Właśnie tam apteki mistrzowskie mogą jeszcze bardziej pomóc

0
Rate this post

Nigdy nie słyszeliśmy tak często słowa „opieka nad sobą”, na znak, że trend ten nasilił się w ostatnich latach w wyniku pandemii Covid-19.

W rezultacie produkty do pielęgnacji skóry zaskoczyły w 2020 r. i wzrosły o 21,9% w porównaniu z 2019 r., zgodnie z Panelem Danych Rynkowych przedstawionym przez ABIHPEC (Brazylijskie Stowarzyszenie Przemysłu Higieny Osobistej, Perfumerii i Kosmetyki).

Obserwowanie tych ruchów na rynku może zwiększyć sprzedaż apteczną w 2022 roku.

Jednym z największych mistrzowskich trendów jest praktyczność, która wynika z dostosowywania do różnych rutyn i praktyk ludzi, którzy coraz chętniej inwestują w produkty dostosowane do ich rodzaju skóry i preferencji aplikacji.

  • Wygoda rośnie również, ponieważ konsumenci poszukują czegoś, co stało się znane jako post skórny, trend kosmetyczny „mniej znaczy więcej”.
  • Ma na celu mniej rozbudowaną rutynę pod względem ilości produktów i bardziej jakościową w ich wyborze.

Minimalizm również rośnie w formułach. Wybór składników aktywnych i podkładów ma fundamentalne znaczenie, ponieważ wielofunkcyjność ułatwia rutynową pielęgnację skóry i jest w stanie zrównoważyć prawdziwą strategię pielęgnacji skóry.

Szczególną uwagę należy zwrócić na zrównoważony rozwój nie tylko po to, aby zwiększyć sprzedaż apteczną, ale także na świadomość. Twoja apteka musi oferować opcje, które są naprawdę zgodne z naturą. Konsumenci są coraz bardziej świadomi i mają swoje wegańskie, naturalne preferencje nastawione na czyste piękno.

Biotec już teraz oferuje alternatywy Go Green, w tym substancje aktywne zgodne z weganami (nie testowane na zwierzętach lub zawierające substancje pochodzenia zwierzęcego), pochodzenia naturalnego (z natury) i pochodzenia roślinnego (z roślin, bulw, korzeni, liści, kwiatów, owoców i łodyg ).

Światowe trendy dają konsumentom nowe możliwości i mogą dokonać skoku w kierunku zwiększenia sprzedaży aptecznej w 2022 roku.

Czy wiedziałeś?

W Biotec zawsze poszukujemy nowych trendów w pielęgnacji skóry. Mając to na uwadze, opracowaliśmy Biotec Séruns Collection, z sugestiami, które odpowiadają aktualnej sytuacji i oczekiwaniom konsumenta na nadchodzące lata.

Przegląd rynku

Przewiduje się, że rynek produktów do pielęgnacji skóry w Wielkiej Brytanii osiągnie wartość 24,37 miliarda dolarów do 2024 roku, rosnąc w tempie CAGR wynoszącym 5,2% w okresie prognozy (2019-2024). Rozwój rynku produktów do pielęgnacji skóry w Wielkiej Brytanii odzwierciedla rozwój rynku ogólnoeuropejskiego, charakteryzującego się coraz większym naciskiem na jakość i większą obecnością graczy regionalnych.

  • przeglad-rynkuGłównym celem tego rynku są kobiety w średnim wieku i puste gniazda, ponieważ zwykle poświęcają one więcej czasu na opiekę osobistą w porównaniu z innymi grupami.
  • Niedawna ankieta przeprowadzona przez Spa Creators wykazała, że ​​wanny wellness i fitness stanowią 4% i 27% całego rynku spa.
  • Rosnąca świadomość kupujących to jeden z najważniejszych trendów obserwowanych na tym rynku.

Zakres raportu

Rynek produktów do pielęgnacji skóry w Wielkiej Brytanii koncentruje się na pielęgnacji twarzy, pielęgnacji ciała i innych gamach produktów, w tym pielęgnacji dłoni, pielęgnacji stóp itp. Rynek jest wspierany przez supermarkety/hipermarkety, sklepy typu convenience, sklepy specjalistyczne, sklepy internetowe i inne kanały dystrybucji.

  • Zakres raportu można dostosować do własnych wymagań. Kliknij tutaj.
  • Główne trendy rynkowe
  • Wschodzący rynek organicznych produktów do pielęgnacji skóry

Rynek kosmetyków w Wielkiej Brytanii rozwija się jako rynek elitarny i premium, napędzany przez młode profesjonalistki i ich męskich rówieśników metroseksualnych, a także przez rosnącą starszą demografię. Rosnąca popularność produktów zawierających naturalne składniki, takie jak ekstrakty roślinne i ziołowe, ekstrakty aromaterapeutyczne i owocowe w kraju, napędza przyjmowanie organicznych i naturalnych produktów do higieny osobistej.

Tym samym poszerzamy rynek produktów do pielęgnacji skóry w kraju.

Na rynku obserwuje się rosnącą popularność marek kosmetycznych premium. Dzięki innowacjom w branży mody, produkty kosmetyczne, takie jak kosmetyki kolorowe (w tym kredki do brwi, pomadki i kremy podkładowe) odnotowały silny wzrost sprzedaży. Trend w kierunku bardziej minimalistycznego makijażu, połączony z wprowadzeniem na rynek głośnych produktów,

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj