Inkluzywne piękno: w tym roku marki będą nadal dążyć do opracowania strategii integracji i różnorodności: Piękno dla wszystkich. Wirtualne laboratoria kosmetyczne: To jeden z najciekawszych trendów. Wirtualne laboratoria innowacji umożliwiają konsumentom zdalne testowanie i projektowanie produktów.
Trend, który obejmuje korzyści związane m.in. z leczeniem alergii, pielęgnacją skóry głowy, trądzikiem i menopauzą.
Technologia biodegradowalna: Wprowadzenie na rynek produktów biodegradowalnych, takich jak kompostowalne etui na telefony komórkowe, komputery, pojemniki i materiały powszechnego użytku. Odżywka deponująca kolor: Odżywki te są produktami przeznaczonymi do utrwalania i nasycania koloru po praniu.
Handel detaliczny robotami
Bezpieczeństwo i dystans są nadal koniecznością, dlatego wykorzystanie robotów w handlu detalicznym i dostawach produktów nadal rośnie w Ameryce Łacińskiej. NFT: Termin ten oznacza Non-Fungible Token, token niezamienny. Tokeny to jednostki wartości przypisane do modelu biznesowego, takie jak kryptowaluty.
Przyjazne dla masek: Przyjazne dla masek i odporne na przenoszenie produkty do pielęgnacji skóry pozostają ekscytującymi możliwościami dla innowacji. Mucyna: Mucyny to glikoproteiny o dużej masie cząsteczkowej obecne u wielu zwierząt i drobnoustrojów. Będzie to trend składnikowy.
Redefinicja męskości: Przewiduje się, że do 2024 r. pielęgnacja mężczyzn wyniesie 81,2 miliarda dolarów. Zwiększone używanie przez mężczyzn produktów podczas domowej kwarantanny pomaga na nowo zdefiniować męskość.
Higiena jamy ustnej: Jedna z kategorii o największej prognozie wzrostu – 99,78 mld USD do 2030 r.Klejnoty w pięknie: Ten trend polega na nadaniu blasku i blasku obszarom, które do tej pory były mało zbadane. Widzimy boom na kamienie szlachetne na zęby, kryształy na powieki oraz implanty z kolczykami i biżuterią.
Solidne piękno
W tym roku będziemy świadkami wysiłków wielu marek, aby wprowadzić produkty do pielęgnacji skóry w solidnym formacie, w koncepcjach związanych z prostotą i zrównoważonym rozwojem.
Całkowita przejrzystość: W niedawnej publikacji magazyn Vogue zwraca uwagę, że konsumenci są coraz bardziej zainteresowani poznawaniem składników i dlatego szukają większego poziomu przejrzystości marek.
Glauco Junqueira był redaktorem międzynarodowego magazynu Beauty. Pisze również Senhor Estilo, blog o modzie i stylu życia dla mężczyzn. Specjalista ds. marketingu z doświadczeniem w największych markach w Brazylii i za granicą, zawsze związany z Instagram @glaucojunqueira.
- Kontakt: [email protected]
- biuletyn
- Zapisz się do naszego newslettera i dowiedz się wszystkiego o popkulturze
- Uroda
- Trzy trendy pielęgnacyjne, na które można postawić w 2022 r.
- By Glauco Junqueira
- Piękno bez płci, uproszczona pielęgnacja i mieszany zapach nadają ton w 2022 roku
Pożegnaj się ze skomplikowaną rutyną pielęgnacji skóry, która wykracza daleko poza czystą i nawilżoną skórę (zdjęcie: Disclosure / Pleasing)
Hej, co jest?
Z roku na rok prawda jest taka, że trendy, które pojawią się we wszystkim w 2022 roku, są odzwierciedleniem tego, co zaczęło się w zeszłym roku. W ostatnim czasie Brazylijczycy lepiej poznali i zrozumieli piękno, zaryzykowali lepszą pielęgnację swojej skóry w okresie izolacji społecznej i poszukiwanie większej ilości informacji.
To, co teraz widać, to lepiej poinformowani konsumenci oraz przegrzany i rozwijający się rynek.
Pożegnaj się ze skomplikowaną rutyną pielęgnacji skóry, która wykracza daleko poza czystą i nawilżoną skórę; czy te „oznakowane” produkty skierowane tylko do kobiet, a konkretnie do mężczyzn… następuje ciekawa ewolucja – pod każdym względem – zarówno w koncepcjach, produktach, markach, mentalności, a nawet odkrywaniu na nowo funkcjonalności.