Szersza ochrona

0
Rate this post

„Konsumenci będą nadal preferować produkty, które nie tylko zapewniają wyniki, ale także zapewniają ochronę. Ludzie coraz bardziej zdają sobie sprawę, że muszą chronić się nie tylko przed promieniami ultrafioletowymi, ale także przed niebieskim światłem, dymem, zanieczyszczeniami, a także przed zarazkami, bakteriami i wirusami.

Dlatego zobaczymy zapotrzebowanie na bardziej specjalistyczne filtry przeciwsłoneczne, zabiegi chroniące przed niebieskim światłem, serum antyoksydacyjne, a także kosmetyki przeciwdrobnoustrojowe”.

  • Joanne Evans, sprawy dotyczące skóry
  • jakość ponad ilość

„Używaj mniej, ale lepiej. Myślę, że konsumenci doznali przypływu adrenaliny i zdali sobie sprawę, że im więcej składników zastosujesz, tym więcej szkód wyrządzasz swojej skórze – a oczekiwane rezultaty nie są osiągane. Klienci chcą rutyny dostosowanej do potrzeb konsumenta, z najlepszymi składnikami aktywnymi dla każdego rodzaju skóry, które pomogą rozwiązać konkretne problemy”.

Programy do pielęgnacji skóry

„Klienci nie szukają już twarzy do szybkiej naprawy, przyszłością tego segmentu są długoterminowe spersonalizowane protokoły. W ten sam sposób, w jaki myślisz o programie treningowym dla ciała, chodzi o to, aby podążać za tą koncepcją dla skóry, umysłu i ciała jako całości.

Istnieje zapotrzebowanie na luksusowe kontrole zarówno w pokoju opieki, jak i poza nim, które obejmują opiekę po i przed zabiegiem, porady ekspertów i rutynowe zalecenia w domu, aby uzyskać trwałe rezultaty”.

  • Dr. Anjali Mahto, konsultant dermatolog przy Harley Street 55
  • Przezroczystość do pielęgnacji skóry

„Współczesny konsument ma dużą wiedzę i poszukuje praktycznych produktów, które przynoszą szybkie rezultaty. Marki, które odniosą sukces, to te, które są otwarte i przejrzyste w wyborze składników i potrafią wykazać korzyści płynące z produktów, zarówno konsumentom, jak i podczas badań klinicznych. Ponadto klient oczekuje dziś od firm zaangażowania w ochronę środowiska i zrównoważony rozwój we wszystkich aspektach łańcucha dostaw”.

Długofalowe relacje z ekspertem

„Konsumenci poszukują różnorodnych sposobów na poprawę swojej skóry poprzez łączenie kosmetyków, preparatów na receptę i zabiegów estetycznych, a także profilaktyczne podejście do pielęgnacji skóry. Coraz częściej ludzie będą budować relacje z dermatologiem, który może oferować testy w celu wykrycia raka, leczyć stany takie jak trądzik różowaty lub trądzik, oferować procedury, a także ogólnie kierować opcjami opieki.

  • Już teraz często to widuję w klinice, więc wyobrażam sobie, że to zachowanie będzie się powtarzać jeszcze częściej”.
  • Daniel Isaacs, Medik8
  • Szafa do pielęgnacji skóry się skurczy

dlugofalowe-relacje-z-ekspertem„Nie jest tajemnicą, że istnieje niezliczona ilość opcji, jeśli chodzi o pielęgnację skóry, ale tak naprawdę wszystko, co musisz włączyć do swojej rutyny, to trzy produkty: dobra witamina C, filtr przeciwsłoneczny o szerokim spektrum działania i produkt do pielęgnacji skóry.

Oczywiście są wyjątki (na przykład w przypadku określonych schorzeń skóry), ale ogólnie rzecz biorąc, powyższe trzy produkty pokryją większość schorzeń skóry. Myślę, że konsumenci osiągnęli „szczyt pielęgnacji skóry” i że w 2022 roku szafy kosmetyczne zaczynają się ograniczać do tego, co niezbędne”.

Retinol jest taki 2021

„Witamina A lub „retinoidy” są znane ze swoich korzyści dla skóry. Do tej pory większość ludzi słyszała o pochodnej witaminy A, retinolu, ale teraz istnieją alternatywne pochodne nowej generacji, które działają lepiej, powodują mniej podrażnień i mają niesamowite korzyści uboczne.

Weźmy na przykład aldehyd retinowy. Jest to silniejszy składnik witaminy A w porównaniu z tradycyjnym retinolem. Działa szybciej, działa lepiej przy mniejszych podrażnieniach i ma dodatkową zaletę, że jest bezpośrednio antybakteryjny, co czyni go doskonałym dla osób, które mogą być również podatne na wypryski”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj