Piękno, sprzymierzeniec „dobrobytu”

0
Rate this post

Fermentacja pielęgnacyjna

Fermentacja to tradycyjny koreański proces, który istnieje od wielu stuleci i jest szeroko stosowany w przemyśle spożywczym (piwo, kimchi, jogurt). Proces ten polega na rozbijaniu substancji na mniejsze części za pomocą bakterii lub innych mikroorganizmów.

Fermentacja w pielęgnacji skóry jest stosowana przez wiele koreańskich marek od 2000 roku ze względu na jej zalety. W ostatnich badaniach wykazano, że ten proces fermentacji skutecznie przeciwdziała starzeniu się skóry, zmniejsza stan zapalny i stymuluje produkcję kolagenu. Ponadto fermentacja zwiększa również trwałość produktów.

Wyszukaj „szklana skóra”

Szklana skóra” zyskuje w Korei coraz większą popularność. Oczekuje się, że ruch ten wpłynie na zachodnie trendy w pielęgnacji skóry w 2022 roku. Koreańska filozofia piękna ma swoje motto „najpierw skóra, później makijaż”, z wielką troską o nawilżenie i zdrowie skóry. Ten trend w kierunku świetlistej, zdrowej skóry nie znika w najbliższym czasie; wręcz przeciwnie, ma tendencję do wzrostu.

Nowa wersja retinolu

Witamina A i jej pochodna retinol słyną ze swoich zalet i są już dobrze ugruntowanymi produktami na rynku pielęgnacji skóry. Jednak teraz pojawiła się nowa pochodna, która działa jeszcze lepiej, powoduje mniej podrażnień skóry i działa szybciej: aldehyd retinowy. Pomimo sukcesu już w 2021 roku, oczekuje się, że w 2022 coraz więcej osób stanie się adeptami nowej generacji witaminy A.

  1. Treści publikowane na Surgery.net (witrynie i aplikacji) w żadnym wypadku nie mogą i nie mają na celu zastąpienia informacji dostarczanych indywidualnie przez specjalistę z zakresu chirurgii i medycyny estetycznej lub dziedzin pokrewnych.
  2. Ta treść ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest poradą medyczną ani referencyjną usługą medyczną.
  3. Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać wysoki standard i dokładność dostarczanych informacji, jednak dokładność i adekwatność zawartych lub powiązanych informacji nie jest gwarantowana.

Czy znasz już 8 trendów, które wyznaczą branżę beauty w 2022 roku?

Wraz z nadejściem nowego roku nadszedł czas na zdefiniowanie nowych celów i zadań, ale także zwracanie uwagi na trendy, które będą wyznaczać rynek profesjonalnej urody w 2022 roku. Bycie na bieżąco z nowościami i trendami, które zdefiniują nawyki konsumpcyjne ma fundamentalne znaczenie, ponieważ pozwala identyfikować możliwości biznesowe, odpowiadać na bieżące potrzeby klientów, dostosowywać strategię i zwiększać konkurencyjność firmy.

Tom Sobre Tom zebrał główne trendy, które zdefiniują rynek profesjonalny w 2022 roku. Odkryj je:

zakladac-naturalnoscW świecie wciąż nawiedzanym przez skutki pandemii dobrostan jest teraz „luksusem” i stał się tematem, który dziś dominuje. Dzisiaj bycie zdrowym to znacznie więcej niż tylko brak choroby. Bycie zdrowym to dobre samopoczucie i możliwość życia w jakości i niezależności, w doskonałym samopoczuciu.

Potwierdzają to eksperci, którzy przekonują, że dbałość o nasze ciało jest niezbędna do dobrego samopoczucia w „naszej skórze” i niewątpliwie przekłada się to na samoocenę, a w konsekwencji na samopoczucie. W tym sensie poszukiwanie rytuałów i pielęgnacji urody, które sprawią, że poczujemy się dobrze, jest trendem, który pozostanie i będzie się rozwijał w 2022 roku.Przeczytaj także artykuł o Świadomym pięknie w 83. numerze Tom About Tom.

Zakładać naturalność

Piękno chce być naturalne. Trend, który się umacnia w nowym roku. Na brwiach, które z założenia są grubsze, ale zawsze zdyscyplinowane. We włosach naturalność określa najbardziej poszukiwane odcienie i techniki koloryzacji, aby uzyskać naturalne rezultaty, z mniejszą liczbą efektów, ale z trójwymiarowym połyskiem.

We włosach naturalność przejawia się również w akceptacji naturalnych kształtów włosów, takich jak „zbuntowane” fale czy kręcone. W makijażu skóra chce być rozświetlona i bardziej naturalna dla zdrowego wyglądu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj