Pielęgnacja skóry i zabiegi

0
Rate this post

Tymczasem efekt powiększenia zyskał swoją nazwę dzięki wideorozmowom, które w ostatnim czasie stały się jeszcze bardziej powtarzalne.

Ludzie zaczęli częściej dostrzegać własne refleksje na ekranach telefonów komórkowych lub komputerów, co powodowało wzrost chęci dbania o siebie.

„Mieliśmy więcej kontaktu z naszym wizerunkiem i zaczęliśmy więcej obserwować nasz wygląd.

Wielu pacjentów zgłasza się do mnie, ponieważ widzą na twarzy pewne problemy, które chcą zmiękczyć lub wzmocnić. Jednak naszą rolą jest pokazanie pacjentowi, jaka jest rzeczywista potrzeba, aby zachować naturalność i historię każdej skóry”, podkreśla Tábata.

  • Biorąc pod uwagę ten scenariusz, latem nasila się poszukiwanie pielęgnacji, która łagodzi oznaki na skórze, a także zabiegów estetycznych na ciało.
  • Wśród możliwości estetycznego leczenia przeciw wiotczeniu ciała i twarzy jest zastosowanie Sculptra®, pierwszego i jedynego biostymulatora kolagenu na bazie kwasu poli-L-wego do twarzy i ciała.

W przypadku Maskne, jednym z możliwych środków ostrożności jest zastosowanie Restylane® Skinboosters™, nawilżacza do wstrzykiwań na bazie kwasu hialuronowego, który pomaga zmiękczyć blizny potrądzikowe.

„Skinboostery działają poprzez promowanie nawilżenia w głębszych warstwach skóry, gdzie kosmetyki nie mogą dotrzeć. Ponadto istnieje kilka badań, które dowodzą poprawy elastyczności, tekstury, blizn potrądzikowych i jasności skóry” – wyjaśnia dermatolog.

Oprócz tych nowych zabiegów, które pojawiają się na rynku kosmetycznym, dziś kilka produktów może być używanych codziennie do rutynowej pielęgnacji skóry. Warto wspomnieć, że przed ich nabyciem lub wykonaniem zabiegów estetycznych bardzo ważne jest, aby skonsultować się z doradcą, aby zrozumieć, jakie są wskazania dla Twojego typu skóry, co?

Aby pomóc Ci zapewnić super kompletną pielęgnację skóry, wybraliśmy kilka produktów kosmetycznych odpowiednich dla różnych typów skóry, które są dostępne na Amazon. A do tego ma wszystko: nawilżacze, wodę termalną, olejek oczyszczający, krem ​​do opalania, mydła i wiele więcej!

22 trendy w urodzie i kosmetyce na rok 2022

W tym roku konsumenci będą zwracać większą uwagę na swoje potrzeby osobiste, zdrowie, ograniczenia i równowagę między życiem osobistym a zawodowym. Rzeczywistość jest taka, że ​​ludzie spędzają coraz więcej czasu w Internecie, a biorąc pod uwagę niesamowitą prędkość, z jaką rozwija się technologia, domagają się więcej i nowych doświadczeń.

Znajduje to odzwierciedlenie w nowych trendach, z których podkreślamy:

1. 22-trendy-w-urodzie-i-kosmetyce-na-rok-2022Uważność: pandemia wywołała boom na aplikacje związane z wellness, a marki w tym roku będą oferować aplikacje z bardziej wciągającymi wrażeniami, aby osiągnąć bardziej zrównoważoną medytację i oddychanie.

2. TikTok Beauty: Ta platforma jest pełna dziwnych, wspaniałych i prostych wskazówek na temat różnych produktów kosmetycznych, dlatego jest dobrym źródłem trendów. W ciągu ostatnich kilku miesięcy widzieliśmy, jak modna jest miłość do piegów – w tym roku kolej na dołeczki. Fałszywe cienie i zmęczenie są modne, z czerwoną lub fioletową szminką lub cieniem do powiek.

3. Ekspansja Metaverse i Beautyverse: W 2022 r. marki kosmetyczne zaczną więcej inwestować w rozwój i udoskonalanie doświadczeń w metaverse.

4. CBD i zwierzęta domowe: zaobserwujemy wzrost ilości karmy dla zwierząt, smakołyków i kosmetyków CBD, które łagodzą głód i niepokój.

5. Boom na produkty uboczne: W kosmetyce od kilku lat obserwujemy boom w rozwoju aktywnych składników i substancji pomocniczych otrzymywanych z produktów odpadowych.

6. Osoby poszukujące miłości do siebie: Euromonitor opublikował niedawno ten trend, wskazując, że indywidualność i autentyczność napędzają szczęście. Akceptacja, dbanie o siebie i integracja są głównymi elementami stylu życia konsumentów.

7. Holobeauty: Pojęcie holobionte (pochodzi od pojęć holo – wszystko i bios – życie) staje się modne w kosmetyce. Holobiont to związek między makroorganizmem (zwierzęciem lub rośliną) a symbiotycznymi mikroorganizmami tworzącymi jego mikrobiotę (bakterie, wirusy i grzyby).

8. Kosmetyki zero waste: Jednym z głównych celów branży w tym roku jest wytwarzanie większej liczby produktów i opakowań przy zerowej ilości odpadów i odpadów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj