzę fachową do opracowania unikalnych protokołów. Wartość początkowa, aby zostać franczyzobiorcą sieci, wynosi od 116 tys.
Opalanie
- Opalanie jest coraz popularniejsze we wszystkich regionach Brazylii, z bardzo obecną publicznością dla tego typu usług.
- Studio de Bronze to franczyza oferująca techniki opalania z użyciem produktów ekologicznych autoryzowanych przez Anvisa. Produkt nie wymaga ekspozycji na słońce i działa do siedmiu dni.
- Dzięki możliwości świadczenia usługi on-site, w domu klienta, koszty franczyzy zostają znacznie obniżone. Aby wpaść na pomysł, można zostać franczyzobiorcą marki o wartościach od 12 tys.
- Odkryj najlepszą franczyzę dla urody i zdrowia 2021
Wiedząc nieco więcej o możliwościach rynku franczyzowego dla urody i zdrowia, wyodrębniamy marki, które mogą przynieść dobre rezultaty dla franczyzobiorców.Każdy z nich oferuje inny aspekt z różnymi korzyściami. W ten sposób przedsiębiorca musi ocenić i określić, który z nich jest najlepszy dla jego profilu.
Tak Kosmetyki
Szukasz firmy zdolnej do zaoferowania wysokiej jakości produktów ukierunkowanych na estetykę i piękno w Brazylii? W takim przypadku możesz otworzyć franczyzę Yes Cosmetics.W sumie dostępnych jest ponad 250 pozycji, takich jak perfumy męskie i damskie, balsamy do ciała, kosmetyki do makijażu, kosmetyki, higiena osobista itp.
- Inwestycja początkowa: od 125 tys
- Średni miesięczny przychód: 60 tys. BRL
- Okres zwrotu: od 18 do 36 miesięcy
Brazylijski sklep z odżywkami
Brasil Nutri Shop jest uważany za największą sieć franczyzowych suplementów online w Ameryce Łacińskiej. Przyszły franczyzobiorca, który zdecyduje się na biznes, będzie pracował tylko w domu.
Przy udostępnionym przez markę e-commerce wystarczy przeprowadzić promocję i dokonać sprzedaży z prowizjami generowanymi na miejscu.
- Inwestycja początkowa: od 10 900,00 BRL
- Średni miesięczny przychód: 5 tys. BRL
- Okres zwrotu: od 12 do 24 miesięcy
CHCĘ WIĘCEJ INFORMACJI O TEJ FRANCZYZIE
Depyl Action to firma specjalizująca się w depilacji. Stworzona w latach 80. marka zdołała rozwinąć się w całej Brazylii dzięki swoim metodologiom wykonywania usługi.Dzięki temu możliwe jest wykonanie dłuższej pracy powodującej mniejsze niedogodności dla klientów. Profesjonaliści polegają na ciągłym szkoleniu i doradztwie.