Lata 80: Neonowe usta

0
Rate this post

Lata 70. przyniosły narodziny retro. Odważne kolory i zwariowane kształty połączyły się, aby stworzyć efektowny i młodzieńczy styl ubierania się, który urzekł młodych ludzi na całym świecie. W efekcie pastelowe cienie do powiek stały się nieodzownym elementem codziennego stylu.

Twarz osoba ludzka kobieta

Madonna wyznaczała niezliczone trendy w swojej karierze, ale neonowe usta mogły być jej pierwszym. Powinowactwo piosenkarki do odważnej wargi było podziwiane i reprodukowane przez wielu. Jednak neonowy trend nie ograniczał się tylko do ust – ludzie włączali również jasne kolory do swojej codziennej garderoby.

Lata 90.: potargane włosy los angeles california osoba ludzka twarz

Christina Aguilera, Tyra Banks i Beyoncé to tylko kilka ikon stylu, które kołysały kędzierzawe włosy w latach 90. Ten nieoczekiwany trend był idealnym prekursorem mody Y2K.

2000: Cienkie brwi (ponownie)

  • twarz człowieka I… wracają! W 2000 roku cienkie brwi zostały ponownie spopularyzowane przez takie gwiazdy jak Gwen Stefani, Angelina Jolie i Kate Moss.
  • 2010s: odważne brwi
  • twarz osoba ludzki paznokci manicure

Lata 2010 miały dość nadmiernie wyskubanych brwi, tak odważnych i krzaczastych brwi, jak pojawiła się najnowsza moda. Kiedy brytyjska supermodelka Cara Delevingne chodziła po wybiegu ze swoim intensywnym spojrzeniem i grubymi brwiami, świat oszalał. Ludzie przybierali swoją naturalną formę, pozostawiając brwi nienawoskowane i nietknięte.

Lata 2020: świecąca skóra

Akcesoria do akcesoriów do twarzy osoby ludzkiej

Lata dwudzieste zdecydowały, że jest matowy i błyszczący. Jeśli twój makijaż nie wygląda jak glazurowany pączek, robisz to źle. Kładąc nacisk na pielęgnację skóry i wspólny ruch w kierunku produktów i rozświetlaczy na bazie serum, promienna skóra jest najwyraźniej najwyższym priorytetem dekady.

BEAUTY SLEEP: NOWY TREND URODY W TWOIM HOTELU

Dziś bardziej niż kiedykolwiek podróżnicy z całego świata cenią sobie dobry sen. To właśnie ta potrzeba rynku sprzyja rozwojowi nowych trendów w branży hotelarskiej i wymaga od hoteli zagwarantowania swoim gościom wysokiej jakości wypoczynku.

Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na wygodę, dobry sen w nocy zajmuje centralne miejsce: zmęczenie jest jedną z głównych uciążliwości osób podróżujących w celach wypoczynkowych i biznesowych.

beauty-sleep-nowy-trend-urody-w-twoim-hoteluJak więc nadążasz za duchem czasu?

Wiele hoteli współpracuje ze znanymi markami materacy, oferuje różnorodne poduszki dostosowane do preferencji gości i projektuje pokoje — od oświetlenia po pościel — aby zapewnić dobry sen.

  • Wyróżnienie się na tle konkurencji wymaga innowacyjnego i naukowego podejścia, oferującego wysokiej jakości rozwiązania na każdą potrzebę, bez ograniczeń i przeciwwskazań.
  • Indywidualne „doświadczenia snu”

Jeśli prowadzisz hotelowe spa, wiesz, jak różnorodni są Twoi goście. Każdy ma swoje życzenia, preferencje i oczekiwania, także jeśli chodzi o sen. Uzupełnij swoją ofertę skutecznymi i indywidualnie dobranymi rytuałami i zabiegami na lepszy sen.

Dzięki naukowo udowodnionym zaletom pływania na sucho w celu zmniejszenia stresu, poprawy jakości snu oraz przywrócenia snu i czuwania, Nuvola Light jest idealnym rozwiązaniem pod każdym względem.

Dla Twoich gości:

  1. Woda o przyjemnej, komfortowej temperaturze ciała
  2. Konfigurowalne oświetlenie, które pomoże Ci zasnąć lub się obudzić
  3. Czas trwania sesji można dostosować w zależności od dostępnego czasu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj