Inkluzywne piękno

0
Rate this post

Ostatnie lata były naznaczone ruchami, które wprowadziły kwestie integracji społecznej w centrum dyskusji publicznej, od ruchów przeciwko dyskryminacji rasowej po prawa społeczności LGBT i nie zapominając o kryzysie uchodźczym w Europie.

Świat skupił się wokół tych ruchów, a świat profesjonalnego piękna nie był wyjątkiem.

Marki tworzą bardziej inkluzywne linie i/lub dostosowują istniejące produkty, aby zagwarantować większą różnorodność oferty w zakresie makijażu i włosów, odpowiadając bardziej konkretnie na różnorodność koloru skóry i rodzajów włosów.

Ponadto zaskakiwali również projektami, które zwiększają włączenie społeczne i sprawiają, że wierzymy, że świat może być znacznie lepszym miejscem. Przykładem tego jest „Piękno w każdej postaci”, projekt Alfaparf Milano we współpracy z Metrostudio Hair i APPACDM (Portugalskie Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Obywatela Niepełnosprawnych Umysłowo) z Lizbony, o którym informowaliśmy w najnowszym wydaniu Tom O Tomie.

Zrównoważony rozwój

Davines

Choć od jakiegoś czasu firmy i marki dużo częściej mówią o zrównoważonym rozwoju, to wciąż jest to bardzo świeży temat dla konsumentów, którzy są coraz bardziej świadomi swojej roli w świecie i obawiają się wpływu, jaki Twoje decyzje mają na planetę.

Ten rosnący niepokój zaowocował przede wszystkim zwiększonym zapotrzebowaniem na „czyste piękno”, czyli produkty o formułach naturalnego pochodzenia, z wysoce skutecznymi naturalnymi składnikami oraz opakowaniami nadającymi się do recyklingu i przyjaznymi dla planety.

Produkty do wielokrotnego ładowania

Nadal w ramach trendu zrównoważonego rozwoju istnieje podtrend, który zyskał szczególne znaczenie w wyniku świadomości marek na temat troski o środowisko: koncepcja „refilled”. Istnieje już wiele premier kosmetyków z opakowaniami umożliwiającymi ich ponowne wykorzystanie poprzez „dolewy” produktu, jak np. nowa linia Thalgo: Source Marine (linkar).

Zazwyczaj te wkłady są przechowywane w prostszych opakowaniach, dzięki czemu mają bardziej przystępną cenę, gwarantując tę ​​samą jakość, co czyni je podwójnie atrakcyjnymi dla klientów, co pozwala na większą lojalność wobec marki.

Technologia połączona z Beauty

Technologia jest już częścią codziennego życia każdego z nas, a sektor kosmetyczny nie jest wyjątkiem. Codziennie na rynek pojawiają się nowe aplikacje, platformy i sprzęt. Dowodem na to są technologie do diagnozy skóry i włosów, narzędzia, które zyskały znaczącą rolę jako narzędzie wspierające pracę profesjonalistów i wzmacniające zaufanie do klienta podczas przepisywania lub polecania pielęgnacji w przestrzeni kosmetycznej lub ciągłości w domu. .

technologia-polaczona-z-beautyAplikacje i platformy wspierające codzienną pracę, takie jak Sheer Me i Look4 Beauty, zapewniają łatwiejszą organizację harmonogramu dzięki planowaniu online. Te innowacyjne platformy umożliwiają również utrzymanie aktywnego portfolio prac, a wiele z nich gwarantuje aktualne informacje o trendach, m.in. premierach marek.

Rynek męski

Dawno minęły czasy, kiedy mężczyźni dbali tylko o golenie i nie przegapić regularnych fryzur. Dziś mentalność jest inna, podobnie jak wymagania. Człowiek szuka rozwiązań na „swoją” miarę, a rynek wymyślił się na nowo, aby zapewnić mu doświadczenia, których pragnął.

  • Dowodem na to są nieustanne wysiłki profesjonalnych marek kosmetycznych na rynku męskim z coraz częstszymi i zróżnicowanymi premierami oraz narodzinami nowych marek, takich jak STMNT Grupy Henkel i God is a Men grupy LVM, które dedykowane są wyłącznie dla mężczyzn. piękno.
  • W ten sposób rynek męski uważa się za jeden z wielkich trendów w profesjonalnym sektorze kosmetycznym.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj