Męskie piękno: wskazówki i pielęgnacja

0
Rate this post

Dowiedz się również, jakie są trendy na 2022 r.

Tak jak świat kobiecego piękna, tak męskie co roku podąża za trendami. W 2022 roku wiemy już, co będzie modne, jeśli chodzi o brodę, włosy i wąsy. Ponadto mężczyźni są coraz bardziej dostrojeni, gdy mówimy o męskiej urodzie.

Tendencje

Według zespołu z salonu Espaço Be, nowości dla mężczyzn w zakresie strzyżenia obejmują zarówno ogolone boki, jak i niechlujne kosmyki. „Ponadto w 2022 r. w modzie będą także kolorowe loki, męski trend, który w ostatnich czasach nabrał siły” – dodają profesjonaliści.

  • Krótki, teksturowany top to kolejny trend na przyszły rok. „Tekstury można nakładać w różnych krojach, co pozwala na różnorodność stylów”, mówi zespół Espaço Be.
  • Jeśli chodzi o brodę: drwal, prosta i niedokończona będą najważniejszymi atrakcjami nadchodzących sezonów.

„Stylizacja brody jest bardzo demokratyczna, ponieważ wygląda dobrze zarówno dla mężczyzn, którzy mają gęstą brodę, jak i dla tych, którzy mają wadliwą lub cienką brodę. Ponadto jest to mniej pracochłonne, a od czasu do czasu wymaga jedynie szybkiej konserwacji”, mówią specjaliści w tej dziedzinie.

Wskazówki i pielęgnacja

Niezbędna jest codzienna pielęgnacja brody, włosów i wąsów, taka jak codzienne mycie i pielęgnacja. Tutaj na blogu już o tym rozmawialiśmy, w tym wskazówki dotyczące innych męskich zabiegów kosmetycznych, które warto sprawdzić.

„Stylizacja jest niezbędna, więc mężczyźni mogą zainwestować w maści do stylizacji lub spraye teksturujące. Brody również wymagają pielęgnacji, dlatego produkty takie jak odżywka, balsam i olejek do brody są niezbędne”, podsumowuje zespół Espaço Be.

W salonie można zadbać o skórę, wykonać strzyżenie, golenie i jeszcze inne opcje upiększania i dobrego samopoczucia. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące trendów lub opieki, porozmawiaj ze swoim zaufanym specjalistą.

Więcej niż nisza: co pokazują nam wyszukiwania makijażu czarnych kobiet?

Carolina Soares, Thiago Sacramento / maj 2021

W Brazylii połowa kobiet kupuje makijaż dla skóry czarnej lub brązowej1. Czy Twoja marka lub firma jest gotowa do dialogu i oferowania produktów dla tego segmentu populacji? Myśląc o tej publiczności, jak stworzyć plan komunikacji dla marki z branży beauty, nie myśląc o ponad 60 milionach potencjalnych konsumentów?

Oprócz opracowywania konkretnych produktów dla tych konsumentów, możliwym sposobem osiągnięcia celu jest (ponowne) rozpoznanie różnorodności w różnorodności, zawsze starając się unikać stereotypów. Ale od czego zacząć?

wiecej-niz-nisza-co-pokazuja-nam-wyszukiwania-makijazu-czarnych-kobietPoszukiwanie

Badanie Black Skin przeprowadzone przez Google miało na celu zrozumienie, jakie są główne wyszukiwania i trudności kobiet podczas kupowania produktów do makijażu i pielęgnacji skóry dla czarnej skóry. A liczby pokazują, że nie jest to popyt niszowy.
Więcej niż nisza: co pokazują nam wyszukiwania makijażu czarnych kobiet?

Ale zanim lepiej i lepiej zrozumiemy, jakie są główne pragnienia czarnych Brazylijek, jeśli chodzi o kupowanie makijażu, ważne jest, aby mieć trochę kontekstu: według IBGE, ponad połowa brazylijskiej populacji uważa się za czarną, część, która historycznie żyje w sytuacjach nierówności w kraju.

Więcej niż nisza: co pokazują nam wyszukiwania makijażu czarnych kobiet?

  • Liczby przedstawiają kraj z wyzwaniami przywilejów społecznych i ekonomicznych. Ale nawet w obliczu nierówności, jeśli chodzi o konsumpcję, czarna populacja odpowiada za przepływ około 16% krajowego PKB3.
  • Więcej niż nisza: co pokazują nam wyszukiwania makijażu czarnych kobiet?
  • W Brazylii i na świecie poszukiwanie wielokulturowego piękna

A kiedy mówimy o sektorze urody i higieny osobistej, Brazylia jest czwartym co do wielkości rynkiem na świecie, ustępując jedynie Stanom Zjednoczonym, Chinom i Japonii4 pod względem komercjalizacji włosów, skóry, perfum i produktów do higieny jamy ustnej.

Rozmowa o pięknie, rozmowa o estetyce to dla nas okno do dyskusji o naszym społeczeństwie

Nic dziwnego, że na świecie w ciągu ostatnich czterech lat czarne, latynoskie i azjatyckie kobiety są konsumentami, które najbardziej szukają produktów kosmetycznych reprezentujących ich pochodzenie etniczne.
Więcej niż nisza: co pokazują nam wyszukiwania makijażu czarnych kobiet?

  1. W przeszłości zainteresowanie różnorodnością rozszerzyło się z kategorii pielęgnacji włosów na inne kategorie urody.
  2. Więcej niż nisza: co pokazują nam wyszukiwania makijażu czarnych kobiet?
  3. Makijaż: czego szukają czarne kobiety w Brazylii?
  4. Wyszukiwania kosmetyków do czarnej skóry rosną bardziej niż ogólna średnia w kategorii, co świadczy o potrzebie wielu Brazylijek i wskazuje na szansę dla marek na rynku kosmetycznym.
  5. Więcej niż nisza: co pokazują nam wyszukiwania makijażu czarnych kobiet?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj