Zrównoważony rozwój

0
Rate this post

Higieniczne opakowanie

„Wszyscy jesteśmy coraz bardziej świadomi tego, jak ważne jest utrzymywanie produktów, których używamy – zwłaszcza na twarzy – w czystości i bezpieczeństwie. Spodziewam się, że poziom higieny kosmetyków stanie się problemem dla klientów, ponieważ mądre marki produktów do pielęgnacji skóry migrują do opakowań, które minimalizują ryzyko zanieczyszczenia”.

Urządzenia domowe

„Chociaż wielu z nas nie było w stanie cieszyć się zwykłymi zabiegami na twarz w ostatnich latach, szukamy alternatyw, aby zapewnić profesjonalne, standardowe rezultaty w domu. Zauważyłem, że moi klienci dostrzegli korzyści płynące z włączenia technologii standardu klinicznego do swoich codziennych zajęć.

Przewiduję, że w przyszłości zainteresowanie urządzeniami domowymi będzie tylko rosło, a techniki i narzędzia, które wcześniej widziano tylko w warunkach klinicznych, będą przystosowane do użytku osobistego”.

  • wiedzieć więcej
  • Pycnogenol: wszystko, co musisz wiedzieć o aktywnej obecnie pielęgnacji skóry
    Woda kokosowa to sensacyjny składnik w pielęgnacji skóry
  • zdrowie skóry

„Bardziej niż kiedykolwiek klienci, którzy przychodzą do mojej kliniki, skupiają się na zdrowiu swojej skóry, a nie tylko na jej wyglądzie. Nic dziwnego, że biorąc pod uwagę nacisk na zdrowie, który kładliśmy w ciągu ostatniego roku, pojawił się nowy apetyt na silną, sprężystą, naturalnie promienną skórę. Wierzę, że w 2022 r. nadal będzie to duży trend”.

Pielęgnacja skóry skoncentrowana na nauce

„Zauważyłem również, że konsumenci kosmetyków zaczęli konsumować więcej marek do pielęgnacji skóry, które skupiają się na nauce – niesamowite postępy w medycynie, jakie dokonały się w ubiegłym roku, sprawiły, że jesteśmy bardziej świadomi potęgi nauki.

Podczas gdy „zaawansowana technologicznie” pielęgnacja skóry kiedyś wydawała się nieco zniechęcająca, teraz klienci są bardziej pewni, że rozumieją wyniki badań klinicznych i zagłębiają się w naukę kryjącą się za składnikami.

Wierzę, że w 2022 r. pojawi się również nowy nacisk na ekspertów w dziedzinie opieki zdrowotnej, ponieważ ludzie będą szukać marek, którym mogą zaufać – przejrzystość i uczciwość będą miały kluczowe znaczenie.

pielegnacja-skory-skoncentrowana-na-nauceRon Robinson, BeautyStat Cosmetics

Zorientowani na wyniki i skoncentrowani na składnikach

„W 2022 roku konsumenci będą nadal szukać produktów, które przyniosą rezultaty dla ich skóry. Wyszukiwania online konkretnych substancji aktywnych będą nadal rosły, ponieważ konsumenci chcą dowiedzieć się więcej o tych składnikach.

Witamina C, retinol i niacynamid powinny być intensywnie badane, ponieważ wiele badań dowiodło już, że mają one wyniki. Generalnie konsumenci będą szukać produktów, które okazały się skuteczne”.

„Konsumenci będą również szukać produktów przyjaznych dla środowiska.

Będą szukać artykułów nadających się do recyklingu i/lub opakowań wielokrotnego użytku oraz składników pochodzących z etycznych źródeł. Ostatecznie opinia publiczna będzie wolała produkty, które wracają do środowiska, a nie tylko je usuwają”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj