Wynik: To wyrazisty, ale naturalny kształt brwi przez całą dobę!
Jestem zachwycony świetnym wynikiem. Oczywiście poszło bezboleśnie i wytrzymało mi to już 5 tygodni i nadal wygląda świetnie. Mogę tylko powiedzieć: maksymalna zmiana przy minimalnym wysiłku! Uniesienie brwi przed – po | Źródło: Carmen Giuliani
Uniesienie brwi przed – po
Carmen GiulianiTych, którzy chcą zafundować sobie zabieg, upiększy Samira Zadmard w Valea Studio.Więcej informacji na: wwwvaleastudioCarmen Giuliani testuje zabiegi kosmetyczne wyłącznie na weekend.atMateusz LauringerPracownik weekendu Carmen Giuliani kocha – i żyje pięknem!
Z nieomylnym wyczuciem trendów, Górna Austriaczka uwielbia w wolnych chwilach wypróbowywać najnowsze zabiegi kosmetyczne i fryzjerskie. Na swoim blogu pozwala miłośnikom piękna dzielić się swoimi doświadczeniami – ile kosztują zabiegi, czy pomagają, co robią i które są najlepsze.
- Barbie na zawsze
- Simone Georgieva
Estetyka, piękno i chęć dostosowania się do danych ideałów, ale także indywidualności, wydają się nabierać coraz większego znaczenia w naszym społeczeństwie. Ciało w coraz większym stopniu staje się instrumentem wyrażania siebie. Nawet dzieci i młodzież podążają za trendami piękna i tęsknią za nieskazitelnym lub niezwykłym wyglądem.
Trendy kosmetyczne podlegają zmianom w czasie i ciągle się zmieniają.
Podane ideały stają się coraz bardziej nieosiągalne, a osoby dbające o piękno wkładają wiele wysiłku w dostosowanie się do ujednoliconych ideałów i zbliżenie się do marzeń o wymarzonym ciele.
- Coraz młodsza publiczność jest entuzjastycznie nastawiona do trendów kosmetycznych.
- Radykalne diety czy chirurgia plastyczna to obecnie także ważny temat dla dzieci i młodzieży.
- Z jednej strony istnieje chęć dostosowania się do ideałów i dążenie do jednolitości.
Z drugiej strony jest też chęć wyróżnienia się z tłumu.
Aby się odróżnić, czasami podejmuje się radykalne środki, takie jak tatuowanie gałki ocznej. Trendy w urodzie zawsze odzwierciedlają aktualny duch czasu: charakter i osobowość wydają się schodzić na dalszy plan, na pierwszy plan wysuwa się autoekspresja i ciało jako instrument autoekspresji.
Pozostaje mieć nadzieję, że zmieniające się czasy przyniosą „rozwój” w kierunku innych, mniej powierzchownych wartości.
W czasach Rubensa panujące wówczas ideały piękna zawierały pragnienie jedzenia: pożądano kobiecych kształtów i krzywizn. Obecna idea piękna bardziej odpowiada androgynicznemu typowi kobiety: prawie chłopięco szczupłe ciała i biodra są uważane za piękne i atrakcyjne.
- Wszystkie media w sposób zrównoważony przekazują ten stereotyp piękna. W rezultacie młodsze dziewczęta w szczególności czują się za grube, a co druga dziewczyna w wieku 13-14 lat jest już na diecie.
- Według doniesień wiedeńskiej infolinii „S O Ess” zajmującej się zaburzeniami odżywiania, dzwoniący nie tylko stają się młodsi, ale ich wyobrażenia na temat własnego wizerunku ciała są coraz bardziej zniekształcone:
„Dziewczyny w sukience w rozmiarze 36 dzwonią do osób, które uważają, że są zbyt gruba”. Ogólnie czują, że znacznie więcej dziewcząt uważa się za nadwagę niż chłopców, ale tendencja wśród chłopców i młodych mężczyzn również rośnie, a młodzi mężczyźni również coraz częściej cierpią na zaburzenia odżywiania.