Rok 2022 zaczynamy od dobrych wieści
Prognozy wskazują, że pojawiające się nowe warianty koronawirusa są mniej agresywne, szczepienia postępują bardzo dobrze w większości krajów i wszystko wskazuje na to, że zbliżamy się do końca pandemii, która może wkrótce stać się endemiczna.
Jednak bardziej niż kiedykolwiek dbanie o nasze samopoczucie fizyczne i psychiczne pozostaje niezbędne. Stoimy w obliczu rzeczywistości, która oznacza nowe możliwości dla branży kosmetycznej i higieny osobistej oraz nowe trendy, które będą rosły w 2022 roku.
Poniżej przyjrzymy się niektórym z ciekawszych, w tym komentarzom niektórych ekspertów, z którymi się konsultowałem.
Meyer Rosen, Bonita Springs (Floryda): Jestem redaktorem naczelnym Harry’s Cosmetology, 9. edycja; cytowany przez SCC jako jeden z trzech klasycznych tekstów nauk kosmetycznych. Często jestem pytany, kim jest Harry? Harry to nazwisko geniusza, który redagował pierwszą, drugą i trzecią edycję Harry’s Cosmetology.
Jej historia zaczyna się od jednego z kosmetycznych trendów I wojny światowej. Brytyjscy żołnierze desperacko chcieli dowiedzieć się, co zrobili Niemcy, aby tolerować zapach własny i innych.
- Co ciekawe, mieli więcej energii niż żołnierze po drugiej stronie.
- Harry ujawnia, że jedną z pierwszych rzeczy, które zrobili brytyjscy żołnierze, gdy wyszli z okopów, było zabranie kosmetyków, które mieli Niemcy.
- Znaleźli płyny, które były olejkami eterycznymi, wyostrzyli umysł i sprawili, że ładnie pachniały. Wkrótce technologia rozprzestrzeniła się na zachodnich formulatorów.
Komentarz Meyera jest bardzo interesujący, ponieważ biorąc pod uwagę postęp pandemii z powodu szczepu omicron, zobaczymy boom w rozwoju aromakologii, z nowymi składnikami i nowymi badaniami.
Które pokazują korzyści i wkład aromatów w dobre samopoczucie istota ludzka
Veri Peri (Pantone 17-3938)
To zupełnie nowy kolor stworzony przez Instytut Pantone Color, który narodził się konsekrowany jako kolor roku 2022. Jest to odcień fioletu, który łączy w sobie spokój niebieskiego z energiczną infuzją czerwieni.
Po raz pierwszy ten instytut produkuje kolor i dlatego wyraża połączenie świata fizycznego i cyfrowego, ściśle powiązanego z wielkimi trendami, jakie kreuje metawers w kosmetyce.Rok 2022 zaczynamy od dobrych wieści! Prognozy wskazują, że pojawiające się nowe warianty koronawirusa są mniej agresywne, szczepienia postępują bardzo dobrze w większości krajów i wszystko wskazuje na to, że zbliżamy się do końca pandemii, która może wkrótce stać się endemiczna.
Jednak bardziej niż kiedykolwiek dbanie o nasze samopoczucie fizyczne i psychiczne pozostaje niezbędne. Stoimy w obliczu rzeczywistości, która oznacza nowe możliwości dla branży kosmetycznej i higieny osobistej oraz nowe trendy, które będą rosły w 2022 roku.
- Poniżej przyjrzymy się niektórym z ciekawszych, w tym komentarzom niektórych ekspertów, z którymi się konsultowałem.
- Zapachy i dobre samopoczucie
Meyer Rosen, Bonita Springs (Floryda): Jestem redaktorem naczelnym Harry’s Cosmetology, 9. edycja; cytowany przez SCC jako jeden z trzech klasycznych tekstów nauk kosmetycznych. Często jestem pytany, kim jest Harry? Harry to nazwisko geniusza, który redagował pierwszą, drugą i trzecią edycję Harry’s Cosmetology.
Jej historia zaczyna się od jednego z kosmetycznych trendów I wojny światowej. Brytyjscy żołnierze desperacko chcieli dowiedzieć się, co zrobili Niemcy, aby tolerować zapach własny i innych.
Co ciekawe, mieli więcej energii niż żołnierze po drugiej stronie. Harry ujawnia, że jedną z pierwszych rzeczy, które zrobili brytyjscy żołnierze, gdy wyszli z okopów, było zabranie kosmetyków, które mieli Niemcy. Znaleźli płyny, które były olejkami eterycznymi, wyostrzyli umysł i sprawili, że ładnie pachniały.
Wkrótce technologia rozprzestrzeniła się na zachodnich formulatorów.
Komentarz Meyera jest bardzo interesujący, ponieważ biorąc pod uwagę postęp pandemii z powodu szczepu omicron, zobaczymy boom w rozwoju aromakologii, z nowymi składnikami i nowymi badaniami, które pokazują korzyści i wkład aromatów w dobre samopoczucie istota ludzka.
Veri Peri (Pantone 17-3938)
To zupełnie nowy kolor stworzony przez Instytut Pantone Color, który narodził się konsekrowany jako kolor roku 2022. Jest to odcień fioletu, który łączy w sobie spokój niebieskiego z energiczną infuzją czerwieni. Po raz pierwszy ten instytut produkuje kolor i dlatego wyraża połączenie świata fizycznego i cyfrowego, ściśle powiązanego z wielkimi trendami, jakie kreuje metawers w kosmetyce.