Nacisk na oczy

0
Rate this post

Finansowany ze środków publicznych projekt dla niemieckich firm z sektora kosmetyków i środków czyszczących w celu wprowadzenia ich produktów na rynek międzynarodowy

Projekt finansowania BMWK

5-dniowa podróż służbowa ufundowana przez Federalne Ministerstwo Gospodarki i Ochrony Klimatu w celu zaprezentowania Państwa firmy potencjalnym kontaktom biznesowym na rynku wietnamskim. Zobacz także inne finansowane projekty

  • Skontaktuj się z nami
  • Rejestracje
  • Formularz rejestracyjny znajdziesz tutaj.
  • Liczba uczestników jest ograniczona do 12 firm. Zgłoszenia rozpatrywane są w kolejności ich wpływu.
  • dokumenty rejestracyjne

WPROWADZENIE BIZNESOWE WIETNAM

Możliwości dla niemieckich producentów w zakresie kosmetyków i środków czystości

Wizyta inicjacyjna w Wietnamie jest działaniem finansowym Federalnego Ministerstwa Gospodarki i Ochrony Klimatu (BMWK) dla niemieckich dostawców kosmetyków i środków czystości, którzy są zainteresowani rozszerzeniem swojej działalności na rynek wietnamski. Koncentruje się na konkretnym zainicjowaniu biznesu pomiędzy firmami krajowymi i zagranicznymi.

Projekt finansowania obejmuje wyjazd firmowy z lokalnym wydarzeniem prezentacyjnym, podczas którego uczestniczące firmy niemieckie mogą zaprezentować swoje produkty, technologie i możliwe pola współpracy przed wietnamskimi specjalistami, a następnie przeprowadzić rozmowy kontaktowe z uczestnikami zagranicznymi.

Wizyty grupowe w siedzibie firmy z potencjalnymi kontaktami biznesowymi oraz kontrole sklepów bezpośrednio na miejscu dają również możliwość wpadnięcia na pomysł, poszerzenia własnej sieci i nawiązania odpowiednich kontaktów.

  • W ramach briefingu krajowego specjaliści z Niemiec i Wietnamu udzielą również informacji na temat istotnych aspektów sektora kosmetyków i detergentów.
  • Trzonem pięciodniowego wyjazdu inicjacyjnego są indywidualnie zaaranżowane indywidualne spotkania z potencjalnymi partnerami do współpracy oraz kontakty biznesowe na miejscu.

Przed wyjazdem zostanie również przygotowana analiza rynku docelowego z kompleksową informacją o branży i rynku, która zostanie udostępniona uczestnikom. W języku docelowym tworzony jest również graficznie przetworzony profil firmy, który służy do pozyskiwania kontaktów biznesowych na miejscu.

Projekt realizowany jest przez firmę SBS systems for business solutions GmbH we współpracy z AHK Vietnam. Projekt jest technicznie wspierany przez niemieckiego partnera branżowego, Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentów (IKW).

Dzięki tej realizacji projektu BMWK wspiera niemieckie firmy w ich zobowiązaniach w handlu zagranicznym poprzez ukierunkowane nawiązywanie i rozszerzanie kontaktów biznesowych w Wietnamie. Rozpoczęcie działalności ma na celu zbadanie możliwości rynkowych i przygotowanie długoterminowego potencjału sprzedażowego dla niemieckich firm z branży.

W podróży inicjacyjnej może wziąć udział osiem do dwunastu niemieckich firm

BMWK ponosi koszty usług świadczonych przez organizatora wyjazdu służbowego. W zależności od wielkości firmy pokrywają tylko swój udział oraz indywidualne koszty podróży, zakwaterowania i utrzymania.

w-podrozy-inicjacyjnej-moze-wziac-udzial-osiem-do-dwunastu-niemieckich-firmJeśli chodzi o piękno, większość z nas spędziła znaczną część lat 2010, próbując wyglądać „bez wysiłku” à la Glossier, ale w nowej dekadzie makijaż znów jest fajny. Po pojawieniu się makijażu Euphoria w 2019 roku, trendy kosmetyczne na rok 2020 są zabawne, eksperymentalne i świeże, mocno zapożyczone z inspiracji retro, aby stworzyć wygląd, który wydaje się zupełnie nowy.

Chociaż wiele z tych trendów kosmetycznych jest dasuplementych od subtelności, nigdy nie czuje się przesadzony. Pomyśl o rozmyciu koloru zamiast złożonego wyglądu oczu, gęstych, pierzastych brwiach zamiast łuków na Instagramie i kudłatych warstw na wyrzeźbionych falach.

  1. Chociaż zachęcamy do wyjścia poza strefę komfortu urody, nie martw się, jeśli myśl o jasnoniebieskim cieniu do powiek sprawi, że zaczniesz biegać.
  2. Pociągnięcie kolorowej wkładki lub zaktualizowany francuski manicure to ukłon w stronę maksymalistycznego trendu, który nie odbiega zbytnio od klasyki.
  3. Przede wszystkim trendy w urodzie w 2020 roku polegają na celebrowaniu jednostki, więc rzuć cyrkoniami na oczy, nałóż rumieniec i czytaj dalej o trendach kosmetycznych 2020, które wkrótce zaczniesz widzieć wszędzie.

Niezależnie od tego, czy chodzi o jasną wyściółkę, pastelowy cień, czy pełny brokat, trendy w urodzie na 2020 rok dotyczą przede wszystkim oczu. Wyjdź poza swoje zwykłe, neutralne zadymione oko i eksperymentuj z kolorem i teksturą, aby uzyskać piękny moment, który z pewnością przyciągnie uwagę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj