Pielęgnacja skóry głowy

0
Rate this post

Sekret zdrowego wyglądu włosów zaczyna się od pielęgnacji włosów od nasady

Często pomijana skóra głowy jest przedłużeniem skóry twarzy, wymagającym takiej samej pielęgnacji. Pielęgnacja skóry głowy pozwala zachować naturalną równowagę chroniącej ją flory bakteryjnej, dając włosom przestrzeń do wzrostu lśniących i zdrowych.

  • Coraz bardziej świadomi konsumenci w ciągu ostatnich kilku lat zwracali większą uwagę na produkty i usługi, które pozwalają im tworzyć procedury pielęgnacyjne, które zaczynają się u nasady włosów.
  • W odpowiedzi na te potrzeby marki w coraz większym stopniu odpowiadają na ten trend, wprowadzając nowe formuły, które zawierają składniki normalnie obecne w produktach do pielęgnacji skóry, takie jak kwas hialuronowy i skwalan do nawilżania, gliceryna, która pomaga odżywiać skórę głowy i alfa-hydroksykwas, który złuszcza i głęboko oczyszcza.

Niektóre marki, takie jak DEMERAL, powstały, aby odpowiedzieć na konkretną pielęgnację skóry głowy, a inne, takie jak Kevin Murphy, z filozofią pielęgnacji skóry, w której ich produkty są inspirowane pielęgnacją skóry.

Strach przed wyjściem z domu w czasie pandemii dał tchnienie nowym nawykom pielęgnacyjnym skóry, nie mówiąc już o rosnącym poszukiwaniu kosmetyków w okresie odosobnienia.

Na przykład zapotrzebowanie na maseczki do pielęgnacji twarzy oraz nawilżacze i peelingi do ciała wzrosło odpowiednio o 91% i 153,2%.

Ogólnie rzecz biorąc, według danych Brazylijskiego Stowarzyszenia Przemysłu Higieny Osobistej (Abihpec), krajowy popyt na produkty do pielęgnacji skóry wzrósł o 21,9% w 2020 roku.

Te dane mogą być wkrótce jeszcze bardziej intensywne wraz z pojawieniem się na rynku nowych marek, takich jak francuski gigant Sephora – jedna z największych sieci kosmetycznych na świecie, założona w 1970 roku.

  • Marka zapowiedziała swój pierwszy sklep w BH w następnym roku 10. aby spełnić życzenia konsumentów, którzy za pośrednictwem sieci społecznościowych zawsze prosili o sklep w stolicy Minas Gerais.
  • Warto pamiętać, że pierwszy stacjonarny sklep w Brazylii został otwarty w 2012 roku, w JK Iguatemi, w São Paulo.

Andrea Orcioli, dyrektor generalny Sephora Brasil, wyjaśnia, że ​​ekspansja sklepów w całym kraju nabrała w tym roku siły, nawet przy tak wielu niepewnych scenariuszach. W Belo Horizonte wybraną lokalizacją była Boulevard Shopping „wyróżniająca się centralną lokalizacją, a ten nowy sklep daje Sephora możliwość zbliżenia się do naszych konsumentów, tak wytrwałych w naszych cyfrowych kanałach sprzedaży”, mówi Andrea.

Tutaj górnicy będą mogli zapoznać się z nowościami takich marek jak Drunk Elephant, Anastasia Beverly Hills, Sol de Janeiro, Fenty Beauty, między innymi ekskluzywnych, takich jak Sephora Collection, Laura Mercier, NARS, Too Faced czy Jo Malone.

Sledzić

Bez planowania przybycie giganta piękna przychodzi w momencie, gdy wiele osób przewartościowuje swój związek z pielęgnacją ciała i konsumpcją kosmetyków. „Dziś nie można myśleć o zdrowiu bez dbania o siebie i słynnej pielęgnacji skóry. Często powtarzam, że filarem zdrowej skóry jest nawilżenie i ochrona. Podstawy, które działają”, potwierdza dr Danilo Henrique Couto de Morais, specjalista dermatolog.

REKLAMA

sledzicDołączając do chóru, Pinterest, internetowa platforma inspiracji, nagrana między lipcem a sierpniem tego roku, że pokolenie X, czyli osoby urodzone w latach 1965-1981, bardzo dobrze pielęgnują swoją skórę w poszukiwaniu naturalnego piękna. z produktami do pielęgnacji twarzy – najlepiej, które łączą silne składniki aktywne, zapewniając praktyczność i skuteczność.

Poniżej możesz zapoznać się z podstawami wstępnej pielęgnacji dla tych, którzy chcą mieć zdrowszą i piękniejszą skórę w 2022 roku.

  • Sephora: Nowość w Zakupach przy Boulevard
  • W dniach 10 i 24 grudnia sklep Sephora
    na Boulevard Shopping otrzyma Gift Factory, działanie, które ma na celu zapewnienie publiczności możliwości personalizacji opakowania przy zakupie wybranych zapachów.
  • W akcji biorą udział kultowe marki zapachowe Lancôme, Hugo Boss, Carolina Herrera i Givenchy.

W BH do francuskiej sieci trafi takie marki jak Drunk Elephant, Anastasia Beverly Hills, Sol de Janeiro i Fenty Beauty, autorstwa piosenkarki Rihanny.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj