Nie zapomnij o kremie przeciwsłonecznym

0
Rate this post

Jeśli chcesz osiągnąć starość ze zdrową, pozbawioną skaz skórą, od razu zacznij stosować filtry przeciwsłoneczne.

Produkt jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na zapobieganie przedwczesnemu starzeniu się skóry spowodowanemu intensywną ekspozycją na światło słoneczne i oczywiście minimalizację ryzyka raka skóry.

Regularnie kojarzony z dniami na plaży i na basenie, krem ​​z filtrem powinien być stosowany codziennie, nawet wtedy, gdy nie planujesz nawet wychodzić z domu, ponieważ światło widzialne – to, co wychwytują oczy i pozwala nam widzieć przedmioty.

Również powoduje uszkodzenie skóry

Ponadto ten rodzaj światła emitowany jest nie tylko przez promienie słoneczne, ale także przez sztuczne światło, takie jak w domu czy w biurze oraz przez urządzenia elektroniczne, takie jak telewizory, telefony komórkowe, komputery czy tablety.

Ważne jest, aby wyrobić w sobie nawyk nakładania produktu rano, zaraz po wstaniu z łóżka i ponownego nakładania go za każdym razem, gdy myjesz twarz lub bierzesz prysznic.

Niech sen będzie jednym z Twoich priorytetów

Jedną z najważniejszych wskazówek dotyczących zdrowia i urody dla tych, którzy lubią o siebie dbać, jest zwracanie uwagi na jakość snu. Dobry odpoczynek jest niezbędny nie tylko do regeneracji organizmu po codziennych czynnościach, ale także do utrzymania zdrowia psychicznego.

  1. Kiedy nie śpisz dobrze lub w wystarczającej ilości, twoje ciało nie osiąga fazy snu REM, czyli tej, w której organizm regeneruje się, by stawić czoła kolejnemu dniu. W rezultacie budzisz się jeszcze bardziej zmęczony i rozdrażniony.
  2. W przypadku nieprzerwanego odpoczynku ta trudność z odpoczynkiem może być odzwierciedlona w Twojej zdolności do koncentracji i zapamiętywania informacji, a nawet w Twojej wadze, ponieważ zły sen w nocy zwiększa apetyt na pokarmy bogate w cukier, węglowodany i tłuszcz następnego dnia.

Ogólnie rzecz biorąc, proste środki, takie jak unikanie wnoszenia urządzeń elektronicznych do pokoju i niespożywanie napojów alkoholowych lub bardzo obfitych posiłków na dwie godziny przed okresem odpoczynku, zwykle przynoszą skutek.

Jeśli jednak problem utrzymuje się przez kilka tygodni, udaj się do doradcę, aby sprawdzić, czy jakiś problem zdrowotny nie utrudnia snu.

Często pij wodę

Chociaż prawie nikt nie jest świadomy tej porady zdrowotnej, niewielu faktycznie stosuje się do tego zalecenia, być może dlatego, że nie rozumieją korzyści, jakie włączenie nawyku może przynieść w codziennym życiu.

  • czesto-pij-wodePonieważ 70% ciała składa się z wody, jest ona niezbędna do jego prawidłowego funkcjonowania. Bez odpowiedniego nawodnienia ważne funkcje tracą równowagę, a produkcja energii spada.
  • Ponadto picie co najmniej 2 litrów wody dziennie pomaga zapobiegać problemom z nerkami, poprawia krążenie krwi, co może złagodzić pojawienie się cellulitu, sprzyja poprawie funkcjonowania jelit oraz zapobiega obrzękom i zatrzymywaniu płynów. Dlatego zawsze miej pod ręką butelkę i bądź nawodniony!

Pozbądź się papierosów raz na zawsze

Niewiele nawyków jest tak szkodliwych dla zdrowia Twojego i Twojej rodziny jak palenie. Dzieje się tak dlatego, że kiedy palisz, oprócz zwiększania ryzyka zachorowania na raka płuc, choroby serca, a nawet udaru, narażasz otoczenie na ryzyko biernego palenia.

Według WHO, Światowej Organizacji Zdrowia, dzieci mieszkające z palaczami są średnio o 30% bardziej narażone na raka płuc io 24% na zawał serca. U niemowląt ryzyko nagłej śmierci jest pięć razy większe, to wystarczający powód, aby porzucić nałóg już teraz, prawda?

Czy chciałbyś poznać nasze porady dotyczące zdrowia i urody?

Jeśli chcesz zagłębić się w ten temat, już teraz pobierz Podręcznik Zdrowia Rodziny i dowiedz się, jak lepiej opiekować się tymi, których kochasz!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj