Zapachy i dobre samopoczucie

0
Rate this post

Rok 2022 zaczynamy od dobrych wieści

Prognozy wskazują, że pojawiające się nowe warianty koronawirusa są mniej agresywne, szczepienia postępują bardzo dobrze w większości krajów i wszystko wskazuje na to, że zbliżamy się do końca pandemii, która może wkrótce stać się endemiczna.

Jednak bardziej niż kiedykolwiek dbanie o nasze samopoczucie fizyczne i psychiczne pozostaje niezbędne. Stoimy w obliczu rzeczywistości, która oznacza nowe możliwości dla branży kosmetycznej i higieny osobistej oraz nowe trendy, które będą rosły w 2022 roku.

Poniżej przyjrzymy się niektórym z ciekawszych, w tym komentarzom niektórych ekspertów, z którymi się konsultowałem.

Meyer Rosen, Bonita Springs (Floryda): Jestem redaktorem naczelnym Harry’s Cosmetology, 9. edycja; cytowany przez SCC jako jeden z trzech klasycznych tekstów nauk kosmetycznych. Często jestem pytany, kim jest Harry? Harry to nazwisko geniusza, który redagował pierwszą, drugą i trzecią edycję Harry’s Cosmetology.

Jej historia zaczyna się od jednego z kosmetycznych trendów I wojny światowej. Brytyjscy żołnierze desperacko chcieli dowiedzieć się, co zrobili Niemcy, aby tolerować zapach własny i innych.

  • Co ciekawe, mieli więcej energii niż żołnierze po drugiej stronie.
  • Harry ujawnia, że ​​jedną z pierwszych rzeczy, które zrobili brytyjscy żołnierze, gdy wyszli z okopów, było zabranie kosmetyków, które mieli Niemcy.
  • Znaleźli płyny, które były olejkami eterycznymi, wyostrzyli umysł i sprawili, że ładnie pachniały. Wkrótce technologia rozprzestrzeniła się na zachodnich formulatorów.

Komentarz Meyera jest bardzo interesujący, ponieważ biorąc pod uwagę postęp pandemii z powodu szczepu omicron, zobaczymy boom w rozwoju aromakologii, z nowymi składnikami i nowymi badaniami.

Które pokazują korzyści i wkład aromatów w dobre samopoczucie istota ludzka

Veri Peri (Pantone 17-3938)

To zupełnie nowy kolor stworzony przez Instytut Pantone Color, który narodził się konsekrowany jako kolor roku 2022. Jest to odcień fioletu, który łączy w sobie spokój niebieskiego z energiczną infuzją czerwieni.

ktore-pokazuja-korzysci-i-wklad-aromatow-w-dobre-samopoczucie-istota-ludzkaPo raz pierwszy ten instytut produkuje kolor i dlatego wyraża połączenie świata fizycznego i cyfrowego, ściśle powiązanego z wielkimi trendami, jakie kreuje metawers w kosmetyce.Rok 2022 zaczynamy od dobrych wieści! Prognozy wskazują, że pojawiające się nowe warianty koronawirusa są mniej agresywne, szczepienia postępują bardzo dobrze w większości krajów i wszystko wskazuje na to, że zbliżamy się do końca pandemii, która może wkrótce stać się endemiczna.

Jednak bardziej niż kiedykolwiek dbanie o nasze samopoczucie fizyczne i psychiczne pozostaje niezbędne. Stoimy w obliczu rzeczywistości, która oznacza nowe możliwości dla branży kosmetycznej i higieny osobistej oraz nowe trendy, które będą rosły w 2022 roku.

  • Poniżej przyjrzymy się niektórym z ciekawszych, w tym komentarzom niektórych ekspertów, z którymi się konsultowałem.
  • Zapachy i dobre samopoczucie

Meyer Rosen, Bonita Springs (Floryda): Jestem redaktorem naczelnym Harry’s Cosmetology, 9. edycja; cytowany przez SCC jako jeden z trzech klasycznych tekstów nauk kosmetycznych. Często jestem pytany, kim jest Harry? Harry to nazwisko geniusza, który redagował pierwszą, drugą i trzecią edycję Harry’s Cosmetology.

Jej historia zaczyna się od jednego z kosmetycznych trendów I wojny światowej. Brytyjscy żołnierze desperacko chcieli dowiedzieć się, co zrobili Niemcy, aby tolerować zapach własny i innych.

Co ciekawe, mieli więcej energii niż żołnierze po drugiej stronie. Harry ujawnia, że ​​jedną z pierwszych rzeczy, które zrobili brytyjscy żołnierze, gdy wyszli z okopów, było zabranie kosmetyków, które mieli Niemcy. Znaleźli płyny, które były olejkami eterycznymi, wyostrzyli umysł i sprawili, że ładnie pachniały.

Wkrótce technologia rozprzestrzeniła się na zachodnich formulatorów.

Komentarz Meyera jest bardzo interesujący, ponieważ biorąc pod uwagę postęp pandemii z powodu szczepu omicron, zobaczymy boom w rozwoju aromakologii, z nowymi składnikami i nowymi badaniami, które pokazują korzyści i wkład aromatów w dobre samopoczucie istota ludzka.

Veri Peri (Pantone 17-3938)

To zupełnie nowy kolor stworzony przez Instytut Pantone Color, który narodził się konsekrowany jako kolor roku 2022. Jest to odcień fioletu, który łączy w sobie spokój niebieskiego z energiczną infuzją czerwieni. Po raz pierwszy ten instytut produkuje kolor i dlatego wyraża połączenie świata fizycznego i cyfrowego, ściśle powiązanego z wielkimi trendami, jakie kreuje metawers w kosmetyce.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj