CHCĘ WIĘCEJ INFORMACJI O TEJ FRANCZYZIE

0
Rate this post

GiOlaser

Sieć franczyzowa GiOlaser zajmuje się depilacją laserową, estetyką twarzy i ciała. Została założona w 2013 roku przez dwie kosmetyczki we współpracy ze światową gwiazdą Giovanną Antonelli. Obecnie posiada 155 franczyzobiorców i oddziałów rozsianych po całym terytorium kraju.

Profil franczyzobiorcy GiOlaser jest przeznaczony dla profesjonalistów z dowolnego segmentu, którzy chcą podjąć działania w obszarze zdrowia.

Posiada wiedzę z zakresu zarządzania biznesem, ludźmi i funance.

  • Inwestycja początkowa: od 400 tys
  • Średni miesięczny przychód: od 80 tys. R$
  • Okres zwrotu: od 18 do 24 miesięcy

CHCĘ WIĘCEJ INFORMACJI O TEJ FRANCZYZIE

Farmelhor Apteki Kolejne przedsiębiorstwo, które działa jako franczyza zajmująca się urodą i zdrowiem, Farmelhor jest uważane za jedną z największych sieci drogerii w Brazylii.Dzięki działaniom krajowym firma oferuje swoim franczyzobiorcom strukturę jakości. Dodatkowo możliwy jest dostęp do szkoleń firmowych, produktów marek własnych, linii kredytowych itp.

  • Inwestycja początkowa: od 150 tys
  • Średnie miesięczne rozliczenia: brak informacji
  • Okres zwrotu: od 18 do 24 miesięcy

Jp Dental

Przedsiębiorcy poszukujący przedsięwzięcia skierowanego na rynek stomatologiczny, JP Odonto pojawia się jako jedna ze zróżnicowanych klinik stomatologicznych.Dzięki ponad 15-letniej historii firma wyróżnia się różnymi specjalnościami dostępnymi w katalogu. Obecnie w Brazylii jest prawie 10 jednostek.

  1. Inwestycja początkowa: od 217 tys
  2. Średni miesięczny przychód: 200 tys. BRL
  3. Okres zwrotu: od 12 do 24 miesięcy

Złoty brąz

Bronze Dourado jest franczyzowym specjalistą w opalaniu naturalnym przy użyciu jednorazowych bikini. Wszystkie procesy przeprowadzane są z użyciem ekskluzywnych produktów, które gwarantują nie tylko bezpieczeństwo klientów, ale także dobre rezultaty.

Marka powstała w 2014 roku i dziś ma do wyboru cztery różne modele biznesowe.

  • Inwestycja początkowa: od 51 tys
  • Średnie miesięczne rozliczenia: brak informacji
  • Okres zwrotu: nie poinformowany

zloty-brazApteka Farmais

Kolejne przedsiębiorstwo skoncentrowane na produktach farmaceutycznych i drogeriach, Farmais, oferuje model biznesowy z dużymi możliwościami rozwoju.Głównym atutem marki w stosunku do konkurentów są własne linie produktów z zakresu higieny, urody i opieki medycznej, takie jak opatrunki.

  • Inwestycja początkowa: od 80 tys
  • Średnie miesięczne rozliczenia: brak informacji
  • Okres zwrotu: od 24 do 36 miesięcy

Porady dotyczące franczyzy w salonie kosmetycznym

Oprócz powyższych możliwości franczyz piękna i zdrowia, wyodrębniamy inne przedsięwzięcia skierowane do tych, którzy chcą pracować wyłącznie z kosmetykami, które mogą być oferowane w salonach kosmetycznych.

alegosklep

  • Alergoshop to marka oferująca kilka produktów, które pomagają w profilaktyce alergii. W tym sensie jej klienci mają możliwość bezpiecznego stosowania różnych kosmetyków.
  • Należy zauważyć, że franczyzodawca oferuje również środki dezynfekujące, produkty przeciw roztoczom, pół-klejnoty i repelenty.
  • Inwestycja początkowa: od 188 tys
  • Średni miesięczny przychód: od 40 tys. BRL
  • Okres zwrotu: od 24 do 36 miesięcy

Mahoń

Dzięki własnym produktom Mahogany istnieje na rynku kosmetycznym od ponad 25 lat. Dlatego stał się jednym z referencji, jeśli chodzi o pielęgnację osobistą. W swojej gamie opcji znajdują się zapachy, produkty do ciała, włosy, makijaż itp. Aby zorientować się w sukcesie marki, w całym kraju działa 216 jednostek.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj