Norweski rynek profesjonalnej pielęgnacji skóry

0
Rate this post

Pierwszy krok

Aby otrzymać substancje aktywne, skóra musi być czysta. Mydło odpowiednie dla Twojej skóry ułatwia ten proces. Następnie możemy użyć dobrego przeciwutleniacza, który pomoże chronić skórę – jedną z najbardziej znanych i najlepszych jest witamina C. Kontynuujemy stosowanie kremu nawilżającego, a następnie kremu przeciwsłonecznego, który również należy dobrać do rodzaju skóry. normalne, mieszane, tłuste lub suche.

Opieka

O tej porze roku ekspozycja na słońce jest czymś normalnym. Dlatego ważne jest, aby zachować ostrożność w kontakcie z owocami cytrusowymi, co może prowadzić do oparzeń, a później plam na skórze.

Estetyka

Ukochaną procedurą na lato jest toksyna botulinowa – słynny “botox”. A w czasach, gdy ciało jest zawsze na widoku, największym zainteresowaniem cieszą się biostymulatory kolagenu oraz innowacyjny CMSlim.

ŹRÓDŁO: DR. DANILO HENRIQUE COUTO DE MORAIS, SPECJALISTA W DERMATOLOGII

Rynek został wyceniony na 26,23 mln USD w 2016 r. i oczekuje się, że do 2022 r. osiągnie kapitalizację rynkową 35,76 mln USD, z CAGR na poziomie 5,76% w okresie prognozy 2017-2022. Rynek kwitnie ze względu na rozwój nowych technologii w zakresie upiększania, a także ze względu na wzrost populacji geriatrycznej.

W ciągu ostatnich kilku lat nastąpiła stopniowa zmiana w wyborze produktów dokonywanych przez konsumentów na rynku produktów do pielęgnacji skóry. Masywne produkty do pielęgnacji skóry odnotowały niższe tempo wzrostu, ponieważ konsumenci coraz częściej sięgają po profesjonalne produkty premium.

Ta zmiana preferencji konsumentów doprowadziła do niewielkiego wzrostu rynku

Rozwój rynku dotknął również przede wszystkim firmy wchodzące w segment produktów do pielęgnacji skóry premium. Na przykład, główni gracze w pielęgnacji skóry, tacy jak L’Oreal Norge AS, wykazali dominację poprzez przejęcie Decléor i Carita, dodając w ten sposób dwie dobrze ugruntowane marki do i tak już silnej listy, która zawiera takie jak Vichy, Biotherm i Lancôme.

Norwescy dostawcy są bardziej skoncentrowani na kampaniach marketingowych, które zmieniają się wraz ze zmianami sezonowymi w kraju, co daje im przewagę w zapewnieniu dominacji nad rynkiem profesjonalnej pielęgnacji skóry. Co więcej, ludzie w tym kraju wykazują duże zainteresowanie zarządzaniem procesem starzenia, aby mogli żyć zdrowo i w równowadze. Ponadto, wraz z pojawieniem się nowych technologii poprawiających urodę, przyciągają ich produkty i zabiegi przeciwstarzeniowe oraz inne profesjonalne produkty do pielęgnacji skóry.

ta-zmiana-preferencji-konsumentow-doprowadzila-do-niewielkiego-wzrostu-rynkuPRODUKTY ANTI-AGING TO TREND W KRAJU

Ponad 40% norweskiej populacji w wieku od 30 do 59 lat pracuje, co stanowi istotny udział w rynku profesjonalnych produktów przeciwstarzeniowych. Chociaż całkowita liczba konsumentów w kraju jest niewielka, segment produktów przeciwstarzeniowych na norweskim rynku profesjonalnej pielęgnacji skóry jest znaczny, głównie ze względu na wysoki popyt na produkty premium, ponieważ są one postrzegane jako bardziej skuteczne.

  1. Firmy takie jak La Roche-Posay skupiają całe swoje badania i linię produktów na składnikach aktywnych, które mogą być skuteczne w przypadku określonych problemów.
  2. Ponadto konsumenci w kraju przywiązują dużą wagę do naukowego wykazania możliwości, które tradycyjnie pomagały profesjonalnym produktom do pielęgnacji skóry w porównaniu z ich odpowiednikami masowo produkowanymi.
  3. Marki skupiają się na dostarczaniu kosmeceutyków,

KANAŁ E-DETALICZNY OTWIERA NOWE MOŻLIWOŚCI DLA RYNKU PROFESJONALNEJ PIELĘGNACJI SKÓRY

Rosnący trend DIY jest widoczny na rynku produktów do pielęgnacji skóry w Norwegii w porównaniu z innymi dojrzałymi rynkami. Coraz bardziej samowystarczalna populacja jest w minimalnym stopniu zależna od profesjonalnych usług i woli przeprowadzać większość swoich osobistych utrzymania.

Eksperci od pielęgnacji skóry w regionie ponownie podkreślili znaczenie domowych i ekologicznych produktów w utrzymaniu gładkiej skóry. Sektor detaliczny stanowi realną i łatwiejszą platformę zakupu tych produktów na rynku.

W kraju, w którym penetracja Internetu wynosi około XX%, ludzie mają bardzo łatwy dostęp do Internetu. W związku z tym oczekuje się, że sprzedaż profesjonalnych produktów do pielęgnacji skóry w segmencie e-commerce odnotuje boom w okresie prognozy.

UNILEVER NABYŁA DERMALOGICA, WIODĄCĄ FIRMĘ W PROFESJONALNEJ PIELĘGNACJI SKÓRY

Marsz Unilever w zakresie pielęgnacji skóry trwa, gdy anglo-holenderski gigant ogłosił, że przejmie wiodącą profesjonalną markę Dermalogica, aby przebić się na rynku produktów do pielęgnacji skóry, biorąc pod uwagę portfolio produktów amerykańskiej firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj